Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af produkter på webshop - billigt tilbud ønskes.

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Remydk:
Selvfølelig kan der laves en automatiseret løsning. Det skal ikke tage mange timer at lave den.

Jamen jeg er ikke uenig i at der kan laves en auto løsning .... men der er ingen info i denne tråd om hvilken shops det handler om, det kunne være 2 hjemme bixede shop, som måske ikke lige er sådan er at gå til!

/allan

Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format. Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:00

Kan stadig ikke se problemet.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:09

Remydk:

Så byd på opgaven Remy ;)

/allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format.

Intet problem. Formatet bliver bare konverteret under processen.

@DesignYOU - Du bliver ved med at snakke om styles og flere hjemmesider. Der er snakke om én hjemmeside og der er på intet tidspunkt snakket om at flytte designet med men kun teksterne :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 09:27

Niels - netopcom.dk:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy: