Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEOstationen.dk er nu klar!

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtig spørgsmål, Hvorfor er det dyre at købe pakkeløsning; 10 Artikler á 400-500 ord: pris 1000 DKK end ved køb af 2x5 Artikler á 400-500 ord: pris 475 DKK?????

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Søren + dine to andre partnere

Det er fedt, at I kommer på banen i jeres alder - jeg antager at I er jævnaldrende og dermed omkring de 15 alle tre? Lad en lille smule ældre herre give jer et par råd med på vejen - og det er råd, I allerede har fået. Men alligevel:

1. I skriver nogle udmærkede ting på jeres Facebookside. Lad mig her vise screendump af to af dem:

Som det allerede er bemærket af andre i denne tråd: Erfaring siden 2005? Ovenpå jeres uheldige søsætning af projektet skal I nok være parate til at dokumentere dette. Kan I det?

Det er lige på kornet, at I råder til at få tjekket en tekst af for slåfejl og evt. grammatikfejl. Nu vil jeg ikke drille med, at der mangler et "r" i venner, men jeg vil anbefale jer, at I selv tager medicinen. Jeres hjemmesides tekster er fyldt med stavefejl og jammerlig tegnsætning.

Til slut: I skal tage den feedback, I får her i den positive ånd. Der er masser af opgaver derude, og der er masser, der tilbyder lige præcis det I tilbyder. Deres hjemmesider er bare uden stavefejl og døde links. Og de har en reel adresse, telefonnummer m.m. på hjemmesiden - og det vil jeg anbefale jer at have også. Det virker useriøst, at der ikke er en adresse til jeres firma.

Husk at komme godt fra start - og det gør I ved at have jeres nye fine butik ryddet, fejet og velduftende først. God arbejdslyst.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 06:21

Nu leder jeg efter lille pakkeløsning wordpress og medium pakkeløsning wordpress. Skal selvfølig kigge under linket Wordpress :-)  men næ der står ikke noget om de to pakkeløsninger. Det finder jeg under artikler :-) men i skriver ikke hvilken er lille pakkeløsning og medium pakkeløsning. Hvad med den tredje pakkeløsning ???? er det giga pakkeløsning eller bare tom luft pakkeløsning?? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 12 person

Haha. I stiller Jer op i jakkesæt og ligner mangemillionærer i en dårlig Disneyfilm, hvor Hannah Montana kommer ind af døren og begynder at synge.

Alle de gamle hønisser stiller sig op og kritiserer.

Det er sgu da god humor...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas Jacobsen:

Haha. I stiller Jer op i jakkesæt og ligner mangemillionærer i en dårlig Disneyfilm, hvor Hannah Montana kommer ind af døren og begynder at synge.

Dagens mest konstruktive bud! Der er virkelig dybde i dig, Jonas.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:13

Jonas Jacobsen:

Undskyld, men jeg fatter ikke at folk skal køres ned med sådan et indlæg, før de kommer ud over kantstenen.

Giv dem tid og de skal nok nå vejbanen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:18

Johnny Nielsen:

Undskyld, men jeg fatter ikke at folk skal køres ned med sådan et indlæg, før de kommer ud over kantstenen.

Hej Johny

Du tager helt fejl! SEOstationen for kyndig vejledning og kritik, fra folk der typisk tager sig godt betalt at rådgive andre.

Jeg kan godt forstå det virker hårdt, men det er sundt. Det er 100 gange billigere, at opdage sine fejl på Amino, end at skulle ud og begå dem overfor kunderne!

Så de 3 bagmænd til SEOstationen har lige fået en kæmpe gave, med en kostpris på flere tusind kroner, og en værdi der forhåbentligt er langt større!

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nu kender jeg dem tilfældigvis.

Og har også kendskab til deres projekt. Jeg ved, at de har en SEO-mand med indover ved navn Kim. Som er certificeret i både Adwords og Analytics.

Hvor dømme dem på noget I ikke ved? Kan også fortælle jer, at grunden til der står "Jeg" inde i Adwords-delen, er at det er SEO-manden der har skrevet det. Han arbejder som freelancer for dem.

De har også en der utrolig god til at lave wordpress. '

At de så har mange stavefejl osv. er selvfølgelig ikke helt godt, da det er det de  bl. a sælger.

Men, synes pointen er at de brænder for noget, og det er for mig dejligt, at unge mennesker gør noget de gerne vil.

At I så beskylder dem for at lyve osv. Synes jeg ærligt talt ikke er fair på nogen måde. Når i intet grundlag har for det.

Sikke da en fordom man har nu til dags.

Mvh. Mr. DK

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:28

Lundsby:

Johnny Nielsen:

Hej Johny

Du tager helt fejl! SEOstationen for kyndig vejledning og kritik, fra folk der typisk tager sig godt betalt at rådgive andre.

Jeg kan godt forstå det virker hårdt, men det er sundt. Det er 100 gange billigere, at opdage sine fejl på Amino, end at skulle ud og begå dem overfor kunderne!

Så de 3 bagmænd til SEOstationen har lige fået en kæmpe gave, med en kostpris på flere tusind kroner, og en værdi der forhåbentligt er langt større!

Jeg har taget fejl mange gange i mit liv, og gør det nok et par gange mere.

Jeg er da helt indforstået i, at de har modtaget en masse guldklumper fra Amino.

Men et indlæg der ikke er konstruktivt kan da ikke bruges til noget

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:34

Thomas Rosenstand:

Jonas Jacobsen:

Dagens mest konstruktive bud! Der er virkelig dybde i dig, Jonas.

Godt at se, hvem der følte sig ramt af ordet hønisse. Der havde været 8 på banen før dig med nøjagtig samme kritik. Du mente så lige, at det var nødvendigt at pointere den præcist samme kritik som de forgående 8.

Begge lejre lavede fejl. De unge mennesker kom på banen med et produkt, der ikke var gennemarbejdet og de voksne (dig inklusiv) sagde det samme igen og igen og igen og igen og igen...

Jeg synes stadigvæk, det var god humor. Så mere af det tak :)

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)