Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om iphone

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

enandenvej.dk:

Jeg har købt min gennem americanshopper.dk til $499 ALT inklusive. Det er lige under 2.600 kr. Så dyr synes jeg ikke man kan kalde den.

/martin

Jeg overvejede også kraftigt americanshopper, men jeg fandt deres side yderst utroværdig. Så fik min telefon en anden vej.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:44
Martin M:

Jeg overvejede også kraftigt americanshopper, men jeg fandt deres side yderst utroværdig. Så fik min telefon en anden vej.

Jeg havde googlet dem først og fandt ud af at de var reelle nok, så jeg tog springet og betalte. De havde dog lidt svært ved at kommunikere tilbage med leveringstider osv., men efter 11 dage havde jeg telefonen i hånden. Efterfølgende skrev kvinden bag, at hun fik omkring 300 mails om dagen og havde svært ved at overkomme det.

Men der har jo været (og er vel stadig) en kæmpe marked for importerede iPhones. I USA koster de $400 og på QXL koster de rask væk 4000 kr., så selv om du gør det efter bogen og betaler moms osv. er der en gigantisk avance ift. hvad elektronikbranchen normalt er vandt til. Tager man en tur til USA og køber 10 telefoner med tilbage er rejsen betalt... Og man kunne jo også købe 50 hvis man ville. Eller det kan man så ikke længer Apple har begrænset salget til 2 pr. person for at dæmme op for denne viderehandel. /martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 22:49

Hej Alle sammen.

Nu er jeg heldigvis den heldige ejer af en iphone.

Jeg har hørt sætninger som:" Den er slet ikke fed, og funktionerne kan slet ikke måle sig med min N95 "

Nej, det er ikke funktionerne mere, men features.. De små detaljerede featers man kan med sin iphone er ubeskrivelige.

Når du først har den i hånden, er det noget andet end når du ser den.. Når du ejer den ved du, at det er en telefon bliver ved.

Den er genial til e-mails og internettet, det hele køre som det skal.

Mvh

Søren 

-- Man kan hvad man vil!

Fra Malmö
Tilmeldt 24. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 02:01

Hey tvivlere ;)

Jeg har de sidste 12-13år haft venner som har arbejdet på Nokia, Ericsson og SonyEricsson og har derfor haft stortset alle telefoner fra disse mærker (+50) hvoraf den sidste jeg havde var en N95 og før den en "lækker" lille HTC med touchscreen (for lige at variere lidt) og wifi osv. Og må bare konstatere at iPhone til dato er den bedste jeg hat haft, uden sammenligning - bevares der er små detaljer som kan blive bedre og nu er det jo den første telefon fra et selskab der ingen erfaring i telefoner har - så det er ret godt gået.

N95 kan alt og ingenting - dens specs er fantastiske, men den er direkte elendig i daglig brug (jvf), GPS fungerer ikke og den skal lades 2 gange om dagen - kamera delen dog, er lækker og den optager video bedre end min 5år gamle camcorder på 2kg. HTC røj ud efter 2 dage, kunne ikke leve med at skulle have 2 hænder fri for at svare "ok" på en sms med en pen i den ene hånd og det tog sådan ca. en hel dag at få den sat op med wifi, internet, mails osv.

Jeg har nærmest fået IAD af iphone, tjekker mail på lokumet (IMAP google account, pop3 osv.), supporterer kunder via msn og skype fra min seng om morgenen og kan ikke finde ned til bageren uden at tjekke vejen på google maps først og lige klikke et par billeder at bagerpigen og "uppe" dem til flickr på vej ud af butikken - fordi jeg kan ;) - Det er en genistrej og et kvantespring ifht. hvad der ellers findes på markedet - ganske pinligt når man tænker på størrelsen af nogle af de andre giganter som har 15-20års erfaring på dette felt. http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_addiction

Kan ikke lade være med at undre mig når jeg eks. ser den nye SonyE med "shakecontrol"!!?? - bygget på samme chipset og frame som de foregående 10 modeller - kom nu ind i kampen ;)

Den store forskel er at iPhone faktisk kan det de påstår den kan og ikke mere, jeg har ikke haft manual op en eneste gang (følger der overhovedet en manual med?) eller været i tvivl om hvordan ting skal gøres, N95 manualen har jeg læst nogle gange og der er stadig ting jeg simpelthen ikke kan fatte hvordan jeg skal gøre.

En ting jeg dog ikke kan anbefale er det tilhørende bluetooth headset som kun virker hvis man har telefonen helt oppe ved siden af - så ryger fidusen lidt, men bavares smart ser det da ud ;)

Så, jeg har en N95 billigt til salg hvis det skulle være? ;)

PS! - du kan VINDE en helt ny oplåst IPHONE på www.sbonsor.dk hvis du har en blog ;)  

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)