tak for svaret. Så havde jeg alligevel forstået dig rigtig. Jeg ville bare være 100% sikker.
Punkt 3 havde jeg så misfortolket, men kan se ud fra dit svar, at din og min samarbejdspartner ikke adskiller sig hvad det angår, selvom fremgangsmåden er en smule anderledes.
10.000 er det i omsætning? Eller hvad er det, for jeg syntes da ikke det lyder så vildt igen.
Jo, Martin - DET er vildt. Vildt højt - synes dog Keld strammer den ved at bonge den op i 10k, for mener "kun" det er 7500,- - men muligt det er uden moms
Uanset, så er det altså ekstremt højt - set ift rimeligt kvalifikationskrav - af samme grund, bliver der jo fokuseret endog meget på salg, salg, salg ifm homeparties/wellnessaftener - fremfor kraften og ideen i at bygge netværk.
Dog kan det ikke tage den meget store omsætning fra selskabet, som om nogen omsætter utroligt meget i Skandinavien - men eftersom fokus på rekruttering i Danmark er gået helt i stå - og de synes at rende rundt nede i Afrika hele banden, så kunne jeg sniges til at antage at "ja, det er ALT, alt for højt et kvalifikationskrav..." ;-)
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jo, Martin - DET er vildt. Vildt højt - synes dog Keld strammer den ved at bonge den op i 10k, for mener "kun" det er 7500,- - men muligt det er uden moms
Ja Lasse moms spiller en rolle. (desvære)
Kravet er 4 CC
1 CC = 2400 kr i salgsværdi med moms ( mener dog der lige er kommet en prisstigning så måske er det gået lidt op)
4 X 2400 = 9600 kr
Alt for højt .......
Der er ingen fordel i at have stor omsætning hvis mange falder fra fordi de ikke kan opnå at få bonus.
Hej Lasse
Det er muligt jeg har misforstået og svaret helt i blinde, men en omsætning på 10.000 i starten er selvfølgelig meget. Men jeg mener ikke 10.000 i omsætning efter et par måneder er voldsomt, tværtimod.
Hej Lasse
Det er muligt jeg har misforstået og svaret helt i blinde, men en omsætning på 10.000 i starten er selvfølgelig meget. Men jeg mener ikke 10.000 i omsætning efter et par måneder er voldsomt, tværtimod.
Martin
Jo, den er god nok: Du har misforstået: 10.000 er ikke meget i omsætning - men i PERSONLIG KVALIFIKATIONSVOLUME er det rigtig meget - alt for meget for gennemsnittet. Og for nu at skære det ud i pap: Den personlige volume der omsættes af dig, i dit ID nummer, ikke i samlet omsætning eller en kombination af egen-produktion + netværksvolume.
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic