Tjenes penge på et misvisende svar ? Jeg må indrømme at jeg ikke går op i Amino points mv. og jeg vil vove den påstand at du er naiv hvis du tror at nogle vil vælge revisor eller andet ud fra denne pointgivning Fokuser på de folk som spørger og de konkrete problemstilinger fremfor et pointgivningssystem (som jeg tidligere har protesteret imod).
HD/HA uddannelse og stået i lære som revisor - Er det ikke også hvad jeg skriver ?
En slags politi nej, men hvis nogle skriver noget som er direkte forkert eller kan misforstås så griber jeg ind, og sorry Peter, men mange af dine svar kan misforstås fordi de enten er meget kortfattede eller indforståede og din attitude er også til tider agressiv i en sådan grad at det er vanskeligt ikke at være nedladende.
Bedrevidende ? Ja når vi taler skattespørgsmål og skatterådgivning så er der nok noget om snakken. Det at være fagligt velfunderet og at være sparringspartner for bl.a. revisorer er jo det jeg lever af
Hvis det ikke er pointgivningsystemet du hentyder til hvad mener du så med at man "tjener penge på et misvisende svar".
Hvad svar angår så har jeg adskillige gange såvel indenfor som udenfor forum prøvet at forklare dig at der ikke er noget som er sort og hvidt når vi taler om skat og til dels regnskab. Mange af de spørgsmål som stilles her på Amino kan slet ikke afklares i et forum som dette. Så gør det jo ikke sagen bedre hvis de svar som spørgerne får er indforståede eller bare består af et Ja, hvis der er 200 undtagelser som lige skal tages i betragtning, og når man så gør opmærksom på det så kommer der et svar i retning af: Nå ja ... Underforstået at det betyder nok ikke så meget, eller .. Du skal betragte de svar du giver på samme måde som de svar du giver dine kunder.
Om du vil betragte ovenstående som nedladende må du om. De er ment som et godt råd men efterhånden så begynder jeg at tvivle på om det overhovedet har nogen værdi at komme med dem.
Hvad er det for et svar Anders har givet som er så urokkeligt - jeg fristes til at sige bombesikkert - forkert ? Jeg kan nemlig ikke få øje på det.