Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 2 ud af 12 (117 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Lagersalg123 - JEN:

Næh mester, hvad med om du dokumenterede det via dine MLM/NM indtægter. Indtil da er det bare en fis i en hornlygte Smile

Hvad er det for en fesen kommentar? Stick out tongue

"Hej, jeg vil gerne starte en webshop."

"Det skal du lade være med, for jeg kender ikke nogen der har vist mig deres webshop-indtægter - så det er nok bare fis i en hornlygte." Ynkeligt!

Hehe fesen ynkelig kommentar? lol.. måske kommentaren skulle stå i mål med indlægget.

Hvad er der galt med at bede om beviser for et postulat? Jeg tror ikke på at trådstarter tjener massere af penge på sin MLM/NM forretning, han kan modbevise det ved at fremvise dokumentation.

Webshops generer business for milliarder i DK og det er stigende, så der kan man til enhver tid indhente regnskaber på webshops i ApS og A/S regi og se hvor der tjenes penge.

Derfor er netop den analogi du anvender nok den tese med mest varm luft Smile

Så bevis det eller stop med det MLM/NM spam.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Der er mange flere penge i IT, Detailhandel, Biotech, Grøn-energi, E-handel etc.

Her har du også meget mere kontrol og frihed til at forme dit firma som du vil. Samtidigt slipper du får at være ugleset blandt den generelle befolkning.

Jeg forstår ikke hvorfor nogle ville vælge MLM vejen, men der er selvføgeligt altid nogle der er naive nok, til at lade sig lokke af løftet om lette penge! 

Tja det er jo fint nok, forstår ikke hvorfor folk har givet dig stjerner for dit indlæg. Hvor mange gange har du været til en forretningspræsentation.

Dit indlæg er i hvert fald præget af uvidenhed! E-handel, ja det er Network marketing også en del af.

Hvor er der nævnt lette penge?

Ugleset...hmm, nu er Amino heldigvis ikke et gennemsnit af befolkningen, for jeg mener ikke at det er som du siger, tværtimod er der markant fremgang i DK.

Smider lige stjerne til dig...

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:56

Allan I:

Hvis man derimod bliver "lokket" ind i MLM med løftet om, at man kan starte sin egen forretning op for under ca. kr. 5.000,- i stedet for f.eks. at investere kr. 300.000,- i en lille tøjbutik, så er man godt på vej til at tjene penge - hvis man vel at mærke arbejder for det. Wink

Men hvorfor bruge 5.000 kr, man kan starte en glorværdig programmør eller designer karrierer, bare ved at bruge sin pc og internettet.
Der er amerikanske teenagere der sælger dropshippede items på e-bay, med 0 kr.($) i startkapital.
Der er 14-15 årige, der er blevet millionærer på affiliate marketing, også stortset uden startkapital.

Så det er svært at se nogen som helst grund til, at starte som MLM'er. Alle de andre muligheder er jo mere spændende!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 17:57

Hvis du vil undgå MLM spam, så vil jeg foreslå, at du lader være med at kommentere på artikler i MLM-forummet! Wink

Det jeg egentlig mente med kommentaren var, at det er ikke den slags kommentarer der kommer til andre herinde.

Når en eller anden spørger, om det er en god idé at starte en webshop med tøj, så får de stort set alle sammen at vide - at de skal tænke sig lidt om, for det er hårdt arbejde, men at det kan lade sig gøre, hvis man knokler for det. 

Og det forholder sig PRÆCIS på samme måde med at starte en MLM forretning - MEN, af en eller anden årsag, så skal hele branchen, og dem der arbejder med det svines til, hvilket er lidt ynkeligt, når nu førnævnte sætning havde været mere end dækkende. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:59

Martin Slot:

Ugleset...hmm, nu er Amino heldigvis ikke et gennemsnit af befolkningen, for jeg mener ikke at det er som du siger, tværtimod er der markant fremgang i DK.

Kontant, Operation X etc. har adskillige gange haft forskellige MLM firmaer igennem møllen, det er helt klart min opfattelse at hvis du spørger den almindelig dansker om MLM, så er herfra de har deres indtryk!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan I:

Når en eller anden spørger, om det er en god idé at starte en webshop med tøj, så får de stort set alle sammen at vide - at de skal tænke sig lidt om, for det er hårdt arbejde, men at det kan lade sig gøre, hvis man knokler for det. 

