Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Homeparty

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldgruber i homeparty-sammenhæng synes jeg umiddelbart er lidt spild af tid - underforstået at de selskaber der i forvejen typisk benytter sig af homeparties til at afsætte produkter, har så mange års erfaring - og er verdensmestre på deres felt. Det er vel unødvendigt at nævne hhv. Tupperware og FLP i den sammenhæng, men ikke desto mindre (har ikke selv personligt kendskab/erfaring med de selskaber som sælger tøj på homeparties).

Når blot man lige bruger lidt tid på evaluere et givent produktsortiment - og sætter sig lidt ind i bonusplanen, så er man allerede nået et langt stykke af vejen. Hvis fokus alene er på at tjene penge på at sælge eks. plast-sager, sexlegetøj, aloe vera eller tøj på homeparties, så er der kun en faktor der spiller ind: indkøbspriser og udsalgspriser. Samtidig skal man have sin egen "emotionelle tilknytning" til produkterne - og her tænker jeg så osse på leveringsbetingelser, garanti, kvalitet osv. - det er jo forholdsvis nemt at få en føling med - da langt de fleste jo lade sig inspirere af mulighederne med indtægter via homeparties, netop fordi man er blevet eksponeret for et produkt man synes om....

Ønsker man at udbygge sine homeparties til skabe et netværk af forhandlere, så skal man studere og "analysere" bonusplanen mere indgående.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20

Hej Martin

Det er slet ikke ment som kritik! Jeg er meget glad for alle indlæg!

Og du har helt ret, jeg har ikke fået oplyst det potentiale, det er jeg også begyndt at gå lidt dybere ind i nu, efter jeres indlæg. 

Tak for din tilbagemelding ang. faldgruber, det gav lidt mere til overvejelse.

Mvh. Camilla

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32

Tak Lasse! Det var lige hvad jeg gik og manglede!

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 09:48

EDIT!!!

Så du gerne vil væk fra debatten så fjernede mit indlæg.

Held og lykke

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)