Hej
Jeg har fornylig lanceret webshoppen www.kindbynature.dk og har allerede fået mine første kunder, så det er jo dejligt. Dog synes jeg det går noget langsomt...jeg kan se, at jeg har en del besøgende på siden hver dag og jeg har også oprettet en facebookgruppe me snart 500 medlemmer, hvor jeg løbende kører konkurrencer, hvilket også er med til at udbrede kendskabet til shoppen. Derudover har jeg sendt en del pressemeddelelser ud til diverse magasiner og aviser og også fået noget omtale den vej rundt. Men jeg synes ikke, at der sker nok med salget trods det faktum, at jeg synes, at jeg har nogle ok fornuftige priser og jeg har fået positiv feedback fra mange omkring mine produkter til bolig og børn.
Er der nogle der har gode råd til hvordan jeg styrker salget uden at skulle investere det helt vilde?? og har du tid i overskud er du naturligvis også velkommen til at komme med feedback på shoppen. Se også facebookgruppen her: http://www.facebook.com/pages/Copenhagen-Denmark/Kind-by-Nature/148041361888186
På forhånd tak!
De bedste hilsner Kind by Nature |
Hej Lone "kind by nature" er det mere traffik eller flere leads du er ude efter?