Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format. |
Kan stadig ikke se problemet.
Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format. |
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Så byd på opgaven Remy ;) /allan |
Intet problem. Formatet bliver bare konverteret under processen. @DesignYOU - Du bliver ved med at snakke om styles og flere hjemmesider. Der er snakke om én hjemmeside og der er på intet tidspunkt snakket om at flytte designet med men kun teksterne :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Jep |
Ja men teksterne skal efter min opfattelse stå pænt når nu du smider dem i den nye DB så skal de spyttes ud igen og det er her problemet kan opstå ... som jeg siger det er sjældent tingene bare står af sig selv. Men vil da godt lige understrege at jeg er klar over en auto løsning er mulig, det jeg bare siger er uden viden om hvilken shops dette her handler om kan man ikke give en seriøs pris!! /allan |
Jeg har ingen tid. Jeg har rigeligt at se til. Kommer faktisk "snart" med en ny type CMS som har en hel masse funktioner indbygget. Nogle af disse kunne sagtens løfte dette. Men er tidligst færdigt efter Jul
|
Det lyder da spændende det vil jeg se frem til at høre mere om /allan |
@DesignYOU Du har tydeligvis ingen idé om hvordan crawling fungerer. Sidens layout er irrelevant, da det jo ikke overføres med indholdet(forhåbentlig). Man kigger dokumentet igennem efter nogle kendetegn, som regel class/id, og kopierer derefter indholdet over i eget opbevaringsformat. http://en.wikipedia.org/wiki/Document_object_model Læs
|