Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det sender et signal !

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske lige voldsomt nok....kom til at tænke på den her.

.

Men oki - folk der har begået noget ulovligt der "behandles" med dødstraf begår naturligvis ikke noget nyt....kan man sige.

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:35

Martin Thorborg:
Jantetæskeren er til for at vi kan hylde hinanden og ikke til glæde over andre folks ulykke.

Ok det var jeg ikke klar over så har jeg misforstået denne kategori det er jeg ked af ...Tongue Tied

/allan

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Men bliver der ballade, så ryger den pronto.

Så er der ro i klassenSmile

Når man har flere venner som er fængsels betjente, der kan fortælle om voldtægtsforbrydere og pædofile som kommer ind og ud af fængslet konstant, fordi det ligger til deres natur at udøve deres "interesser".
Så må jeg ærlig talt indrømme at dødsstraf er mere end fair.

Jeg krummer tæer når der kommer den pædagogiske tankegang angående disse forbrydere, f.eks. at "kurere" pædofile, kunne de det.
Så ville de også kunne "kurere" bøsser, jeg tror at paven ville juble, det ville løse 2 store problemer for ham.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:38

igang:
Så hvis jeg tolker det rigtigt, ville i altså juble over at tre drenge blev dømt skyldige, og halsugget for at voldtage en pige på Fredericia banegård?

De blev så vidt jeg ved frikendt fordi politiet ikke gjorde deres arbejde godt nok og deres pårørende selv måtte skaffe beviserne (lidt skræmmende), men nej hvis DNA havde været i bulle eye så ja men der skal ikke herske nogen tvivl ;)

/allan

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:40

Sameh Niazy:
Hvis der var en kategori som hedder "Verdenspolitik" eller "Retsstat" saa ville denne nok vaere mere relevant, end "Jantetaerskeren" eller "Cafe og Hygge", jeg kan ikke se meget hygge i halshugning, det maa jeg erkende. Skype-Puke

Nu har du lagt fokus på "Hygge" så kan jeg counter dig med at fokusere på "Cafe" snak.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Dublin
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:43

Lasse:

Når man har flere venner som er fængsels betjente, der kan fortælle om voldtægtsforbrydere og pædofile som kommer ind og ud af fængslet konstant, fordi det ligger til deres natur at udøve deres "interesser".

Tja her kan jeg så tilføje at flere at de indsatte pædofile og voldtægsforbrydere, de får da lov til at komme i offentlige svømmehaller og komme ind til byen/bilka for at handle ... De skal jo integreres i samfundet igen...

Kender også nogen som arbejder indenfor fængselsvæsenet.

MvH

Henriette

Professionel, hurtig oversættelse leveres til konkurrencedygtige priser

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som en stat regeres saaledes bliver samfundet. Hylder staten uciviliserede principper vil folket straebe efter uciviliserede vaerdier. Omvendt, -hvis staten styres efter de hoejeste normer og etiske principper vil folket straebe efter disse principper.

Henriette skriver at hun gerne vil "ofre" en uskyldig for at 1000 skyldige straffes. Altsaa legitimerer Henriette mord paa uskyldige saalaenge man har det "rette motiv".

Hvis en far myrder en datters voldtaegstforbryder vil han dermed ogsaa blive henrettet, paa trods af at han havde "det rette motiv". Altsaa kan man ikke legitimere noget motiv for uretfaerdige handlinger.

I princippet boer man ogsaa henrette bilister som begaar trafikdrab, eller kommer i ulykker hvor folk invalideres. -Hvis unge raeser i sine biler, og rammer et barn som bliver invalid skal disse unge saa ogsaa i princippet henrettes, idet disse unge har vist foragt for andres sikkerhed og legeme, paa samme maade som en voldtaegtsforbryder foragter sit offers sikkerhed og legeme.

Hvis en forbryder er doedsensfarlig saa skal han sidde i faengsel paa livstid, men hvis en forbryder viser sig at vaere uskyldig saa skal han kunen loeslades og tildeles erstatning idet at det er en forbrydelse mod en uskyldig.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 21:47

Henriette Hansen:

Lasse:

Tja her kan jeg så tilføje at flere at de indsatte pædofile og voldtægsforbrydere, de får da lov til at komme i offentlige svømmehaller og komme ind til byen/bilka for at handle ... De skal jo integreres i samfundet igen...

Kender også nogen som arbejder indenfor fængselsvæsenet.

MvH

Henriette

Mit gæt er at de skal bruge 4+ fængsels betjente til det, for hvad? at de har glemt hvordan man køber ind?
Dejligt forbrug at offenlige midler.

Hvorfor skal de i svømmehallen og er der børn tilstede?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:47

Lasse:

Martin Thorborg:
Men bliver der ballade, så ryger den pronto.

Så er der ro i klassenSmile

Jeg krummer tæer når der kommer den pædagogiske tankegang angående disse forbrydere, f.eks. at "kurere" pædofile, kunne de det.
Så ville de også kunne "kurere" bøsser, jeg tror at paven ville juble, det ville løse 2 store problemer for ham.

Jo, men nu er der vel andre muligheder end at slå folk ihjel.
Min holdning er, at et samfund der slår dets folk ihjel, ikke er bedre en forbryderen og man dermed laver et samfund mere rådt.
Dertil tror jeg ikke det virker, kig på USA hvor de har dødsstraf i mange stater, er der ro og orden der?

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:48

I min verden er dødsstraf dybt primitiv, og slet ikke i overensstemmelse med det syn jeg har på mine medmennesker.

Det har gang på gang vist sig hvor mange der sidder i fx. de amerikanske fængsler hvor der er tale om justitsmord. I min verden vil bare en enkelt fejlhenrettelser invaliderer alle gyldige.

Derudover finder jeg det sygt at en stat finder det i orden at henrette sine egne borgere.

En klog mand sagde en gang at et demokrati kan bedømmes på hvordan det behandler sine mindretal, og det grænser lidt op til dette. Et demokrati og retstat skal - i min verden - også kendes på hvordan man behandler sine fanger. Jeg kunne i hvert fald ikke tænke mig at komme i selskab med Saudi Arabien, Kina og USA.

Og at man så derudover sidder trygt i sit danske patricierhus og morer sig over det...føj...føj...føj

Nå, jeg vil smutte tilbage til min sygeseng...lettere rystet over folks moral.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 3 ud af 10 (95 indlæg)