Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd hjemmefra med SISEL

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer alle sammen,

Jeg skriver dette lille indlæg, da jeg for nogle dage siden skrev mig op som distributør af SISEL´s produktlinie og forretningsmulighed.

Jeg vil meget gerne høre fra nogle folk, der ligesom jeg selv har et brændende ønske om at komme til at arbejde hjemmefra med et koncept, der VIRKER!

Min upline (Kurt) har hjulpet mig rigtigt meget med at komme i gang, hvilket jeg er super glad for. Den samme hjælp og støtte vil jeg, som upline/sponsor, naturligvis stå til rådighed med, hvis du skulle være interesseret i at komme i gang som distributør for SISEL.

Jeg har lavet en hjemmeside på www.team-torco.com . På denne side er der en masse info, der fortæller omkring dine muligheder med dette produkt.

Du er også meget velkommen til at kontakte mig på mail torben@torco.dk , hvis du skulle være interesseret i at komme i gang, eller hvis du blot vil høre lidt mere om muligheden...

Jeg håber naurligvis også, at der vil komme nogle kommentarer til denne post, da jeg virkelig mener, at SISEL har noget godt at byde på.

Glæder mig meget til at høre fra nogen af jer vedr. dette...

Ha´ en god dag!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:46

send gerne en pb til mig

.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:50

Hej Torben

Velkommen til MLM, men jeg forstår ikke helt din kommentar omkring website, der står igang siden 2004, men her skriver du at du har lavet denne hjemmeside... Hvordan skal det forstås, har du arbejdet med andet MLM firma tidligere.

Jeg kan da godt give dig en enkelt kommentar eller to med på vejen. Nu er min situation så lidt speciel, fordi jeg har talt med Kurt flere gange og bl.a. ved hvor længe han har været igang.

Hvordan forholder man sig til de danske regler?

Et koncept der virker...En kommentar fra en der har været igang et par dage...Ja måske har du tjent din investering hjem igen, men denne slags sætninger syntes jeg er ren salgsgas.

Nu skriver du i et MLM forum, så ja her er folk der arbejder på denne måde.

Nu kan det godt være svaret ligger på siden, men er forskerne folk der er ansat i firma eller bruger man eksterne forskere?

Hvad er det så du mener Sisel kan byde på som andre ikke kan...Og hvem kan du sammenligne med? Hele ideen med MLM er selvfølgelig at sponsor og upline supportere, og måske er det mig der misforstår, men i min forretning har jeg da support fra flere led i min uplines, men skal det forstås sådan at de nye du f.eks. får med dette indlæg, kun får support og hjælp af dig?

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 20:19

Hej Martin,

Mange tak for det hurtige svar. Det er altid rart.

Grunden til at jeg skriver, at jeg har været i gang siden 2004 er, at jeg, som du selv nævner, har været med i andre MLM firmaer. Jeg har ikke haft den succes, som jeg havde håbet på jeg ville få med de foregående firmaer, så nu er jeg klar til at prøve kræfter med SISEL, som jeg mener er en rigtig god mulighed for folk, der ikke har det store startkapital at spytte i forretningen. Det koster 20 Euro at komme i gang. Herefter giver forretningen kun mening, hvis man er på Autoship med minimum 150 PV (svarende til ca. 1.200 kr./md).

SISEL er godkendt til salg på det danske marked, hvis det er det, du mener med spørgsmålet?

Jeg vil da gerne lige undskylde min måde at udtrykke mig på, da jeg godt selv kan høre, at det lyder lidt af "salgsgas". Men jeg mener virkelig, at denne mulighed er stor. Især fordi der før eller siden nok skal komme gang i SISEL i Danmark. Ifølge Kurt er jeg nummer 5 her i Danmark.

Forskerne er ifølge www.siselinternational.com en del af SISEL´s eget hold.

Mht. sammenligningen så vil jeg igen vende tilbage til bla. de lave startomkostninger. Der er heller ingen "tvang" til, at man SKAL købe produkter for at blive i forretningen i modsætning til andre MLM-firmaer.

Jeg ved, da jeg selv har smagt, at produkterne smager rigtigt godt i forhold til andre lignende produkter, som jeg også har smagt.

Det er helt klart, at der vil være hjælp at hente længere oppe også, men da jeg vil være den, der er tættest på, så vil det hovedsageligt være mig, der formidler supporten. Jeg har, som sagt, kun været med i nogle dage, så jeg ved jo langt fra alt om SISEL. Derfor vil jeg også være nød til at hente noget af min info fra Kurt og de andre.

Jeg håber, at disse svar kan bruges til noget :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 21:02

Hej igen

Jamen jeg er hurtig Wink

Det jeg mener med spørgsmålet er:

http://www.altomkost.dk/Kosttilskud/Register_over_registrerede_kosttilskud/forside.htm

Jeg så et indlæg omkring Sisel tilbage fra 2009, så det lyder vildt hvis du er nr. 5. Jeg fik også Kurts nyhedsmail i sidste uge omkring Sisel, så han har jo heller ikke megen erfaring herfra. Og det lyder jo ikke ligefrem imponerende når du siger før eller siden... Hvorfor ikke vælge et af de firmaer der er i fuld krig? Nu ved jeg af gode grunde ikke hvilke du har været i, men jeg har snakket med en del af de forskellige og stort set alle har fremgang.

