Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEOstationen.dk er nu klar!

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Så blev SEOstationen.dk langt om længe klar. Vi tilbyder dig:
Adwords/analytics rådgiving
Wordpress opsætninger
Velformulerede artikler.
Tag' et kig på siden: www.seostationen.dk - og kontakt os endelig.

Dbh:
SEOstationen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Tillykke ! Husk på at de næste måneder bliver afgørende for jeres fremtidige vækst og udvikling. Fokuser på at levere top-service uden lige, at behandle jeres kunder som venner og at holde styr på bogholderiet. (der fik jeg grundige smæk første år :) )

PS - Det er useriøst at tilbyde velformulerende artikler. Få det rettet ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 23:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon,

Mange gange tak :-)

Vi vil ikke kun de næste par måneder yde top-service, vi vil formå at gøre det resten af SEOstationens levetid.

Dbh:
SEOstationen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:32

Det var så lidt - Selvfølgelig skal de gode dyder fortsætte, men særligt i starten har I mulighed for at 'starte fra scratch', og det skal I udnytte til fulde.

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 23:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

I er helt sikkert nogle søde drenge og med ambitioner. Men I har da galt fat i et eller andet. I lover jeres kunder grammatiske korrekte tekster uden stavefejl. Hvorfor er jeres egen hjemmeside så skrevet så der ikke er en sætning uden forkerte kommaer? Og med så mange stavefejl?

Tro mig når jeg siger at jeg ved det er svært. Jeg staver ikke selv ret godt og kommer dur ikke rigtig for mig. Men min kæreste er god til det og hun næsten tissede i bukserne af grin over det i skrivver.

Tag det nu possitivt ikke? Men det er altså at gørre jer selv lidt til grin :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Søren

Jeg vil give lars lidt ret i det han skriver, i skal have tjekket jeres website for stavefejl og kommafejl, jeg tog lige et lynhurtigt kig og fandt et par stykker, jeg er jo et venligt menneske og sender dig de stavefejl jeg lige faldt over, så du kan rette det til:

Pakkeløsninger:

Men vi garanterer dig, at du er i gode og trykke hænder --> Men vi garanterer dig, at du er i gode og trygge hænder

Og jeg er ikke på, at han giver dig et godt tilbud --> Og jeg er sikker på, at han giver dig et godt tilbud

Da opgaverne kan have forskellige størrelser --> Da opgaverne kan have forskellig størrelse

Adwords/Analytics:

Jeg vil våge at påstå, at ethvert professionelt Adwords firma, vil kunne optimere en Adwords kampagne overtaget af en ikke professionel, med minimum 25 % og formentligt en del mere  --> Jeg vil vove at påstå, at ethvert professionelt Adwords firma, vil kunne optimere en Adwords kampagne overtaget fra en ikke professionel, med minimum 25 % og formentligt en del mere

God vind og held og lykke

Best regards

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Vi var vidst lidt for hurtige til, at lancere vores projekt.
Vi har nu kigget siden ordentligt igennem, og rettet de synlige fejl.
Hvis I skulle støde på flere, må I endelig sige til.

Dbh:
SEOstationen

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 02:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu skal jeg fortælle dig hvad der er ved at ske, og jeg lægger ikke fingre imellem.

Dit projekt er allerede på lancerings-dagen ved at få et dårligt omdømme, og det er pga. sjusk, sjusk som ikke kan undskyldes, og sjusk som på ingen måde er acceptabelt i forhold til projektet selv.

Du er 15 år, og det er ikke for at generalisere, men jeg tror ikke på du kan skrive en 100% ren grammatisk artikel til mig om et hvilket som helst emne.

Jeres side er flot, ingen tvivl om det, men jeg tror at der bliver fyret så meget lort af på jeres hjemmeside, at jeg næsten ikke kan bære at se på det.

Eksempel: "Vi har arbejdet professionelt med Google Adwords siden 2005 med mange forskellige websites og webshops"

Nå.. Har i det?
1. Jeg vil gerne se referencer
2. Du skal være stolt af at du i en alder af 10 år har kunne styre diverse Adwords-kampagner, og "stjålet" eller overtaget kunder fra konkurrenter, som du jo giver udtryk for på "Google Adwords"-siden.

