Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bonusplan er bedst?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Indenfor de forskellige NM/MLM firmaer findes der forskellige bonusplaner:

matrix - plan

binær - plan

unilevel - plan

stairstep - breakaway plan

hybrid - plan

Hvilken af disse planer, eller måske en hel sjiette plan, synes I er mest brugbar og hvorfor. Inderst inde har jeg jo nok min egen favorit, men vil dog gerne høre, hvad I andre synes.

Dbh.

Michael

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:41

Jeg er faktisk mest til det linære system. Det gør at alle starter med den samme forretningen og har samme muligheder som alle andre.

Jeg kan ikke lide den binære da hvis man bliver placeret rigtigt behøver man mere eller mindre ikke arbejde.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:39

Donitez:
Jeg kan ikke lide den binære da hvis man bliver placeret rigtigt behøver man mere eller mindre ikke arbejde

Hej Donitez

Kan du uddybe det lidt nærmere?

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 21:42

I det binære system er der som regel nogen fra oven der bygger det ene ben (Powerbenet)... Man skal derfor kun fokusere på at bygge det andet ben... i TEORIEN behøver der kun at blive startet 1 networker som kan sit gylle :)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:18

Donitez:

Jeg kan ikke lide den binære da hvis man bliver placeret rigtigt behøver man mere eller mindre ikke arbejde.

Hej

Jeg er lige den modsatte opfattelse. Det med hvis man er placeret rigtig holder ikke. Hvis du ikke selv arbejder kan du ikke tjene 1 kr.

Jeg har tidligere arbejdet linær, men jeg er skiftet og vil aldrig gå tilbage.

Keld

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 22:24

Keld_J:

Hej

Jeg er lige den modsatte opfattelse. Det med hvis man er placeret rigtig holder ikke. Hvis du ikke selv arbejder kan du ikke tjene 1 kr.

Jeg har tidligere arbejdet linær, men jeg er skiftet og vil aldrig gå tilbage.

Keld

Det er jo dejligt at have forskellige meninger... :)
Nu snakker jeg altså også bare teori... i alle selskaber skal man arbejde... det ene ben bygger bare sig selv

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:28

Donitez:

Det er jo dejligt at have forskellige meninger... :)
Nu snakker jeg altså også bare teori... i alle selskaber skal man arbejde... det ene ben bygger bare sig selv

Heller ikke i teori . I nogen selskaber skal du ikke placere nogen i det ene ben men kun arbejde i egen ben som man kalder det. Da alle gør det vil der kun komme nye personer i det stærke ben hvis ''nogen '' ligger personer der. Da der kun er en i toppe af benet som gør det vil det ikke kunne følge med udviklingen i det modsatte ben og det stærke ben vil blive det svage.

Det selskab jeg er i er det et krav (hvis man ikke bare vil sælge produkter) at man skal ligge mindst en person i fællesbenet for at hjælpe til i fællesskabet. Denne person skal også være aktiv for at få alle bonuser. 

Derefter arbejder man med den personlige side. Hvis man skulle komme ud for at man placere en person som virkelig lægger meget arbejde i denne side, skal man stadig være aktiv for at få bonus.

Hvis jeg var ny vil jeg sikre mig at den person, som jeg blev tegnet op af også bidrager og lover at han/hun forsætter en rum tid. Her handler det om tillid og tro på personen.  

Jeg har hørt en historie fra USA om en kvinde som startede 4 op og blev millonær, men ved ikke om det er sandt. Men hvis man går ind i forretningen i håb om at lave samme nummer, skal man vælge en anden branche.

/Keld

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Skrevet kl. 23:35

Det er nu jeg bare skriver OK :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:12

Så er det vist nu jeg burde tie stille Stick out tongue men istedet kommer "idiot" svaret.

Jeg har på intet tidspunkt tænkt over disse forskellige planer, og tænker faktisk slet ikke på hvor jeg er placeret. Ja deraf "idioten" for godt nok har jeg hørt om FL, Kyäni, ACN, opstarts snak fra NWA før startskuddet og Shine men kan umiddelbart ikke placere dem i de forskelllige plan'er.

Men jeg er absolut tilfreds med vores egen, som netop ikke ville få folk til at stoppe efter at have sat 4 igang. Jo man kan selvfølgelig blive millionær efter 4 i teorien, men det kræver vist et eller andet fuldstændigt overdrevent.

Mvh.

Martin

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 11:35

Hejsa

Hvilke bonusplaner der er bedst, tror jeg er meget personligt - det har noget med temperament at gøre og hvad man ønsker at opnå.

Går man efter nogle hurtige penge ?

Går man efter lidt men konstant indkomst ?

Går man efter indkomst uden begrænsninger ?

Dette vil være lige så individuelt som personer der starter i MLM,  og der er mange andre mindst lige så vigtige faktorer som spiller ind.

Hvad er produktet - kan man lide det, tror man på at der er et marked ?

Har man tillid til firmaet, og ens "upline(s)" , at de vil hjælpe en ?

Har firmaet den rigtige strategi, og er de innovative.

FORDI da det er produkterne/servicen som SKAL bære din indkomst, så er det mindre interessant at få 90% i provision af en omsætning på 10 kr.  - som det er at få 30% af 100 kr. :-)

Så et GODT FORBRUGBART produkt, der er EFTERSPØRGSEL efter, et FIRMA som kan levere og sikre kvalitet og on-going business - og så en KOMPENSATION som giver mening i forhold til produkter.

Ha' en dejlig solskinsdag.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)