Jeg finder det blot interssant at de to der startede WorldVentures er tiltalt af FBI for pyramidesvindel. Det lover altså bare ikke særligt godt når man tænker på at det her jo er et MLM koncept.
Ja ja du kan jo si det..:) Men hvorfor er da selskapet nominert til årets entrepenør av Ernst&Joung i 2010????? disse sjekker selskaper i 6 mnd før de i det hele blir nominert??? Hvor har du din informasjon fra??? det er jo flott å komme med noe som ikke stemmer når et så bra konsept fungerer?
Så fordi et firma er nomineret til en pris så er alt iorden ??
Jeg har et ord til dig: IT-Factory..
De vandt skam også gode priser..
Iøvrigt siger jeg heller ikke at det er scam det her.
Men f.eks http://www.scam.com/showpost.php?p=28379&postcount=8
Her står der lidt som nogle åbenbart har fundet frem til.
Hvis Lasse Schou (dømt for at at være annoncehaj afaik. ) oprettede et telemarketing firma ville du så heller ikke mene der var grund til at være skeptisk der ?
Jo du kan jo få sagt det du hehe. Dette var jo virkelig noe å slå i bordet med. Er dette alt du har å komme med. Flott at det er noen som virkelig har kunnskap om MLM. Jeg har masse mere å slå tilbake med. Ernst&Young har aldrig nominert noen om det hadde vært snakk om svindel. Du bør sjekke hva dette er før du uttaler deg. Jeg har jobbet i Finans i mange år og kjenner dette selskapet godt. Og det burde du også om du driver din egen foretning.
Virkelig trist at du ikke skal se hva dette virkelig er jeg har en følelse at du er skremt for et konsept som er mye bedre enn det du har i dag???
Det er nødvendigvis ikke et udtryk for at Kristian er skræmt fra konceptet du repræsentere - men er nok snarere lige dele "søgning på nettet" og så en manglende interesse for netop dit koncept. Der findes endog rigtig mange "scam" sider - hvor der tit er mestendels ulødig og udokumenteret påstande som snart sagt alt.
Hvis der ligger konkret information om en anmeldelse for pyramide-virksomhed, så skal man kigge på den specifikke sag - hvor anmeldelsen behøver ikke nødvendigvis skylde "pyramidespil" i dens rigtige forstand - men overtrædelser af den lovgivning som er opstillet for branchen. Så anmeldelsen kan være ubegrundet - eller grunde i mindre detaljer.
Det er så blot kedeligt hvis World Ventures har eller får for meget "bad press".
Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic