Står der "nordisk miljømærkning" under dit indlæg? Går ud fra det måske bare var en tilfældig banner. Men 10-20 år om at gøre noget ved sådan et miljø tiltag, er for mig vejen til at tabe penge. Læs evt. Artiklen "klima forandringerne koster os kassen" jeg smider et link ind, når jeg er på med pc'eren. |
Det store problem ligger vel i at der her i livet kun er 1ting som er sikkert og det er at vi skal dø på et tidspunkt alle andre ting kan man aldrig være sikre på.
At tjene penge på sten sikre investeringer er en risiko ligegyldigt hvor sikre en har "udtænkt" dem til at være men der vil altid være faktore som kan ændre op og ned på alt!
Poker er også usikker ja men her er det heldigvis ikke kun held der spiller ind selvfølgelig skal man være heldig men der er også rigtig meget godhed i det lige som skak kan man træne til det og blive go.
Men igen man kan aldrig være sikker for får man 20* dårlige kort på bordet hvor man regner med flush (eller hvad det hedder) ja så har man nok tabt sine penge men der er de dygtige spiller klar over hvornår de folder og bla bla bla men nej ikke sikker