Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd hjemmefra med SISEL

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld,

Takker for det fine indlæg!

Og tak for "velkommen"!

Jeg kan fortælle, at jeg er på Autoship hos SISEL. Jeg får tilsendt produkter hver måned, så det passer til en måneds forbrug. Der er for ca. 1.200 kr., hvilket passer fint til min økonomi. Jeg glæder mig meget til at kunne fortælle om virkningen af produkterne om et par måneder, hvilket der jo nok skal gå.

Jeg er helt enig med Keld i, at der ikke er meget idé i at signe en hulens masse mennesker op gratis, da jeg har prøvet det i MonaVie, hvor det var gratis at blive medlem. Det er naturligvis sådan, at man skal være på Autoship for at få sine bonuser ol. udbetalt, og det er der mange bakker ud igen.

Grunden til at jeg venter på Kurts mail er, at jeg meget gerne vil vide, hvor mange forhandlere der er i Danmark. Jeg startede jo op, bla. fordi jeg skulle være en af de første.

Go´ søndag!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:13

Torben Lund Jørgensen:

Jeg kan fortælle, at jeg er på Autoship hos SISEL. Jeg får tilsendt produkter hver måned, så det passer til en måneds forbrug. Der er for ca. 1.200 kr., hvilket passer fint til min økonomi. Jeg glæder mig meget til at kunne fortælle om virkningen af produkterne om et par måneder, hvilket der jo nok skal gå.

Lige umiddelbart lyder det som et voldsomt beløb i mine øre. Der er selvfølgelig mange der har råd til det, men jeg er sikker på at mange siger nej til et beløb over 1000,-

Torben Lund Jørgensen:

Grunden til at jeg venter på Kurts mail er, at jeg meget gerne vil vide, hvor mange forhandlere der er i Danmark. Jeg startede jo op, bla. fordi jeg skulle være en af de første.

Dette er sætningen fra alle i de nye MLM "forretninger", og jeg forstår den stadig ikke. Hvad er det der tænder dig ved at være i blandt de første? Selvom Danmark er et lille land, så er her masser af muligheder og jeg syntes det lyder lidt som om "nye" har endnu større potentiale end alle de gamle....man fjerner fokus fra produkter, markedet og setup.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Hej Torben.

Kender godt de sidste 2 selskaber du var med i, da jeg fortsat venter på det ene af dem. Vil blot stille dig de spørgsmål, som du bør stille dig selv, inden du går i krig.

1. Er produktet anmeldt i Danmark (kan ikke finde det over anmeldte kosttilskud, og Resveratrol er tricky)

2. Hvilken support stiller firmaet til rådighed

3. Har de etableret officiel dansk importør

4. Har de etableret egenkontrol til selskab samt team medlemmer

5. Hvor bliver produkterne distribueret fra

6. Skal de sælges i henhold til distance selling direktivet

7. Hvem har selskabet tiltrukket af profiler i Danmark

8. Er ingredienser blevet afstemt med positivlisten

9. Er prisen realistisk (1.200 kr. om måneden til forbrug er pebret) 

10. Osv, osv.

Nu laver jeg altså snart den video, hvor jeg fortæller, hvad der skal til, for at et firma slår igennem i EU. Alle firmaer prøver at køre Danmark med venstre hånd, hvilket er årsagen til, at 99% aldrig bliver til noget. 

Hilsen

Anders

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:10

Torben Lund:

Af ren nysgerrighed: Brænder du for at sælge de produkter? Og tror du, at de virker?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 18:23

Nu ved jeg godt spørgsmålet var til Torben, men da flere af os i tråden har erfaring med MLM, så syntes jeg lige at jeg ville give mit svar med.

Brænder for at sælge...absolut ikke. Jeg sælger ingen produkter (hvis jeg kan undgå det), og hvis der er nogle der gerne vil købe et produkt, så foreslår jeg personen opretter sig som kunde og køber hvad han/hun skal bruge. Jeg brænder for at markedsføre selve forretningen og produkterne. Herinde er det selvfølgelig selve forretningen - konceptet - muligheden.

Om jeg tror mine produkter virker...ja afgjort. Jeg har selv været kunde i mange år imens jeg havde traditionellle virksomheder samt i en periode hvor jeg bl.a. var ansat i Egmont.

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen alle sammen,

Jeg er da glad for, at der er kommet lidt gang i tråden.

Min mening med tråden var nu, at komme i kontakt med nogle interesserede, der har lyst til at arbejde hjemmefra, og ikke at jeg skulle krydsforhøres af jer, der allerede har gang i jeres egne forretninger.

