Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til website og firma

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er igang med at starte op som hypnoterapeut og skal have et logo og en website har ingen erfaring med at lave gode logo'er så  kan i ikke lige give lidt kritik på dette

http://tinypic.com/r/6f2jqs/7

Tusind tak

Jeg ønsker jer alle en dejlig positiv dag :)

Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:24

Forstiller mig en heks foran mig hvor hun ser min fremtid i  kuglen :)

The Hypnotist => er det også dit domænenavn

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 08:25

Har sendt dig PB om logo. Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:26

Hej Anders, jeg synes at logo'et er et rigtig godt udgangspunkt, men jeg vil kraftigt anbefale dig at få det lavet professionelt. Jeg vil gerne lave det til dig, og du betaler kun hvis du vil bruge det :-) 

Gruden til at jeg mener der skal en grafiker på, er at vi ved hvad der virker og hvad der ikke gør, f.eks.:

Det ligner at du har lavet det som en Raster (pixel-fil) og ikke som Vector fil. desuden skal logoet laves så det også ser godt ud i sort / hvid. Desuden skal vi lige have styr på nogle af farverne ;-)

Sig til, så går jeg igang, det vil koste ca. 500 kr, hvis du vælger at bruge det :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 08:29

Hej,

Det er et pænt logo - til et brætspil.
Desværre får jeg ikke indtryk af at der ligger seriøsitet og integritet bag logoet.
Du bør overveje at holde det på dansk, så det ikke lyder som en titel på den næste b-film.

Jeg håber ikke at jeg er alt for hård - jeg ved ikke selv hvordan et logo til en som dig bør se ud, men jeg synes det er vigtigt at gøre dig opmærksom på hvordan jeg opfatter dit logo.

Jeg forstår udemærket symbolikken i logoet, idet "spejlet" fører til sindets dyb. Men jeg tror du skal satse på noget mere simpelt og et stærkere navn, som indgyder trykhed hos dine kunder, frem for at henføre tankerne på en gyser.

Held og lykke :-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:38

Hehe tak for jeres svar :)

Nej ingen er jer er for hårde jeg ville jo netop have sandheden så jeg ikke bruger noget lort :D

Jeg har som sagt ingen erfaring med logo'er overhoved kun photoshop jeg har lidt styr på.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:41

Kasper Ljungstrøm Skov:

Hej Anders, jeg synes at logo'et er et rigtig godt udgangspunkt, men jeg vil kraftigt anbefale dig at få det lavet professionelt. Jeg vil gerne lave det til dig, og du betaler kun hvis du vil bruge det :-) 

Gruden til at jeg mener der skal en grafiker på, er at vi ved hvad der virker og hvad der ikke gør, f.eks.:

Det ligner at du har lavet det som en Raster (pixel-fil) og ikke som Vector fil. desuden skal logoet laves så det også ser godt ud i sort / hvid. Desuden skal vi lige have styr på nogle af farverne ;-)

Sig til, så går jeg igang, det vil koste ca. 500 kr, hvis du vælger at bruge det :-)

Vil da meget gerne se hvad du kan tilbyde

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:01

Jeg skal se hvad jeg kan gøre :)

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:11

Hej Anders,

Jeg må tilslutte mig de andre amino'er: Dit logo holder ikke - få en professionel til at lave det.

En idé:
Sæt dig ned og lav en en masse "tændstik"-skitser hvor du hælder hovedet ud på papiret - sæt ord/stikord på dine tanker/idéer. Det vil uden tvivl give grafikeren/designer noget at arbejde med - måske endda spare dig for penge.

Andre overvejelser:

• Er det nødvendig med 4 farver i logo'et? kunne man nøjes med 2?
  • Tænk økonomi: i nogle sammenhæng er det dyrere at få trykt 4 farver ifh. til 2. Dog er digitalprint blevet så billigt så alle kan være med. Men vær opmærksom på det.
  • Hvordan vil logo'et fungere i sort/hvid
  • Farvesymbolik - hvad betyder farverne?
  • Skrifttype - tænk signal
  • Skal der være et payoff/slogan til logo'et

Det var alt herfra

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:02

Jimmy Snedker:

Hej Anders,

Jeg må tilslutte mig de andre amino'er: Dit logo holder ikke - få en professionel til at lave det.

En idé:
Sæt dig ned og lav en en masse "tændstik"-skitser hvor du hælder hovedet ud på papiret - sæt ord/stikord på dine tanker/idéer. Det vil uden tvivl give grafikeren/designer noget at arbejde med - måske endda spare dig for penge.

Andre overvejelser:

• Er det nødvendig med 4 farver i logo'et? kunne man nøjes med 2?
  • Tænk økonomi: i nogle sammenhæng er det dyrere at få trykt 4 farver ifh. til 2. Dog er digitalprint blevet så billigt så alle kan være med. Men vær opmærksom på det.
  • Hvordan vil logo'et fungere i sort/hvid
  • Farvesymbolik - hvad betyder farverne?
  • Skrifttype - tænk signal
  • Skal der være et payoff/slogan til logo'et

Det var alt herfra

Farven i The Hypnotist prøvede jeg sådan nogen lunde at ramme en magenta som skulle betyde -

Den reneste åndelige energi, der giver slip på alle tanker og bekymringer. Forløsningens farve, der både er mandlig og kvindelig.

Den grønne skulle gerne betyde -

Den grønne farve er håbets, det levende og vækstens farve. Det er hjertesidens farve. Den symboliserer tøbrud, genskabelse og genfødsel.

betaler man også for sort og grå når det ikke er farver men nuancer?

Slogan er måske en meget god ide :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)