Hej med jer alle sammen, Jeg skriver dette lille indlæg, da jeg for nogle dage siden skrev mig op som distributør af SISEL´s produktlinie og forretningsmulighed. Jeg vil meget gerne høre fra nogle folk, der ligesom jeg selv har et brændende ønske om at komme til at arbejde hjemmefra med et koncept, der VIRKER! Min upline (Kurt) har hjulpet mig rigtigt meget med at komme i gang, hvilket jeg er super glad for. Den samme hjælp og støtte vil jeg, som upline/sponsor, naturligvis stå til rådighed med, hvis du skulle være interesseret i at komme i gang som distributør for SISEL. Jeg har lavet en hjemmeside på www.team-torco.com . På denne side er der en masse info, der fortæller omkring dine muligheder med dette produkt. Du er også meget velkommen til at kontakte mig på mail torben@torco.dk , hvis du skulle være interesseret i at komme i gang, eller hvis du blot vil høre lidt mere om muligheden... Jeg håber naurligvis også, at der vil komme nogle kommentarer til denne post, da jeg virkelig mener, at SISEL har noget godt at byde på. Glæder mig meget til at høre fra nogen af jer vedr. dette... Ha´ en god dag! |
send gerne en pb til mig