fra efter midnat og spontan, men jeg holder stadig fast på, at det er et vinder projekt 
Om ikke andet, så har man gjort noget for miljøet og pengene skal nok komme hjem igen. Jeg kan ikke forestille mig det andet end at være en win/win situation. Kald mig naiv, men innovativ 
Ideen er sikkert fin, når den bliver justeret for de ting der ikke kan lade sig gøre og som andre allerede har påpeget.
Grunden til at jeg egentlig blander mig, er at jeg nu er så gammel så jeg har set alle "sikre pengetræer" blive fældet og brændt.
Jeg har hørt om sikre investeringer så længe jeg kan huske og sjovt nok, så er det som regel dem der ender med at koste en penge.
Sidste gang jeg brændte penge af på "En sikker investering", var da Carnegie ringede og solgte mig en "bank-obligation" der var triple A rated og jeg skal kommer efter dig. Dertil var der en eller anden yderligere garanti.
Eneste problem var at investeringen var lidt kedelig....
Ja, det var Lehman brothers og 1 måned senere havde jeg tabt 75 % af mine penge. Så nej, om du så sætter dine penge på en alminelig konto i Danske Bank, så kan de forsvinde....
Dbh Martin
Synes såmænd, det er fint du blander dig. Rart med input fra en forretningsmand af din kaliber 
Men jeg har fx. selv kun deltaget i projekter, som så ud til at være gennemtænkte og rimelig sikre og jeg er kommet heldigt ud af det. Som jeg skrev i en anden tråd, ville jeg gå ind og få et indblik i økonomien af projektet osv. og derefter beslutte mig. Selvfølgelig kan ting gå galt, men synes det er meget usandsynlige ting som folk tager højde for. Det er også okay, bare ikke ting jeg vælger at tage ind i min risikovurdering, såsom krig, terror og Stein Bagger, som blev nævnt af ham, jeg skrev dette indlæg for.
Noget andet er, der er mange forskellige synspunkter på risikovurdering. Nogle folk vil mene, at fx. poker er risikabelt fordi det er gambling. Hvad med dem, som lever af det? Jeg har en kammerat som hver evig eneste måned har et overskud på minimum 2500-3000 dollars. Han laver ikke andet end at gå i skole og spille online poker. Hvad med Gus Hansen, som donerer formuer til velgørenhed? Det ville han jo ikke gøre medmindre han er bombesikker på, at han fortsat ville tjene penge på sit pokerspil. For mig er poker mega usikker livsstil, selvom de vil gøre det i hele deres liv. Jeg vil stadig ikke fatte det. Men forretning især ejendomshandel, det fatter jeg. Det kalder jeg bombesikker investering. Måske er jeg som sagt bare naiv, men ihvertfald mht ejendomshandel har jeg så enten været heldig eller sikker i min sag, for det er altid gået mig godt på netop det område. Derfor vil jeg altid mene, at der findes bombesikre investeringer
kald mig bare ejendoms-pokerspiller, det er okay, men jeg gambler aldrig