Hej Stig Nej jeg syndes det lyder spændene, men hvis jeg skal til USA på ferie så bestiller jeg en færdig rejse fra A-B-A igen og får en færdig pris. Det kan du ikke med denne rejseform og så er man nød til at kikke på hvordan man kommer derhen og til hvilke pris. Man kan nogen gang få rejse fx en uges ophold for 3000 kr til syden med hotel osv. Så vil jeg gerne vide mere om Hotellet end bare om det er 3-5 stjerner. ( Nogen af de hoteller er der faktisk ikke opgivet stjerner) Jeg ser det som alle andre kunder. Kunder er ikke negative men de sætter sig ind i hvad de køber. Mht mail så spørger du mig om hvad jeg mener og så må du undskylde hvis mit svar ikke lige var det du drømte om. I øvrigt skrev jeg indlæget før mailen. Keld |
WORLDVENTURES DENMARK:Meget sjovt - Det var netop det jeg var inde på i mit ( meget lange indlæg ) Det er netop meget dansk at kun se efter problemerne og vælge at bruge energi på aT RAKKE NED PÅ PRODUKTET - dU KUNNE HAVE VALGT AT SKRIVE EN MAIL - hVOR DU SAGDE DET LYDER GODT NOK INTERESSANT MED LUKSUS REJSER TIL DRØMMEPRISER - MEN DER ER LIGE ET PAR TIING JEG GERNE VIL HAVE AFKLARET FØR JEG MELDER MIG ELLER BESTILLER EN REJSE !
Halløj Stig
Nu så jeg indlægget på MLM for lidt over en måned siden, men jeg syntes ikke det er noget der tiltaler mig. Og når jeg så ser dit indlæg idag, uha, jeg giver Keld helt og aldeles ret. Kritik...rakken ned...jamen, hvis man skriver i et forum må man sgu kunne tåle det. Og skrive tilbage med caps lock...ja jeg opfatter det næsten barnligt.
Ja det er sikkert meget dansk at kunne se problemerne, men selvstændige og iværksættere søger løsningen og derfor spørger man vel om de ting man gerne vil have en løsning på.
Og dit svar med legoland...wau...Har du nogensinde hørt man kunne vinde en drømmerejse, men i øvrigt selv skulle klare transporten.....
I øvrigt tror jeg de fleste i MLM er forholdsvis tålmodige...
Fornøjelsen ved bl.a. min forretning er at kunderne handler måned efter måned....Jeg kender ingen der rejser på drømmerejser måned efter måned...så residualindkomst...den har jeg meget svært ved at se...
Og mht. plastikken, jamen det er jo ikke kun et spørgsmål om alle har det og antallet af sælgere er stort...Der er for mange andre plast produkter og hvornår har de lige udviklet sig?
Hvis et firma står stille hvad enten det er MLM eller ej, så er mulighederne jo ikke ligefrem forbedret, men når eksisterende firmaer får rekord år i 2009 og er på vej til nyt i år, så er det absurd hvis folk skulle mene at det var for sent at komme ind i).
Hvor er jeg i øvrigt træt af de nye firmaers folk om "kom ind i toppen" meget større chance...Nej hvor mange nye MLM firmaer overlever??? Der er ingen erfaring at læne sig op ad, der er ingen der har begået alle fejlene, der er ingen ros i forbindelse med forretningen, produkterne, ledelsen osv. Ja tud over kritikken Men det handler i bund og grund for alle om den omsætning der genereres efter man er startet og det handler stadigvæk om folks evne til at netværke, tale med mennesker, oplære, markedsføre og evt. ændre sin komfortzone (nok meget ofte).
Jeg må tilstå at jeg opgav at læse det hele... Så kan du jo vælge om du vil tage det som kritik, ligesom du svarede Keld. Bliver spændende at se om nogle af de MLM negative kommer ind og skriver, for at opfatte en MLM's indlæg som ren kritik og negativt, ja så bliver Amino en hård tid for dig.
Negative vibes over et MLM, påvirker jo også de øvrige. Og vi ser alle helst en stærk branche uden for meget salgspjat.
Mvh. Martin