Hej Keld, Takker for det fine indlæg! Og tak for "velkommen"! Jeg kan fortælle, at jeg er på Autoship hos SISEL. Jeg får tilsendt produkter hver måned, så det passer til en måneds forbrug. Der er for ca. 1.200 kr., hvilket passer fint til min økonomi. Jeg glæder mig meget til at kunne fortælle om virkningen af produkterne om et par måneder, hvilket der jo nok skal gå. Jeg er helt enig med Keld i, at der ikke er meget idé i at signe en hulens masse mennesker op gratis, da jeg har prøvet det i MonaVie, hvor det var gratis at blive medlem. Det er naturligvis sådan, at man skal være på Autoship for at få sine bonuser ol. udbetalt, og det er der mange bakker ud igen. Grunden til at jeg venter på Kurts mail er, at jeg meget gerne vil vide, hvor mange forhandlere der er i Danmark. Jeg startede jo op, bla. fordi jeg skulle være en af de første. Go´ søndag! |
Torben Lund Jørgensen:Jeg kan fortælle, at jeg er på Autoship hos SISEL. Jeg får tilsendt produkter hver måned, så det passer til en måneds forbrug. Der er for ca. 1.200 kr., hvilket passer fint til min økonomi. Jeg glæder mig meget til at kunne fortælle om virkningen af produkterne om et par måneder, hvilket der jo nok skal gå.
Lige umiddelbart lyder det som et voldsomt beløb i mine øre. Der er selvfølgelig mange der har råd til det, men jeg er sikker på at mange siger nej til et beløb over 1000,-
Torben Lund Jørgensen:Grunden til at jeg venter på Kurts mail er, at jeg meget gerne vil vide, hvor mange forhandlere der er i Danmark. Jeg startede jo op, bla. fordi jeg skulle være en af de første.
Dette er sætningen fra alle i de nye MLM "forretninger", og jeg forstår den stadig ikke. Hvad er det der tænder dig ved at være i blandt de første? Selvom Danmark er et lille land, så er her masser af muligheder og jeg syntes det lyder lidt som om "nye" har endnu større potentiale end alle de gamle....man fjerner fokus fra produkter, markedet og setup.