Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af produkter på webshop - billigt tilbud ønskes.

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Remydk:
Selvfølelig kan der laves en automatiseret løsning. Det skal ikke tage mange timer at lave den.

Jamen jeg er ikke uenig i at der kan laves en auto løsning .... men der er ingen info i denne tråd om hvilken shops det handler om, det kunne være 2 hjemme bixede shop, som måske ikke lige er sådan er at gå til!

/allan

Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format. Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:00

Kan stadig ikke se problemet.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:09

Remydk:

Så byd på opgaven Remy ;)

/allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format.

Intet problem. Formatet bliver bare konverteret under processen.

@DesignYOU - Du bliver ved med at snakke om styles og flere hjemmesider. Der er snakke om én hjemmeside og der er på intet tidspunkt snakket om at flytte designet med men kun teksterne :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 09:27

Niels - netopcom.dk:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Det kan også være at billederne i webshop 1) er gemt i .jpg format, og webshop 2) kun kan vise billeder i .png format.

Intet problem. Formatet bliver bare konverteret under processen.

@DesignYOU - Du bliver ved med at snakke om styles og flere hjemmesider. Der er snakke om én hjemmeside og der er på intet tidspunkt snakket om at flytte designet med men kun teksterne :)

Jep Big Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:31

Niels - netopcom.dk:

Ja men teksterne skal efter min opfattelse stå pænt når nu du smider dem i den nye DB så skal de spyttes ud igen og det er her problemet kan opstå ... som jeg siger det er sjældent tingene bare står af sig selv.

Men vil da godt lige understrege at jeg er klar over en auto løsning er mulig, det jeg bare siger er uden viden om hvilken shops dette her handler om kan man ikke give en seriøs pris!!

/allan

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 09:31

DesignYOU:

Remydk:

Så byd på opgaven Remy ;)

/allan

Jeg har ingen tid. Jeg har rigeligt at se til. Kommer faktisk "snart" med en ny type CMS som har en hel masse funktioner indbygget. Nogle af disse kunne sagtens løfte dette. Men er tidligst færdigt efter JulBig Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:33

Remydk:
Kommer faktisk "snart" med en ny type CMS som har en hel masse funktioner indbygget. Nogle af disse kunne sagtens løfte dette. Men er tidligst færdigt efter JulBig Smile

Det lyder da spændende det vil jeg se frem til at høre mere om Smile

/allan

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 09:39

Ja det bliver en del anderledes end tidligere CMS'er med deres dårligdomme. Vi har indbygget en hel masse SEO ting som gerne skulle gøre livet lettere for ejeren. Desuden har vi ingen database og server side kode som er nogle af de fedeste featuresBig Smile

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:51

@DesignYOU

Du har tydeligvis ingen idé om hvordan crawling fungerer.

Sidens layout er irrelevant, da det jo ikke overføres med indholdet(forhåbentlig). Man kigger dokumentet igennem efter nogle kendetegn, som regel class/id, og kopierer derefter indholdet over i eget opbevaringsformat.

http://en.wikipedia.org/wiki/Document_object_model
http://en.wikipedia.org/wiki/Parser

Læs Smile

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)