Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Homeparty

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du da skiftet NWA ud? Siden du ikke vil "reklamere" for dit eget...

Ja her er mange skeptikkere herinde, og nogle er til at snakke med, andre kan der ikke føres dialog med. Jeg regner nu heller ikke med der kommer mange igennem Amino, men derfor har jeg ikke givet op.  Jeg kender da 2 ekstremt succesfulde folk som var meget skeptiske før de fik deres forretningspræsentation. At folk så herinde ikke tør tage 1 time ud af kalenderen for at lave "konfrontationen" ja det er jo bare ærgerligt, for det kunne være spændende at se bare en håndfuld af de skeptiske komme med deres "vurdering" efter en personlig præsentation. De fleste jeg har set, snakker præsentation af produkter...

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:51

Martin Slot:

Ja og Nej... Jeg startede i NWA for at bruge deres produkter. Specielt Bukser og parfumen. Parfumen er super populær som en reklameartikkel og julegave iblandt de mellemstore virksomheder. Så jeg har da lavet lidt i NWA, men jeg fik hurtigt et tilbud i et selskab som så hvad jeg var i stand til :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:56

Er det ligefrem selskabet du er blevet hyret af...det gør mig da nysgerrig. Du er da meget velkommen til at smide en pm, med hvad du er skiftet til.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:20

Martin Slot:

Ja her er mange skeptikkere herinde, og nogle er til at snakke med, andre kan der ikke føres dialog med. Jeg regner nu heller ikke med der kommer mange igennem Amino, men derfor har jeg ikke givet op.  Jeg kender da 2 ekstremt succesfulde folk som var meget skeptiske før de fik deres forretningspræsentation. At folk så herinde ikke tør tage 1 time ud af kalenderen for at lave "konfrontationen" ja det er jo bare ærgerligt, for det kunne være spændende at se bare en håndfuld af de skeptiske komme med deres "vurdering" efter en personlig præsentation. De fleste jeg har set, snakker præsentation af produkter...

Der er ikke mange skeptiker herinde med vi bruger dette sted til at give hinanden gratis råd og rådgivning , hvordan man starter en virksomhed som iværksættere

Alle der begynder at lave salgs tråde og vil erhverv medarbejder eller poster et indlæg kun for en ting, det er ikke videreformidle en viden med for at tjene penge for egne vinding , bliver hakket ned, og de ved godt hvorfor.

Så der noget i har misforstået der er ingen der noget mod jer , med den alm. Bruger her portalen er iværksættere, de har brug for viden ikke i sælger jeres produkt om det er en MLM eller nogle poster indlæg bare for tjene penge f.eks. Vis vil lave hjemmeside med giver 10% rabat denne måneden, dem  ser vi vis tit.

Eller hvad med dem sælger og atter sælger sine domæner , har 1000 vise domæner de har købt , med har ikke købt for videresælger de dropper bar 1000 ideer om året.

Sådan kunne jeg blive ved, i skal bare formidle jeres budskab uden der ligger denne grundtanke i har verdensbedste produkt i skal , formidle jeres viden i et bredt aspekt så vi bliver klogere som iværksættere og er bedre rustet mod annoncen hajer og alle mulig faldgrubber i dette iværksættere liv.

Fald ned og tag det rolig og gør denne portal til den bedste portalen for MLM , uden i behøver at roses jeres egne produkt eller erhverv nye medlemmer, som f.eks. Blev prøvet på side 1 i denne tråd , jeg gav ej minus for han ved godt han i ikke videreformidle sin viden totalt uafhængig, så det behøver jeg ikke sige. For han kender godt portalen budskab at det er at hjælpe iværksættere totalt uafhængig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 22:21

Mikael christiansen:

Alle der begynder at lave salgs tråde og vil erhverv medarbejder eller poster et indlæg kun for en ting, det er ikke videreformidle en viden med for at tjene penge for egne vinding , bliver hakket ned, og de ved godt hvorfor.

Der er ikke mange skeptiker herinde med vi bruger dette sted til at give hinanden gratis råd og rådgivning , hvordan man starter en virksomhed som iværksættere

Så der noget i har misforstået der er ingen der noget mod jer , med den alm. Bruger her portalen er iværksættere, de har brug for viden ikke i sælger jeres produkt om det er en MLM eller nogle poster indlæg bare for tjene penge f.eks. Vis vil lave hjemmeside med giver 10% rabat denne måneden, dem  ser vi vis tit.

Det er så din vurdering, den skal du da have lov til at have. Men jeg er absolut ikke enig med dig i at der ikke er mange skeptikere herinde. Og folk bruger Amino forskelligt!

Jeg tror de fleste NM'ere herinde er fuldstændig klar over at det er iværksættere der benytter sig af Amino. Når en NM'er har villet invitere til information om en forretningsmulighed, så er der ufattelig mange der spørger ind til produkter, det er ikke NM'eren der ønsker at sælge produkterne.

Mikael christiansen:

Fald ned og tag det rolig og gør denne portal til den bedste portalen for MLM , uden i behøver at roses jeres egne produkt eller erhverv nye medlemmer, som f.eks. Blev prøvet på side 1 i denne tråd , jeg gav ej minus for han ved godt han i ikke videreformidle sin viden totalt uafhængig, så det behøver jeg ikke sige. For han kender godt portalen budskab at det er at hjælpe iværksættere totalt uafhængig.

Fald ned....jamen vi er da helt rolige..Det er i mine øjne ganske simpelt (ude irl). De fleste NM'ere vil gerne finde iværksættere (iværksættertyper) som er åbne overfor et nyt forretningskoncept. Og invitere dem til en dialog om dette. Men så simpelt er det bare ikke herinde, fordi mange snakker om gamle produktpræsentationer, at de kender nogle der har fejlet/opgivet osv.

Dette bliver nok aldrig den bedste portal, der er alt for få af de erfarne NM folk som vil bruge tid på dette. Og det er i mine øjne fordi der for ofte kommer vurderinger baseret udfra andenhånds viden, baseret udfra et par enkelte linier på f.eks. Amino.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Fald ned....jamen vi er da helt rolige..Det er i mine øjne ganske simpelt (ude irl). De fleste NM'ere vil gerne finde iværksættere (iværksættertyper) som er åbne overfor et nyt forretningskoncept. Og invitere dem til en dialog om dette. Men så simpelt er det bare ikke herinde, fordi mange snakker om gamle produktpræsentationer, at de kender nogle der har fejlet/opgivet osv.

Dette bliver nok aldrig den bedste portal, der er alt for få af de erfarne NM folk som vil bruge tid på dette. Og det er i mine øjne fordi der for ofte kommer vurderinger baseret udfra andenhånds viden, baseret udfra et par enkelte linier på f.eks. Amino.

Bliver lige nødt til at blande mig - og give Mikael fuldstændig ret - og synes faktisk du skal læse hans respons endnu engang. Mikael pointere hele ideen og grundlaget for Amino, nemlig det, at stedet her er et forum for iværksættere og forretningsdrivende, som måtte have brug for diverse former for rådgivning, ideer, svar m.m. - hele essensen består i at dele erfaringer og vejledning - inspiration.

Årsagen til at mange erfarne networkers afholder sig fra at deltage i debatter og direkte input på indlæg, som reelt  er et spørgsmål som feedback og rådgivning, så skal svaret findes i at alt for mange indlæg er direkte "salgsindlæg", hvor det eneste indlægget handler om, er fokus på et link til et selskab/invitation til præsentation, som vedkommende er engageret i.

Der hvor forcen kan komme i spil i et mix mellem Amino som medie - og Network Marketing som branche - er i det øjeblik at vi holder for øje, at man søger mod Amino for netop råd, ideer, svar, inspiration - og så må man som aktiv bruger af Amino - og som en blandt mange repræsentanter for Network Marketing branchen - byde ind med netop det som er hele ideen med dette forum.

Intet er da nemmere - og mere naivt - end bare at kaste et ligegyldigt indlæg med links til ens selskab eller en invitation til et møde, event eller konvent... og så fylde en masse irrelevant tillægsinformation i indlægget... Intet er da mere fristende ;-)

Men respekt, kontakter og prospekter kommer ikke fra reklame-indlæg, men fra råd, ideer, inspiration og SVAR!

Mvh.

Lasse Burholt

PS! Jeg har såmænd osse gang i noget vildt spændende - pionérfase så det batter.... helt i tråd med de råd og vejledninger, som jeg har givet igen - og igen - og igen herpå Amino....  men ingen links, ingen invitationer - nysgerrigheden alene er nok ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:16

Lasse Burholt:
Årsagen til at mange erfarne networkers afholder sig fra at deltage i debatter og direkte input på indlæg, som reelt  er et spørgsmål som feedback og rådgivning, så skal svaret findes i at alt for mange indlæg er direkte "salgsindlæg", hvor det eneste indlægget handler om, er fokus på et link til et selskab/invitation til præsentation, som vedkommende er engageret i.

