Lige et hurtig spørgsmål, Hvorfor er det dyre at købe pakkeløsning; 10 Artikler á 400-500 ord: pris 1000 DKK end ved køb af 2x5 Artikler á 400-500 ord: pris 475 DKK????? |
Hej Søren + dine to andre partnere
Det er fedt, at I kommer på banen i jeres alder - jeg antager at I er jævnaldrende og dermed omkring de 15 alle tre? Lad en lille smule ældre herre give jer et par råd med på vejen - og det er råd, I allerede har fået. Men alligevel:
1. I skriver nogle udmærkede ting på jeres Facebookside. Lad mig her vise screendump af to af dem:
Som det allerede er bemærket af andre i denne tråd: Erfaring siden 2005? Ovenpå jeres uheldige søsætning af projektet skal I nok være parate til at dokumentere dette. Kan I det?
Det er lige på kornet, at I råder til at få tjekket en tekst af for slåfejl og evt. grammatikfejl. Nu vil jeg ikke drille med, at der mangler et "r" i venner, men jeg vil anbefale jer, at I selv tager medicinen. Jeres hjemmesides tekster er fyldt med stavefejl og jammerlig tegnsætning.
Til slut: I skal tage den feedback, I får her i den positive ånd. Der er masser af opgaver derude, og der er masser, der tilbyder lige præcis det I tilbyder. Deres hjemmesider er bare uden stavefejl og døde links. Og de har en reel adresse, telefonnummer m.m. på hjemmesiden - og det vil jeg anbefale jer at have også. Det virker useriøst, at der ikke er en adresse til jeres firma.
Husk at komme godt fra start - og det gør I ved at have jeres nye fine butik ryddet, fejet og velduftende først. God arbejdslyst.