Har du da skiftet NWA ud? Siden du ikke vil "reklamere" for dit eget... Ja her er mange skeptikkere herinde, og nogle er til at snakke med, andre kan der ikke føres dialog med. Jeg regner nu heller ikke med der kommer mange igennem Amino, men derfor har jeg ikke givet op. Jeg kender da 2 ekstremt succesfulde folk som var meget skeptiske før de fik deres forretningspræsentation. At folk så herinde ikke tør tage 1 time ud af kalenderen for at lave "konfrontationen" ja det er jo bare ærgerligt, for det kunne være spændende at se bare en håndfuld af de skeptiske komme med deres "vurdering" efter en personlig præsentation. De fleste jeg har set, snakker præsentation af produkter...
|
Martin Slot:Har du da skiftet NWA ud? Siden du ikke vil "reklamere" for dit eget...
Ja og Nej... Jeg startede i NWA for at bruge deres produkter. Specielt Bukser og parfumen. Parfumen er super populær som en reklameartikkel og julegave iblandt de mellemstore virksomheder. Så jeg har da lavet lidt i NWA, men jeg fik hurtigt et tilbud i et selskab som så hvad jeg var i stand til :)