Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEOstationen.dk er nu klar!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Jeg har taget fejl mange gange i mit liv, og gør det nok et par gange mere.

Jeg er da helt indforstået i, at de har modtaget en masse guldklumper fra Amino.

Men et indlæg der ikke er konstruktivt kan da ikke bruges til noget

Som jeg lige læser det indeholder alle konkret påpegelser af fejl, forslag til forbedringer strategi ændringer m.v. så det eneste indlæg jeg læser som ukonstruktivt, er egentligt det Jonas kom med.

Det kan selvfølgeligt være virke hårdt, når der bliver påpeget fejl, men det er meget bedre end alternativet.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:41

Hej Søren

Jeg synets det er rigtig fedt at i starter noget og som Thomas R. siger der er masser derude der både tilbyder og efterspørger det i laver, så i skal nok komme videre, det er jeg sikekr på, men tag alt i kan få her fra Amino og brug det positivt, gå let og elegant hen over dem der bare er "svinere" det kan i ikke bruge til noget alligevel, men der er allerede mange gode råd i denne tråd, brug dem, de er guld værd for jer.

Jeg er selv en gammel rotte indenfor iværksætter branchen og jeg bruger skam også Amino og jeg lærer en masse af mine "med aminoer" hver dag og de fleste vil gerne hjælpe jer herinde, det er bare op på hesten igen og klø på, det skal nok komme, jeg ville ønske at der havde fandtes en Amino da jeg startede som iværksætter :)

Igen held og lykke med jeres projekt herfra !!

Best regards

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:48
OK. Så du mener, vi fremover skal undlade kritik og feedback. Det kan være, du har ret i det. En ting er i hvert fald sikker: Jeg skal nok lade være. Jeg gav den for at hjælpe, men det ser ud til, det tolkes anderledes. Det dur selvfølgelig ikke. Jeg kan sagtens finde på noget at lave i stedet. Nyd dagen - det vil jeg gøre.
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:51

Thomas Rosenstand:
OK. Så du mener, vi fremover skal undlade kritik og feedback. Det kan være, du har ret i det. En ting er i hvert fald sikker: Jeg skal nok lade være. Jeg gav den for at hjælpe, men det ser ud til, det tolkes anderledes. Det dur selvfølgelig ikke. Jeg kan sagtens finde på noget at lave i stedet. Nyd dagen - det vil jeg gøre.

Men fandme sørgeligt det er sådan! og man er godt nok indbegrebet af et curling-barn, hvis man ser det du og andre i tråden har skrevet som en sviner!

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:57

Nej, det mener jeg ikke og det har jeg heller ikke sagt.

Kritikken overfor de unge var berettiget, men jeg synes personligt, den kom for mange gange og blev for hård.

Her i Danmark regner det og jeg har en nerve der har sat sig i klemme i ryggen, men jeg håber da, at du nyder din dag ;)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 16:09

Lundsby:

Thomas Rosenstand:

Men fandme sørgeligt det er sådan! og man er godt nok indbegrebet af et curling-barn, hvis man ser det du og andre i tråden har skrevet som en sviner!

Hvor er det dog trist at alt den velmente kritik bliver betragtet negativt... Den bliver jo givet for at hjælpe SeoStationen til at få rettet graverende fejl som ganske enkelt ikke kan og må ignoreres - ikke mindst deres produkt taget i betragtning!

Det er da mildest talt sørgeligt hvis der ikke er plads til at give oprigtig og velment kritik, men istedet kun er plads til rygklapperi og lutter positive komplimenter... - det er da sgu ikke meget substans i!

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:42

Hvor må det være skønt at modtage feedback, fra så dygtige mennesker der er her i tråden. Så må vi håbe at de tager det som mænd (kan man godt være, selvom man er 15 år), og siger tak for hjælpen. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Skriver

Jeg skal nok lade være med at tage fat i de ting som andre allerede har hjulpet jer ved at nævne som udviklingspunkter.

Men faldt lige over en frygtelig ting i første sekund jeg klikkede ind på jeres side:

Det er ikke så godt at bruge SS som forkortelse.

Held og lykke med det hele og friskt mod. I skal nok få gang i butikken via hårdt arbejde.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:09

Trådstarters sidste svar var, at de nok havde lanceret siden lidt for hurtigt - resten af de negative kommentarer er kommet fra andre, så skal vi ikke lige lade SEOstationen få en chance for at rette til? I denne tråd har de jo strengt taget ikke reageret negativt på kritikken - de har bare ikke reageret.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Kære Aminoer,

Jeg vælger at tage imod dette som en mand, og går derfor frem i stedet for at sætte halen mellem benene, som Boysen sagde man godt kunne, selvom man kun var 15 år.
Jeg siger tak for alt kritikken, og vælger at bruge den. Det er skønt med en masse kritik, så man kan forbedre siden!

Grunden til jeg ikke har svaret er, at der har været en del vi skulle snakke igennem internt på SEOstationen. Det vi har fundet frem til er at jeg nu står alene om projektet.

Jeg vil rette op på siden, og få gjort siden bedre, meget bedre. Jeg vil rette på måden siden skal være.

Sidens indhold vil også blive ændret, da det ikke var mig der havde skrevet det før. Bl.a. det med vi lover 100% fejlfrie artikler. Den holder ikke fra nu af.

Jeg har fundet ud af at vi har dummet os, og man lærer hver gang man laver fejl. Det har jeg også.

Jeg har valgt at lukke SEOstationen i en lille periode, for at få styr på siden. Samtidig har jeg allieret mig med nogle, som vil være mig behjælpelige med at få vendt SEOstationens udvikling i fremtiden.

Som sagt, mange tak for kritikken. Jeg er glad for den, selvom jeg syntes i var lidt hårde Wink

Fortsat god søndag aften, selvom det blev lidt sent.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)