Hejsa, Så har jeg endnu engang brug for jeres gode og kvalificerede råd og hjælp – og det her er en vennetjeneste – så jeg håber, som altid, på et godt og brugbart svar. Konkret så leder vi efter et simpelt og enkelt CMS system, eksempelvis Sitemagic CMS, men jeg kender ikke systemet og ved ikke helt, hvor nemt det er at publicere nyheder i; altså 2-4 nyheder dagligt. I starten benyttes wordpress som jo er et super publiceringssystem, men omvendt lidt træls at skabe flotte hjemmesider (statiske sider rundt om). SÅ hvem har et godt bud på cms system – og som altid – gratis at anvende J På forhånd tak for hjælpen
|
Hej Mike
Jeg synes at I skal beholde wordpress. Det er da lige netop ikke noget problem at ændre udseendet i wordpress. Hvis ellers man ved, hvad man laver, har man jo stortset frie hænder.
Selve motoren bag wordpress er rigtig stærk og veludviklet, og der er masser af gode, gratis moduler, som i de fleste tilfælde let kan installeres, til diverse formål. I øvrigt er der jo så også et hav af programmører, som kan hyres til wordpress, og derfor er prisen ikke så høj i fht. f.eks. typo3 eller nogle af de andre gode systemer.
Venlig Hilsen
Allan