Nu tager jeg lige en chance og ser om jeg vinder en Bamse :)

Da du selv arbejder med Network Marketing ved du vel at 9/10 networkere får succes gennem face-to-face præsentationer. På amino er der fyldt om med iværksættere. Jeg vil næsten kalde det et iværksætter-site Stick out tongue og da mange networkere (inkl. mig selv) leder efter ledere er det da åbenlyst at Amino er lige sagen.

Når det så er sagt har jeg et par gange prøvet at lave indlæg herinde. Både den enkle med invitation til en præsentation uden link, samt den avanceret hvor EVERYTHING stod. Begge blev bombet med spørgsmål om produkterne jeg ikke forstår.

hmmm nu skifter jeg emne fra det jeg egentlig ville sige men hvad h..... skidt pyt :)

Hvorfor stiller folk så stor krav til dokumentationen for NM produkter?? Jeg har aldrig nogensinde set en M/K gå i Matas og be om dokumentation for at det pågældende produkt var godt, eller var godkendt eller noget. Hvorfor er der den mistro til NM branchen. Alle de selskaber som laver lort i den og har nogle produkter som ikke er godkendt eller farlige når ikke engang at starte op mere med de myndigheder vi har idag. HURRA FOR DET :)

Men jeg undskylder lige til trådstarter for at gøre denne tråd til endnu en af de dejlige MLM tråde hvor der bliver diskuteret om alle de dejlige forskellige holdninger folk har. :) HAR EN IVÆRKSÆTTER IDÉ... MLM bar hvor folk kan komme og tage diskussionen op... SØGER KAPITAL :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:35

Donitez:
Da du selv arbejder med Network Marketing ved du vel at 9/10 networkere får succes gennem face-to-face præsentationer. På amino er der fyldt om med iværksættere. Jeg vil næsten kalde det et iværksætter-site Stick out tongue og da mange networkere (inkl. mig selv) leder efter ledere er det da åbenlyst at Amino er lige sagen.

Face-to-face er jo netop hele svaret på dit spørgsmål om hvorfor tendensen er at man kræver flere svar fra folk i MLM branchen end eks. den lokale Matas babe... når man vil tage en snak om hvorfor ens produkt er så fint og så godt - på skrift, så mangler hele face-to-face aspektet - OG da langt de fleste produkter i MLM slet ikke er i tråd med ens baggrund eller øvrige felt, ja så er det osse nemt for modparten at slynge en lind strøm af spørgsmål af.

Det er jo så samtidig igen forklaringen på hvorfor succesfulde networkers så absolut ikke er produkt-eksperter, for det behøver man overhovedet ikke være - akkurat som den lokale Matas-babe heller ikke er - ihvertfald ikke på det specifikke produkt hun måtte stå med - og det skyldes at fokus er og bliver flyttet til en helt anden faktor; BRANDED.

Og jo - Amino er et iværksætter-site - og jo, en interessant ressource udi at udbygge og skabe nye relationer - men jeg ville da personligt ikke spilde min tid på at lytte til eller afsætte tid til et møde med en fra Amino, som "bare" kaster et link - og så iøvrigt ikke rigtig har noget begreb om hvordan vedkommendes valg så lige blev den MLM virksomhed/det produkt/den produktkategori.

Ledere leder efter ledere - det gælder såmænd osse den ANDEN vej rundt ;-)

Man skal være lige kvalificeret på begge sider af bordet....

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52

Det er ganske fint, at der kommer en debat på amino, men det var ikke meningen det skulle ske i denne tråd! Den skal jo helst hjælpe mig og andre i ligende situation  og ikke skræmme med hensyn til MLM (det er jo ikke just positive ting i skriver!).

Så hvis vi kan komme lidt mere tilbage på sporet, vil jeg være taknemmelig! Alternativt kan vi bare diskutere videre i den anden tråd, for vil da hellere end gerne komme med lidt tilbagemeldinger på jeres debat. 

Tilbage til tråden:

Lasse:  Var det ikke dig som spurgte til de faldgruber jeg tænker på? Jeg tror ikke jeg kan svare på det spørgsmål uden debatten foresætter. (men det håber jeg ikke den gør - Læs det blot som min holdning og ikke et emne til debat!)

Men en faldgrube for mig er, når jeg som sådan ikke kan gennemskue konceptet eller hvad det er man binder sig for. Når jeg ser en udbyders hjemmeside, hvor jeg ikke kan se de fulde facts, men skal registerer mig inden yderligere information, så ringer mine alarmklokker.

Ligeledes har jeg også oplevet udbydere, hvor avancen er lav (for lav), da man i stedet nærmest skal være beæret over at sælge produktet (oftest børnetøj). -Faldgrube (hvert fald for mig, da jeg går efter en rimelig indtjening)

Jeg ser det også som en faldgrube hvis produktet simpelthen bare ikke holder - konceptet skal bare være i orden. (kan ikke udbyde denne, uden den bliver til debat! - men er ikke møntet på folks produkter fra denne debat.)