Og det forholder sig PRÆCIS på samme måde med at starte en MLM forretning - MEN, af en eller anden årsag, så skal hele branchen, og dem der arbejder med det svines til, hvilket er lidt ynkeligt, når nu førnævnte sætning havde været mere end dækkende. Wink

Forskellen er bare, at jeg aldrig har set en tråd med overskriften "Der er masser af penge i børnetøjssalg på nettet!"

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Der er 14-15 årige, der er blevet millionærer på affiliate marketing, også stortset uden startkapital.

HaHaHa!

Jeg har aldrig set en million-lønseddel fra en 14 årig - så det må jo være en fis i en hornlygte!!!

(sorry - men den var altså lige til højrebenet)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:04

Allan I:

Jeg har aldrig set en million-lønseddel fra en 14 årig - så det må jo være en fis i en hornlygte!!!

(sorry - men den var altså lige til højrebenet)

Han hedder vist Simon Mørch og er aktiv herinde på Amino, han har også været i Godmorgen Danmark og Thorborgs Talkshow!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15074
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:12

Allan I:

Helmut Spikker, som startede NWA for nyligt, kastede 15 milliarder i projektet. Men det er jo nok bare fordi han ikke ved bedre - der er jo ingen penge i MLM. Wink

Eller fordi han har gennemskuet, hvor let det er at lokke folk med på vognen, og dermed få en god forretning af pengene...

Og hvor meget goodwill og frihed har en MLM pusher? NADA... Du kan ik sælge din MLM forretning!
Du har heller ik som MLM pusher indflydelse på din forretning. Du sælger varer for andre, og er NØDTIL at sælge det, som de synes er godt.

Og tjekker du den gennemsnitlige MLM pushers indkomst om året, så får du helt sikkert dit livs chok! Det er så få mennesker, som tjener mange penge, mens hovedparten bliver busted af en startpakke til flere tusinde kroner/Dollars/Euro...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:13

Jaja det er meget godt altsammen, men jeg kommenterer nu som det lyster mig og når der kommer et hovedløst indlæg med en overskrift som ikke kan dokumenteres fra trådstarter, alternativt han vælger ikke at dokumentere, så kommer der kommentarer som min slags.

Trådstarters indlæg tjener jo stort set ligeså meget et formål, som den der siger jeg vil være iværksætter - hvad synes du jeg skal sælge? Hovedløst og uden egen initiativ eller undersøgelse.

Jeg er IKKE modstander af MLM/NM - tværtimod - da jeg selv gerne snart vil starte et NM selskab op, men gør det ikke før jeg ved 200% hvordan det bør gøres.

Nu kan du ikke vide det, men enhver der spørger om man skal starte en webshop med børnetøj, der vil jeg fraråde det, da mange af dem er på røven og ikke tjener penge nok og lukker i hobetal for tiden.

BEMÆRK det er aldrig MLM/NM ideologien der svines til - det er sælgernes tilgang til den der ofte får hårde ord med på vejen, jeg har stor respekt for TupperWare og andre lignede gigantiske selskaber der har gjort det godt.

Men laver man et indæg med en overskrift: Der er massere penge i MLM - så er det, for at bruge dit eget udtryk - direkte fesent at henvise til at se sig om i verden. Postulerer man at der er massere penge i det - så skal man kunne bevise det - og det kan trådstarter gøre ved at vise sine indtægter de sidste 3 måneder. så er enhver tvivl manet i jorden og folk kan selv vurdere om det er massere penge.

Og så er jeg ved at brække mig over at man siger det at man skal arbejde hårdt for det for at opnå resultater... Det gælder alle fag. Arbejder man 8 timer som ansat får man løn for den tid. Tager man et ekstra job ved siden af - så får man noget ekstra ud af det - også det ved alle.

Derudover ved de fleste også at mange MLM/NM produkter ofte er dyrere end tilsvarende produkter på markedet, hvorfor ens succes alene handler om hvor god man er til at overtale andre til at bruge/købe ens produkter.

Kan du nævne mig bare 3 produkter i MLM/NM sammenhæng som ikke kan fås billigere på det åbne marked med samme funktion?

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 12 (117 indlæg)