Jeg har snakket med min upline, Kurt, og han råder mig til IKKE at debatere mere end højst nødvendigt med personer, der allerede er i gang.

Jeg vil meget gerne svare på spørgsmål fra personer, der er interesserede i at arbejde hjemmefra med SISEL.

Jeg er godt klar over, at jeg vil få ris for denne kommentar, men det er nu engang sådan, det er...

Så til alle jer, der har et brændende ønske om at komme til at arbejde hjemmefra: Skriv endelig til mig, da jeg er her for det samme :)

Fortsat god søndag!

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 21:13

Hej Torben.

Jeg er sikker på, at der er mange seriøse networkere på Amino, som er interesseret, hvis firmaet opfylder punkterne fra mit sidste indlæg.  

Hilsen.

Anders

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 21:24

Torben:

Overraskende svar du kommer med, skuffende, da du undgår de forskellige ting der bliver spurgt om. Kurt har jo kørt en dialog herinde tidligere så hans råd overrasker mig da ikke. Men spørgsmålene du har fået, burde jo faktisk være samme spørgsmål der kom fra nye potentiele MLM'ere eller fra folk der overvejede at skifte.

Nu har jeg med vilje ikke nævnt mit eget tidligere, men istedet nævnt flere firmaer der allerede er godt igang i DK hvor der ikke er disse "tågede" områder som mange af spørgsmålene i tråden giver anledning til.

Som sagt er jeg ikke imponeret af " vær de første " argumentet, og når man ikke kan svarer på hvad det er der er så smart ved dette, plus svare på en række andre spørgsmål, ja så syntes jeg der går for meget sælger i det.

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:33

Hej Anders

Som du sikkert ved, så værdsætter jeg dine indlæg her på amino, da de bærer tydelig præg af bred faglig viden samt kompetence. Deror er jeg da sikker på, at du kan svare mig på følgende:

Anders Petersen:

3. Har de etableret officiel dansk importør

Hvad mener du med dette? Burde det ikke være tilstrækkelig, hvis man har et centralt importlager i europa, hvorfra alle forsendelser til netop europa(selvfølgelig med alle godkendelser) bliver sendt ud til kunden direkte?

Anders Petersen:

4. Har de etableret egenkontrol til selskab samt team medlemmer

Hvad mener du med egenkontrol af medlemmerne? Er det fremgangsmåden, duplikerbarhed, opførsel, publikation af informationer?

Anders Petersen:

7. Hvem har selskabet tiltrukket af profiler i Danmark

Den kunne jeg godt tænke mig at få lidt mere uddybet, for umiddelbart fortsår jeg ikke, hvad du mener.

Håber, at du ville svare muig på det. Jeg kunne godt har sendt en PM til dig, men mener dog, at det kunne have alm. interesse.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 12:47

Hej Michael.

Hermed svar på dine udmærkede spørgsmål:

1. Etablering af officiel importør.

Fødevarestyrelsen skelner mellem en importør og en forhandler af produkterne. Typisk er det importøren, som anmelder produkterne, og som har ansvaret over for myndighederne. Hvis ikke der er en officiel importør, vil alle forhandlere fremstå som importører, og er derfor underlagt nogle meget strengere regler for egenkontrol. 

Så de firmaer som vælger at sende fra USA eller Holland og direkte til sine distributører, uden at de etablerer en officiel importør, gør det nærmest umuligt for distributørene at drive en lovlig forretning. 

2. Egenkontrol

Alle som forhandler fødevarer er underlagt reglerne for egenkontrol. Altså forhandler man kosttilskud, som hører under fødevareloven, skal man udføre egenkontrol. Ved at de mere solide firmaer har etableret et mini egenkontrolprogram til sine distributører. Fødevarestyrelsen er ikke særligt opmærksomme på dette for tiden, da det er umuligt at føre kontrolbesøg hos 30.000 mlm folk i Danmark :-)

3. Hvem har selskabet tiltrukket af profiler

Network Marketing er i den grad lederskabs betinget. Hvis ikke selskabet formår at tiltrække stærke ledere, kommer de aldrig til at slå igennem. Vi går snart i luften med vores eget projekt, og kigger jeg på vores setup, altså hvad vi kommer til at køre af træninger, events, rejser, konkurrencer, kurser og ikke mindst den support vi har fra firmaet, kan jeg udmærket forstå, hvorfor så mange firmaer aldrig kommer ud af starthullerne.

Det er så svært for et firma at få succes, så der skal noget helt specielt til.

Hilsen

Anders

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)