Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af produkter på webshop - billigt tilbud ønskes.

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Så opgaven er nemt at løse hvis man kender data...at man her på amino kan give en pris uden at kende system eller opgave, er mig total uforklarlig.

Det må være krisetid!

Yes

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:19

BruunMedia:
Designet er lige gyldigt. Du kan have 2 forskellige designs med forskellig menustruktur osv.

Nej der tager du fejl, hvis indholdet er stylet med CSS ja så skal du have det hele med, man kan ikke bare tage indhold og smide ind og så står det af sig selv ;)

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:21

DesignYOU:

BruunMedia:
Designet er lige gyldigt. Du kan have 2 forskellige designs med forskellig menustruktur osv.

Nej der tager du fejl, hvis indholdet er stylet med CSS ja så skal du have det hele med, man kan ikke bare tage indhold og smide ind og så står det af sig selv ;)

/allan

Hmm jeg ved ikke helt om jeg forstår hvad du mener... Har du et eksempel?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:22

Nicki:

det er ok, er ikke så sart ;-)

Men det er da godt folk er blevet klogere.

det er jeg nok måske også selv ;-)

Yes

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:25

BruunMedia:

Jamen hvis du har en shop, så er indholdt sat op på en måde som er bestemt igennem en css fil ellers er stylen defineret i toppen eller er de sat inline på tag' ene

Man definere indrykning - font-type - størrelse osv ...

Dette vil ikke bare stå pænt hvis du bare smider det ind uden at  stylen kommer med .

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 22:26

DesignYOU:

BruunMedia:

Jamen hvis du har en shop, så er indholdt sat op på en måde som er bestemt igennem en css fil ellers er stylen defineret i toppen eller er de sat inline på tag' ene

Man definere indrykning - font-type - størrelse osv ...

Dette vil ikke bare stå pænt hvis du bare smider det ind uden at smide for at stylen kommer med .

/allan

Altså hvis man tænker på Produkter og ikke at kopier en webshop med design, css, opsætning osv så er det heller ikke noget problem. Så er det dit eget designs css og opsætning du bruger.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:29

BruunMedia:
Altså hvis man tænker på Produkter og ikke at kopier en webshop med design, css, opsætning osv så er det heller ikke noget problem. Så er det dit eget designs css og opsætning du bruger.

Korrekt, men du vil hente alt kode som <p> tags div tag osv ned ikke, du kan vel ikke nøjes med teksten uden formatering osv ?

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

BruunMedia:

Korrekt, men du vil hente alt kode som <p> tags div tag osv ned ikke, du kan vel ikke nøjes med teksten uden formatering osv ?

/allan

Det hentes uden nogen form for tags eller opsætning, dog hjælper tags med at definere hvad for noget infomation jeg vil have, og jeg behøver ikke at tage det med, kun teksten.. eksempelvis. <h1>Jeg er en Overskrift</h1> . Så kan jeg vælge at hente det hele med <h1> tag og bare overskriften "jeg er en overskrift"

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:38

BruunMedia:
Det hentes uden nogen form for tags eller opsætning, dog hjælper tags med at definere hvad for noget infomation jeg vil have, og jeg behøver ikke at tage det med, kun teksten.. eksempelvis. <h1>Jeg er en Overskrift</h1> . Så kan jeg vælge at hente det hele med <h1> tag og bare overskriften "jeg er en overskrift"

Godt men hvad nu det ser således ud

<h1 style=" width:100%; text-align:left; height:60px; margin:0 0 0 10px ;">Jeg er en Overskrift</h1>

Kan du så her tage stylen ud ? så den ser sådan ud ?

<h1>Jeg er en Overskrift</h1>

Ellers er du nød til bare at tage

Jeg er en Overskrift

og så vil den ikke stå som overskrift i den nye shop!

/allan

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 22:41
Hvornår vil du finde ud af, hvem der kommer til at få opgaven? Jeg tænker lidt; har du en deadline?
Side 5 ud af 8 (78 indlæg)