Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af produkter på webshop - billigt tilbud ønskes.

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
igang:

Har du selv lavet test på hvor lang tid det tager pr. produkt?

EDIT. Nå, blev lige afbrudt, så jeg fortsætter her..

Jeg formoder at det du vil have er, at man skal kopiere tekst fra en anden webshop, og lægge det op på din egen, og derudover også kopiere billeder og smide dem op på din server.

Jeg undlader at forholde mig til selve jobbet, men det kan da hurtigt tage et par minutter pr. produkt. Hvis der er 5.000 produkter, og det tager 2 minutter pr. stk. svarer det til ca. 166 timers effektivt arbejde.

Det er mere end et fuldtidsjob i en måned, der så vidt jeg husker er ca. 160 timer. Men i disse er indregnet pauser i løbet af dagen. Det du tilbyder er jo effektiv arbejdstid.

Så hvis det tager så lang tid pr. produkt, er belønningen ikke særlig stor.

Martin Thorborg fortalte i en af sine nyeste videoer om at han havde hyret en gut til at konventere hans film om til mp3 filer, fyren lavde et program, og så blev det hele konventeret i et snuptag. Så, hvis der er en der kan gøre noget lignede, så er det måske 5000 kroner for nogen få timers arbejde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 21:35

Jeg tror der virkelig er nogen som har for meget fritid, hvis de virkelig tilbyder at sætte varer op til 1,-  pr. stk. 5000 varer er et eventyrligt stort arbejde, men det finder vedkommende jo sikkert ud af Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:36

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Så, hvis der er en der kan gøre noget lignede, så er det måske 5000 kroner for nogen få timers arbejde.

Den opskrift gad jeg godt have ;) Den findes ikke, der skal kopieres 5000 billeder og tekster som skal sættes ind no way arouund that one.

Men der kunne være et par friske gutter som vil tjene de 5 meter de kan nok bare ikke lave det på en aften ;)

Held og lykke til trådstarter ...

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:38

DC Trading:

Jeg tror der virkelig er nogen som har for meget fritid, hvis de virkelig tilbyder at sætte varer op til 1,-  pr. stk. 5000 varer er et eventyrligt stort arbejde, men det finder vedkommende jo sikkert ud af Smile

Hvis nu man antager han taster 10 produkter i timen ja så er time prisen da 10kr hmm jo man får vel mere for at gå med aviser ?

/allan

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:38

DesignYOU:

Så, hvis der er en der kan gøre noget lignede, så er det måske 5000 kroner for nogen få timers arbejde.

Den opskrift gad jeg godt have ;) Den findes ikke, der skal kopieres 5000 billeder og tekster som skal sættes ind no way arouund that one.

Men der kunne være et par friske gutter som vil tjene de 5 meter de kan nok bare ikke lave det på en aften ;)

/allan

Det kan sagtens lade sig gøre. Selvfølgelig er der et par små kriterier der skal opfyldes men det kan gøres med lethed :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:39

BruunMedia:
Det kan sagtens lade sig gøre. Selvfølgelig er der et par små kriterier der skal opfyldes men det kan gøres med lethed :)

God fornøjelse ;)

/allan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:39

Martin Thorborg fortalte i en af sine nyeste videoer om at han havde hyret en gut til at konventere hans film om til mp3 filer, fyren lavde et program, og så blev det hele konventeret i et snuptag. Så, hvis der er en der kan gøre noget lignede, så er det måske 5000 kroner for nogen få timers arbejde.

Det er selvfølgelig rigtigt, det er også en mulighed. Så er prisen også lidt mere spiselig, for at lave det manuelt, vil sandsynligvis være en tidskrævende opgave :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 21:40

DesignYOU:

/allan

Jeg er ikke helt enig. 

Medmindre den anden webshop virkelig har besværliggjort det, så er det som regel relativt simpelt at kode en crawler (forudsat man har rodet med crawling af websites og kan finde ud af at kode), som kan hugge alle disse data for derefter at poste dem et andet sted.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:40

DesignYOU:

BruunMedia:

God fornøjelse ;)

/allan

Jo tak. jeg har budt 4500 for opgaven :) må vi jo se om han er seriøs :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

/allan

Jeg ved ikke så meget om programmering, så det kan jeg ikke udtale mig om, men det er sgu de vildeste ting de unge mennesker kan i dag med en laptop i hånden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)