Når jeg spørg til faldgruber, er jeg interesseret i jeres umiddelbare tanker - jeg fik f.eks. beskeden om visse udbydere ikke vil tillade en at have flere produktsortimenter med. Det er jo ikke ligefrem en udtalelse de skilter med på deres hjemmesider, men meget brugbar information for mig! 

Jeg er helt enig med Mikael Christiansen, som skrev, at denne tråd jo ikke er en rekrutteringstråd. Jeg er udelukkende interesseret i at hører om folks erfaringer med homeparties og hører til muligheden om/folks erfaringer med at kører med to produktkategorier. 

Men jeg takker for jeres mange indlæg, oplysende læsning, må jeg sige! :)

Mvh. Camilla

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 09:55

camehl:

Det er ganske fint, at der kommer en debat på amino, men det var ikke meningen det skulle ske i denne tråd! Den skal jo helst hjælpe mig og andre i ligende situation  og ikke skræmme med hensyn til MLM (det er jo ikke just positive ting i skriver!).

Smider lige en stor undskyldning Big Smile for du har da ret, det er ikke en rekrutteringstråd. Og det har selvfølgelig ikke været min mening at lave en skræmme tråd, selvom jeg godt kan se problemet nu...så tilbage til kernen. At hjælpe.

camehl:

Lasse:  Var det ikke dig som spurgte til de faldgruber jeg tænker på? Jeg tror ikke jeg kan svare på det spørgsmål uden debatten foresætter. (men det håber jeg ikke den gør - Læs det blot som min holdning og ikke et emne til debat!)

Men en faldgrube for mig er, når jeg som sådan ikke kan gennemskue konceptet eller hvad det er man binder sig for. Når jeg ser en udbyders hjemmeside, hvor jeg ikke kan se de fulde facts, men skal registerer mig inden yderligere information, så ringer mine alarmklokker.

Jeg ser det også som en faldgrube hvis produktet simpelthen bare ikke holder - konceptet skal bare være i orden. (kan ikke udbyde denne, uden den bliver til debat! - men er ikke møntet på folks produkter fra denne debat.)

Når jeg spørg til faldgruber, er jeg interesseret i jeres umiddelbare tanker - jeg fik f.eks. beskeden om visse udbydere ikke vil tillade en at have flere produktsortimenter med. Det er jo ikke ligefrem en udtalelse de skilter med på deres hjemmesider, men meget brugbar information for mig!

Er meget enig i det hele, kender dog intet til børnetøj og disse koncepter. Men afgjort så er det en faldgruppe hvis koncept er forvirrende, det skal jo helst være forholdsvist nemt at sætte sig ind i og fortælle videre til andre.

Koncept skal holde, produktet skal holde ligesom der skal være styr på de danske regler der er.

En faldgruppe jeg syntes jeg har set ofte, er at målsætningen nærmest dikteres på forhånd, det lyder måske forkert og det er ikke sikkert min forklaring forstås på samme måde af alle. Men jeg syntes det er vigtigt at det er ens eget mål der arbejdes udfra og ikke nogle der er ens for alle. Her har jeg oplevet at der blev smidt store bonus tal på bordet hvis man nåede en vis omsætning indenfor 30 dage. Pludselig er en "super" bonus det vigtigste i ens valg, istedet for at der fokuseres på hvad og hvorfor.

En anden faldgruppe, hvis noget er uoverskueligt og svært at få svar på.

camehl:

Jeg er helt enig med Mikael Christiansen, som skrev, at denne tråd jo ikke er en rekrutteringstråd. Jeg er udelukkende interesseret i at hører om folks erfaringer med homeparties og hører til muligheden om/folks erfaringer med at kører med to produktkategorier. 

Men jeg takker for jeres mange indlæg, oplysende læsning, må jeg sige! :)

Mvh. Camilla

Er godt klar over det ikke er en rekrutteringstråd, men da jeg læste dit indlæg, syntes jeg ikke det lød til at du havde fået oplyst det potentiale der er i NM/MLM. Jeg kunne selvfølgelig have nøjes med at skrive et link til en overordnet video om MLM, så ikke forbundet med et NM/MLM firma.

Nogle gange når man læser sine gamle indlæg, så kan man virkelig ærge sig over den manglende slet knap Stick out tongue eller bare en ret knap...Begejstring kombineret med skyklapper.

Mvh. Martin

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)