Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af produkter på webshop - billigt tilbud ønskes.

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

BruunMedia:
Du skal have ftp til din egen side og det er det. :)

Jeg vil stadig påstå det er farligt at byde uden at vide ... du aner jo ikke hvor data skal hentes "stjæles" så du aner ikke om der er lavet noget til at forhindre det du vil ..... så er det bare jeg siger man kan let brænde røven ....

/allan

Naturligvis, nogle sider kan være svære at crawle, men som regel så er det således at hvis man kan se det i en browser så kan man også crawle og downloade content. 

Jeg ville heller aldrig byde ind på opgaven, men ud fra et rent teknisk perspektiv bør der ikke være mange timers arbejde i at sætte en automatiseret proces igang med at stå og gøre det. 

... og så er der jo også det i det, at hvis man har lov til at bruge de data uden videre, hvorfor er det så nødvendigt at crawle dem fra et andet sted? Så kan man vel bare få det udleveret i et brugbart format af ejeren af siden.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:58

Boysen:
Så opgaven er nemt at løse hvis man kender data...at man her på amino kan give en pris uden at kende system eller opgave, er mig total uforklarlig.

For mig er systemet ligegyldigt. Dog skal jeg bruge 5 min til at se sidens struktur før jeg kan sige om det kan lade sig gøre for mig. Men 95% af gangene kan det.

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 5 person

Jeg sender en PM til dem der er interesseret.

Jeg oprettede denne tråd for at spørge om der var nogen der var interesseret, ikke for at få bemærkninger om hvem har den ene program og udregninger om at hvor lang tid det vil tage og sætninger som held og lykke med det , fortalt på en ironisk måde.

Hvis jeg vil have haft jeres bemærkninger havde jeg nok lavet en tråd til den også

>God weekend

MVH

Nicki

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:05

DesignYOU:

DC Trading:

Jeg tror der virkelig er nogen som har for meget fritid, hvis de virkelig tilbyder at sætte varer op til 1,-  pr. stk. 5000 varer er et eventyrligt stort arbejde, men det finder vedkommende jo sikkert ud af Smile

Hvis nu man antager han taster 10 produkter i timen ja så er time prisen da 10kr hmm jo man får vel mere for at gå med aviser ?

/allan

At gå med morgen aviser er en normale time løn 118 kr. i time , jeg løb dog under akkorden den gang jeg løb med morgen aviser , da de havde beregnet efter et mere normalt kondital, derved tjente man over 800 kr. time

Tænk vis han kan lave dem hurtigere end den normale akkorden derved er 8 gange hurtigere end i andre får han en høj timeløn .

Måske kan han holde en god timeløn , med det må tiden vise sig , hvad der går af tid , for denne opgave.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:06

Nicki:

Jeg oprettede denne tråd for at spørge om der var nogen der var interesseret, ikke for at få bemærkninger om hvem har den ene program og udregninger om at hvor lang tid det vil tage og sætninger som held og lykke med det , fortalt på en ironisk måde.

Det må du sørme undskylde. Du skulle måske have låst den, så du slap for at folk skrev i din tråd. Det er ulempen ved et debatforum som Amino, folk er pisse ligeglade med at man ikke ønsker ting debatteret.

Men til trods for at vi har ødelagt din dag med kommentarer, er vi nogle der har fået noget ud af det, og er blevet klogere i løbet af aftenen. Det er selvfølgelig stik imod hvad Amino står for, så jeg beklager igen.

Skylder jeg noget for ulejligheden?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 22:08

Hej Nicki.

Jeg kan gøre det meget billigt, hvis du har et løbende samarbejde med opgaver.

Skriv gerne en pb

.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:12

Vi kan godt lave det billige. Vi er 2 der mangler penge til hvors idé. Så vi er klare til at gå i gang. Du skriver bare og vi vi laver det nu.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:16

Så lige en ting mere ...

Hvad nu hvis vi forestiller os at den ny shop har anderledes bredde på indhold, så er jeg ret sikker på det ville give problemer, jeg mener der er vel en masse style enten inline eller på CSS ....

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:16

det er ok, er ikke så sart ;-)

Men det er da godt folk er blevet klogere.

det er jeg nok måske også selv ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:17

DesignYOU:

Så lige en ting mere ...

Hvad nu hvis vi forestiller os at den ny shop har anderledes bredde på indhold, så er jeg ret sikker på det ville give problemer, jeg mener der er vel en masse style enten inline eller på CSS ....

/allan

Designet er lige gyldigt. Du kan have 2 forskellige designs med forskellig menustruktur osv.

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)