Hehe fesen ynkelig kommentar? lol.. måske kommentaren skulle stå i mål med indlægget. Hvad er der galt med at bede om beviser for et postulat? Jeg tror ikke på at trådstarter tjener massere af penge på sin MLM/NM forretning, han kan modbevise det ved at fremvise dokumentation. Webshops generer business for milliarder i DK og det er stigende, så der kan man til enhver tid indhente regnskaber på webshops i ApS og A/S regi og se hvor der tjenes penge. Derfor er netop den analogi du anvender nok den tese med mest varm luft Så bevis det eller stop med det MLM/NM spam. |
Lundsby:Der er mange flere penge i IT, Detailhandel, Biotech, Grøn-energi, E-handel etc.
Her har du også meget mere kontrol og frihed til at forme dit firma som du vil. Samtidigt slipper du får at være ugleset blandt den generelle befolkning.
Jeg forstår ikke hvorfor nogle ville vælge MLM vejen, men der er selvføgeligt altid nogle der er naive nok, til at lade sig lokke af løftet om lette penge!
Tja det er jo fint nok, forstår ikke hvorfor folk har givet dig stjerner for dit indlæg. Hvor mange gange har du været til en forretningspræsentation.
Dit indlæg er i hvert fald præget af uvidenhed! E-handel, ja det er Network marketing også en del af.
Hvor er der nævnt lette penge?
Ugleset...hmm, nu er Amino heldigvis ikke et gennemsnit af befolkningen, for jeg mener ikke at det er som du siger, tværtimod er der markant fremgang i DK.
Smider lige stjerne til dig...