Du skriver endvidere: "Jeg vil vove at påstå etc. etc." - nå så du vil vove at påstå noget? Jamen ifølge jeres "Hvem er vi?"-side er i 3 "ansatte", heraf er 2 af jer medstiftere, hvilket jo nok er ejere, så hvorfor påstår i ikke?
Hele siden igennem skifter i, imellem følgende: os, jeg og vi - hvilket der vel ikke er noget i vejen for, men for mig virker det forkert.

Altså jeg kunne blive ved med at finde fejl, og jeg gør det ikke for at være et dumt svin, selvom det kunne lyde sådan, men at smide et halvfærdigt projekt ud og kalde det færdigt, er ifølge mig ikke vejen frem.
At i så skyder jer selv i foden med diverse udtalelser, som i beviser på siden ikke holder stik, er jo så en anden sag, men edderbankeme dumt.

Du ødelægger dit "firma" (som formentlig vel heller ikke er registreret, selvom i tager tusindvis af kroner for samlede produkter), før det overhovedet kommer igang.

Med Venlig Hilsen
Wi

ps. I bunden er der et kontakt-logo, og der kan man klikke hvis man vil kontakte jer, men linket hedder "http://seostationen.dk/kontakt" som redirecter til "http://seostationen.dk/kontakt-os". Linket i bunden burde vel SEO-mæssigt bare linke til "../kontakt-os" - som jo er den rigtige adresse, hvorfor redirecte på den måde på sin egen side?

"Hvis I skulle støde på flere, må I endelig sige til." - du mener vel ikke at du beder os Amino'er om at gå jeres side igennem, for at rette jeres fejl - som i efter sigende (kilde: SEOstationen.dk) skulle være eksperter i?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:46

Hej seostationen og tillykke med jeres opstart.

Jeres "kontakt os" link som er inde på pakkeløsning siden virker ikke - lidt ærgerligt hvis nogen klikker på det for at kontakte her, men får en 404-side: http://seostationen.dk/kontakt-os/

Mit første indtryk da jeg så jeres navn og klikkede ind var at i laver SEO, men det gør i slet ikke? I laver tekstforfatning eller hvad? Det tog mig 5-10 minutter med klikken rundt og læsen rundt på jeres side at forstå det. Måske burde i vælge et andet navn, eller på en eller anden måde tydeliggøre det i laver.

Jeg synes i har fået stillet hjemmesiden op rent visuelt op i en god struktur og hvad der kunne være et flot design, men det slår ikke rigtig igennem når jeres budskab er så forvirrende.

Og så lige et sidste råd: såvidt jeg kan se er en af jeres helt store konkurrenceparametre jeres pris - i ligger i den helt billige ende. Så skilt endelig med det. skriv jeres priser pr. artikel på jeres artikelside osv, istedet for at man skal finde den dybt nede via mange kliks..

Held og lykke med det, i har nok lidt vej endnu med jeres egen tekst og website, som andre også har påpeget. Måske gik det lidt for stærkt, men hvis i får lidt hjælp udefra med feedback fra venner, kollegaer eller andet og så knokler på, så kan i hurtigt indhente det forsømte :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 03:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wi har ret i det han skriver, kernen er at I skal være ærlige. I er ikke et firma med 3 ansatte I går højst sandsynligt i folkeskole alle samme, I har ikke 5 års erfaring etc.

I stedet skal I finde styrken i det i har og er. I er 3 unge knægte der kan det der med teknik, erhvervserfaring knipper det med, men I sætter jer ind i nye ting som en varm kniv igennem smør, der er ikke den store reference liste men hvor erfarne konsulenter tit tager over 1000 kr. i timen, knokler I gerne røven ud af bukserne, med et smil på læben hvis der er udsigt til at tjene en tusse på en dag.

Der er helt sikkert et marked, for jeres ydelser, så få rettet stien om og være ærlige om jeres styrker og svagheder.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)