Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det sender et signal !

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Sameh Niazy:
Jeg siger paent nej tak. Doedsstraf er ulaekkert, og endnu mere ulaekkert naar folk kan frydes over halshugning.

Jeg har ikke på noget tidpunkt frydet mig over halshugning, jeg forsøger lidt at fortælle hvor slappe man er i DK når det kommer det straf.

Måske du selv skulle prøve at en makker pillede lidt ved din datter og fik 2 år i ferie paradis ? Hvordan tror du selv du ville have det ?

Man kan vel også vende den lidt om og spørge dig hvordan du ville have det hvis nogen pillede ved en andens barn og du blev anklaget og senere dømt for det?

Ville det være OK med dig at blive halshugget selvom du var uskyldig dømt? - Som alternativ til en fængselsstraf...

Man ser jo altså til tider at folk der har siddet på dødsgangen i f.eks. USA i årevis pludseligt bliver frikendt pga nye beviser eller DNA-spor.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:18

Sameh Niazy:
Men jeg synes det her indlaeg er malplaceret, -jeg elsker at debattere men jeg mener ikke den hoerer hjemme paa en ivaerksaetterportal.

Prøv at tjek hvilken kategoti den er under ..... jante tærskeren så den er helt gangbar ;)

/allan

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bare vi skal gøre det straf frit at voldtage børn, myrde uskyldige folk, overfalde folk osv.

Fordi tænk! hvis de blev dømt og var uskyldige....

Hvis i kan stole på at retssystemet kan dømme folk til fængselsstraffe, burde der også være tillid til dødsstraf.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:19

Anders Christensen:
Man ser jo altså til tider at folk der har siddet på dødsgangen i f.eks. USA i årevis pludseligt bliver frikendt pga nye beviser eller DNA-spor.

Ja præcis de værktøjer har vi i dag ;)

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan godt vaere at jeg har misforstaaet et eller andet, men jeg kan bare ikke se hvad halshugning i Saudiarabien har at goere med "Jantetaerskeren" hvor man praler af sine bedrifter.

Men ok saadan er vi alle saa forskellige.

Held og lykke med sabelsvingeriet. No

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:27

Sameh Niazy:

Det kan godt vaere at jeg har misforstaaet et eller andet, men jeg kan bare ikke se hvad halshugning i Saudiarabien har at goere med "Jantetaerskeren" hvor man praler af sine bedrifter.

Men ok saadan er vi alle saa forskellige.

Held og lykke med sabelsvingeriet. No

Hvis du er i harme over at den er placeret forkert, så kan vi nok få den flyttet i "Cafe & Hygge" eller hvor du helst vil have den placeret i emnerne.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jantetæskeren er til for at vi kan hylde hinanden og ikke til glæde over andre folks ulykke.
Jeg var egentlig mest stemt for at fjerne den, men da det er weekend og den nu ligger i Cafe og samtidig måske kan give en spændende debat om etik, så får den indtil videre lov til at leve.

Men bliver der ballade, så ryger den pronto.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29

Hvis der var en kategori som hedder "Verdenspolitik" eller "Retsstat" saa ville denne nok vaere mere relevant, end "Jantetaerskeren" eller "Cafe og Hygge", jeg kan ikke se meget hygge i halshugning, det maa jeg erkende. Skype-Puke

Fra Dublin
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg går selv ind for dødsstraf når der ikke er nogen tvivl om at pågældende har begået den forbrydelse som han/hun sidder i fængsel for. (Når bl.a. DNA og andre tekniske beviser har talt)

Vi har på nuværende tidspunkt flere forbrydere som er fængslet i Dk for grove forbrydelser som er bevist og erkendt, hvorfor skal de have lov til at komme ud om 16 år eller rettere 10-12 år med god opførsel.... Det er da at træde på de efterladte for disse forbrydelser som risikerer at rende ind i den person som har taget en kær fra dem eller som har mishandlet/voldtaget et barn/familiemedlem.

Ja, der har været en del sager fremme fra USA med folk som har været uskyldigt spærret inde, men disse sager er der ikke så mange af efter at bl.a. DNA er blevet et meget brugt redskab inden for retsteknik.

Så ja, jeg vil gerne ofre en uskyldig for at 1000 skyldige for deres retmæssige straf...

MvH

Henriette

Professionel, hurtig oversættelse leveres til konkurrencedygtige priser

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg er måske blevet lidt slap på mine gamle dage, men er sgu en smule rystet..

Så hvis jeg tolker det rigtigt, ville i altså juble over at tre drenge blev dømt skyldige, og halsugget for at voldtage en pige på Fredericia banegård?

Det er selvfølgelig også en måde at se tingene på. Så ville man også slippe for at skulle tage stilling til, at det alligevel ikke var rigtigt, for der ville jo ikke blive en ny retssag, eftersom de mangler deres hoveder.

Skulle vi så ikke gå all in, og hænge deres afhuggede kroppe op på et kors, som de også praktiserer dernede?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 10 (95 indlæg)