Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bombesikker investering

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 03:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nielsen:

DC Trading:

Hej Jesper,

Tak Smile nu var det et meget spontant og "groft" resumé af et investeringsprojekt, men mht. takster, så har taxa selskaber et startgebyr og en pris pr. km. Og som sagt var det bare for at pointere, at der findes bombesikre investeringer, så jeg vil ikke starte en større research på dit og dat, og om hvad man kan og ikke kan. Projektet er grønt, så mon ikke der findes råd og vejledning fremfor forhindringer og vanskeligheder? Markedsføringen af nummeret vil som sagt stå i alle aviser og søger man "De Grønne Taxa´er" på nettet, skal der nok komme et nummer op og forhåbentlig også en hjemmeside. Jeg kunne sagtens have skrevet et prospect ned til mindste detalje og solgt idéen eller whatever, men som sagt jeg ville bare skrive et scenarie, for at pointere mit argument.

Satser på at du pludselig vender om og siger "Jaja jeg skrev jo at investeringen var bombesikker og en bombe er jo aldrig sikker" For du siger vel ikke seriøst at du vil pointere at denne investering er sikker når du samtidig ikke vil undersøge detaljerne.....! Jeg kan dog oplyse at en vognmand ikke bare kan dumpe priserne efter behag da de bliver fastsat højere oppe fra. At finde rigtig grønne biler der kan holde til at køre i døgndrift bliver en rigtig stor udfordring + flere ting der allerede er nævnt. INGEN investering er 100% sikker.

Mit tip til dig. Invester dine penge i noget der fordobler din investering i løbet af 24 timer uden nogen form for risiko. Jeg har ikke lige undersøgt i detaljer hvordan man gør men bare brug ideén kvit og frit.

tak for tippet, men vil hellere bruge Martins, den var desværre bedre end din

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 03:20

Martin Thorborg:

Og jeg har en der er langt bedre!
4 dobbel dine penge på 12 timer, se sådan skærer man den kage ;-)

Og nej, der er INGEN sikre måder at score kassen på, uanset hvore mange penge man har.
Tror man andet, så er man naiv, sorry..

Dbh Martin

Det var lige nøjagtig en video du har lavet der dukkede op i baghovedet da jeg så titlen på denne tråd. Så fik lige et deja-vu agtig "Thorborg-flashback" da du også skrev i tråden. ;o)

Ser frem til den næste video, du gør det super godt og det er til meget stor hjælp så bliv endelig ved med det.

Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 03:25

Før folk begynder yderligere angreb, skal det for god ordens skyld nævnes, at det var et spontant indlæg og jeg har derfor ikke sat mig ind i landets love og regler. Men for at bevise, det ikke er nogen dum og håbløs idé/plan, vil jeg skrive projektet ned og sende det over til folketinget, hvor de så siger "Ved I hvad?, fuck det med de afgifter... vi skal sgu have nogle miljøbiler ud at køre på de danske veje"  Big Smile

Hvad siger folk til den idé? Nu er det selvfølgelig ikke den reaktion, jeg vil kunne få derovre fra, men det ville være sjovt at høre deres mening om emnet Geeked

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:30

DC Trading:

fra efter midnat og spontan, men jeg holder stadig fast på, at det er et vinder projekt Smile

Om ikke andet, så har man gjort noget for miljøet og pengene skal nok komme hjem igen. Jeg kan ikke forestille mig det andet end at være en win/win situation. Kald mig naiv, men innovativ Cool

Ideen er sikkert fin, når den bliver justeret for de ting der ikke kan lade sig gøre og som andre allerede har påpeget.
Grunden til at jeg egentlig blander mig, er at jeg nu er så gammel så jeg har set alle "sikre pengetræer" blive fældet og brændt.
Jeg har hørt om sikre investeringer så længe jeg kan huske og sjovt nok, så er det som regel dem der ender med at koste en penge.

Sidste gang jeg brændte penge af på "En sikker investering", var da Carnegie ringede og solgte mig en "bank-obligation" der var triple A rated og jeg skal kommer efter dig. Dertil var der en eller anden yderligere garanti.
Eneste problem var at investeringen var lidt kedelig....

Ja, det var Lehman brothers og 1 måned senere havde jeg tabt 75 % af mine penge. Så nej, om du så sætter dine penge på en alminelig konto i Danske Bank, så kan de forsvinde....

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:32

Peter Nielsen:

Det var lige nøjagtig en video du har lavet der dukkede op i baghovedet da jeg så titlen på denne tråd. Så fik lige et deja-vu agtig "Thorborg-flashback" da du også skrev i tråden. ;o)

Ser frem til den næste video, du gør det super godt og det er til meget stor hjælp så bliv endelig ved med det.

Tusind tak skal du have :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 03:48

Hej Amino

Jeg vil blot tillade mig at sende nedenstående link her fra the States, hvor ideen allerede er rullende i Seattles gader. 

http://www.flickr.com/photos/seattleclick/2860809495/

- meeeen reglerne, afgifterne, løn etc. herovre er også en anden sag. :) 

God god uge til alle. 

DBH 

Mathias Vinther

Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 03:57

Martin Thorborg:

DC Trading:

fra efter midnat og spontan, men jeg holder stadig fast på, at det er et vinder projekt Smile

Om ikke andet, så har man gjort noget for miljøet og pengene skal nok komme hjem igen. Jeg kan ikke forestille mig det andet end at være en win/win situation. Kald mig naiv, men innovativ Cool

Ideen er sikkert fin, når den bliver justeret for de ting der ikke kan lade sig gøre og som andre allerede har påpeget.
Grunden til at jeg egentlig blander mig, er at jeg nu er så gammel så jeg har set alle "sikre pengetræer" blive fældet og brændt.
Jeg har hørt om sikre investeringer så længe jeg kan huske og sjovt nok, så er det som regel dem der ender med at koste en penge.

Sidste gang jeg brændte penge af på "En sikker investering", var da Carnegie ringede og solgte mig en "bank-obligation" der var triple A rated og jeg skal kommer efter dig. Dertil var der en eller anden yderligere garanti.
Eneste problem var at investeringen var lidt kedelig....

Ja, det var Lehman brothers og 1 måned senere havde jeg tabt 75 % af mine penge. Så nej, om du så sætter dine penge på en alminelig konto i Danske Bank, så kan de forsvinde....

Dbh Martin

Synes såmænd, det er fint du blander dig. Rart med input fra en forretningsmand af din kaliber Smile

Men jeg har fx. selv kun deltaget i projekter, som så ud til at være gennemtænkte og rimelig sikre og jeg er kommet heldigt ud af det. Som jeg skrev i en anden tråd, ville jeg gå ind og få et indblik i økonomien af projektet osv. og derefter beslutte mig. Selvfølgelig kan ting gå galt, men synes det er meget usandsynlige ting som folk tager højde for. Det er også okay, bare ikke ting jeg vælger at tage ind i min risikovurdering, såsom krig, terror og Stein Bagger, som blev nævnt af ham, jeg skrev dette indlæg for.

Noget andet er, der er mange forskellige synspunkter på risikovurdering. Nogle folk vil mene, at fx. poker er risikabelt fordi det er gambling. Hvad med dem, som lever af det? Jeg har en kammerat som hver evig eneste måned har et overskud på minimum 2500-3000 dollars. Han laver ikke andet end at gå i skole og spille online poker. Hvad med Gus Hansen, som donerer formuer til velgørenhed? Det ville han jo ikke gøre medmindre han er bombesikker på, at han fortsat ville tjene penge på sit pokerspil. For mig er poker mega usikker livsstil, selvom de vil gøre det i hele deres liv. Jeg vil stadig ikke fatte det. Men forretning især ejendomshandel, det fatter jeg. Det kalder jeg bombesikker investering. Måske er jeg som sagt bare naiv, men ihvertfald mht ejendomshandel har jeg så enten været heldig eller sikker i min sag, for det er altid gået mig godt på netop det område. Derfor vil jeg altid mene, at der findes bombesikre investeringer Smile kald mig bare ejendoms-pokerspiller, det er okay, men jeg gambler aldrig Geeked

Tilmeldt 6. Sep 10
Skrevet kl. 04:00

Mathias Vinther:

Hej Amino! 

Jeg vil blot tillade mig at sende nedenstående link her fra the States, hvor ideen allerede er rullende i Seattles gader. 

http://www.flickr.com/photos/seattleclick/2860809495/

- meeeen reglerne, afgifterne, løn etc. herovre er også en anden sag. :) 

God god uge til alle. 

DBH 

Mathias Vinther

Du er min helt Smile selvom det ikke er DK, så blev jeg lidt glad alligevel.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:37

Martin Thorborg:

Hvordan kan den være det, da den efter rundbarbering ikke er mulig? Wink

@trådstarter - som du ved nu kan den lovgivningsmæssigt ikke lade sig gøre og kommer heller ikke til at kunne lade sig gøre foreløbig, især ikke så længe der ikke er fri konkurrence på den form for transport.

Du er mindst 10-20 år for tidligt ude med idéen. Og generelt er de rigtigt store vognmænd ganske velhavende så hvis de mente det var en god forretning, så kan du være sikker på at de allerede havde lavet den. Jeg vil anslå at din idé er den sikre vej til at tabe penge.

Men held og lykke med dit skriv til Folketinget Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen drenge hør nu her :)

Start din egen smykke koncern, gå på børsen og BANG, så har du en guldrandet forretning ;)

(Indlægget kan indeholde ironi, til dem som ikk er helt klare i kasketten...)

Akassenu.dk - Oversigt over A-kasser og fagforeninger i Danmark

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)