Som jeg lige læser det indeholder alle konkret påpegelser af fejl, forslag til forbedringer strategi ændringer m.v. så det eneste indlæg jeg læser som ukonstruktivt, er egentligt det Jonas kom med. Det kan selvfølgeligt være virke hårdt, når der bliver påpeget fejl, men det er meget bedre end alternativet. |
Hej Søren
Jeg synets det er rigtig fedt at i starter noget og som Thomas R. siger der er masser derude der både tilbyder og efterspørger det i laver, så i skal nok komme videre, det er jeg sikekr på, men tag alt i kan få her fra Amino og brug det positivt, gå let og elegant hen over dem der bare er "svinere" det kan i ikke bruge til noget alligevel, men der er allerede mange gode råd i denne tråd, brug dem, de er guld værd for jer.
Jeg er selv en gammel rotte indenfor iværksætter branchen og jeg bruger skam også Amino og jeg lærer en masse af mine "med aminoer" hver dag og de fleste vil gerne hjælpe jer herinde, det er bare op på hesten igen og klø på, det skal nok komme, jeg ville ønske at der havde fandtes en Amino da jeg startede som iværksætter :)
Igen held og lykke med jeres projekt herfra !!
Best regards