20€ for at komme igang... Hvad får man får det?

MLM handler i mine øjne om troværdighed, dvs. man kommer ikke langt hvis man ikke selv prøver produkter som man vil anbefale. Så lige gyldigt hvor man starter op, så bør der være et produktkøb som man jo kan kalde en del af startomkostningerne. Og hvis man ikke selv er produktbruger....helt ærlig så ville jeg sgu ikke være vild med at anbefale det til andre.

I min forretning koster det 90kr. for at komme igang, så får man dansk information og er klar i Danmark. Dansk support. Vælger man istedet at købe produkter for 350,- ja så får man forretnings materialet med gratis. NWA har lav start omkostning, Shine har lave startomkostninger osv.

Hvordan skal autoship forstås, for hvis jeg forstår dig rigtigt, så skal man have et personligt køb på150€ pr. måned (et køb på dit eget nr.)

Fra Daugård
Tilmeldt 6. Sep 08
Skrevet kl. 12:20

Hej igen Martin,

Undskylder lige det sene svar!

Jeg afventer pt. mail fra Kurt, så vi lige kan få tingene på det rene.

Jeg vender tilbage så snart jeg ved noget mere...

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:03

Hej Torben

Dette var blot for at give dig lidt input og kommentarer som du bad om. Det er måske blot mig, men denne slags syntes jeg bør være noget du selv kan svare på i og med at du roser muligheden til skyerne. Og autoship pr. måned for 150€ er pt. det koncept jeg har hørt om, med det højeste beløb man skulle forbruge på ens eget nr.

Jeg har talt med Kurt om Sisel, dog kun på mail, da han ikke ville bruge tid på en personlig dialog. Men jeg er normalt åben for dialog overfor alle MLM'ere, dog med et klart krav om det går begge veje og personligt.  Men jeg kan som sagt kun svare dig ud fra Kurts info på mail samt hvad du skriver her, og når dansk setup ikke er klar, og du blot siger før eller siden....ja så har jeg svært ved at forstå begejstringen kontra Shine, BerryEN, FLP osv.

Du siger Sisel er godkendt til DK, er det EU godkendelse du henviser til? Jeg prøvede at google det da Kurt nævnte det på mailen, men nu kan jeg ikke finde info'en omkring 2009.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 14:57

Jeg vil starte men at byde den nye amerikanske pige Sissel, velkommen i klassen.   Smile

Det har været lidt fokus på autoship og start pakker. Som næsten alle firmer køre med, på den ene eller anden måde.

I bund og grund så er det næste lige meget hvor stor disse pakker er. Hvis det er gratis at komme ind får man heller ingen produkter, så skal man bagefter anskaffe produkter ( ingen produkter ingen forretning) Koster en start pakke 10000 kr så  får man produkter for 10000 kr og hvis disse kan sælges så går det lige op. Problemet viser sig først, hvis man ikke kan eller vil sælge. Så se ikke på prisen af pakken, men se på hvad får du for pengene. Der er måske nogen der falder fra ved stable 10K op af lommen, men dem der siger ja mener det 100 %. (Har hørt om et selskab i Holland hvor startpakken var på ca 36000 kr)

For nogen som kun bygger netværk og i bund og grund er lige glade med produkterne så vælger mange  den nemme løsning ''GRATIS''  Så vil det også være nemmer at finde nye ''GRATIS'' medlemmer. Så får man et kæmpe netværk af gratis medlemmer, men der kan ikke være meget fortjeneste, på ingen ting.

Det samme gælder autoship hvis den var 0 kr. Jeg mener hvis man vil denne forretning, så skal der også være et kvalifikations krav. Det vil sige hvis du skal have løn så skal du også yde dit bidrag enten ved selv bruge produkterne eller sælge dem. Så se på om beløbet er rimlig og om du mener det svare til hvad du kan sælge og forbruge hver mdr. Kan du gøre det, kan dine teampartnere også gøre det og det giver omsætning og afkast til alle. 

Martin jeg kan oplyse at FLP som dog ikke har autoship, men har et kvalifaktions krav (for at få bonus) pr mdr på næsten 10.000 kr i salgsværdi. 10 K er i overkanten, da der virklig skal sælges noget hver mdr.

Forsat god søndag

Keld

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 15:28

Hej Keld

Det skal nok passe når du siger det. Jeg har endnu ikke talt med en FLP'er om forretningen, så derfor har jeg kun meget begrænset viden (kun hørt lidt fra en homeparty sælger). Men jeg nævnte kun et par stykker af de selskaber der har setup klar i Danmark.

Men helt enig i start up problemet, den fokus nogle har på 0 kr. eller lav pris, er jo i bund og grund forkert, men det lyder så smart.

Jeg havde ellers inviteret en FLP'er både til en dialog om forretningsmulighederne samt givet ham en speciel pris for en gæstebillet til NuSkin convention, men han var åbenbart ikke interesseret i to vejs dialog Wink.

10.000 er det i omsætning? Eller hvad er det, for jeg syntes da ikke det lyder så vildt igen.

God søndag til dig også

Martin

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 15:28

Slettet

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)