Det er da noget forbandet sludder! ;-) Jeg håber vi kan blive enige om, at Heidi Klum er et større navn end Caroline Fleming og større end Isabell Kristensen? Eller kan vi i det mindste blive enige om, at de som minimum har lige stor brand-værdi? I Matas skal du give kr. 299,- for 30 ml af førnævnte parfumer. Hos LR kan du få 50 ml Heidi Klum for kr. 254,- Det er altså næsten den dobbelte mængde parfume for færre penge. Hvor er det du mener, at det gør produktet dyrere? Hele finten ligger jo i, at LR ikke bruger x-antal millioner på at markedsføre Heidi Klum parfumen - og at den kun skal gennem 2 led til slutkunden og ikke 5 led, som det er tilfældet hos Matas.
Så dit argument er, at fordi man kan risikere at produktet udgår eller firmaet lukker, så skal man droppe sine drømme? Hvilken type virksomhed foreslår du så at man starter, hvis udgåede produkter ikke må kunne forekomme? ;-) Men jeg kan godt se det - jeg må hellere droppe drømmen om økonomisk frihed - og kaste mig over et 8 - 16.00 job i stedet, for det ved man da hvad er ...... |
Peter...Der er så mange produkter i Matas og andre butikker, og der er da set skjult kamera fra flere butikker som viser at de ikke altid har et gennemgående kendskab. Jeg syntes du vrøvler big time mht. eksperter. Dit hovedargument har jeg aldrig hørt før. OG hvis du påstår at det er et af mine argumenter, så har du dælme misforstået.
Jeg kender skam godt materialist elev forløbet, men der kommer så mange nye produkter årligt, at det nærmest er umuligt at få et kendskab til alle, og det er da ikke for at tale dårligt om matas eller deres ansatte. Min kæreste handler da jævnligt der.
Jeg kunne da godt tænke mig at vide om det er min sætning om rådgivning der får dig til at sige "rakke ned og gøre sig til ekspert", eller om det er nogle af dine mange bekendte som gør dette? Jeg syntes selv jeg kender en masse fra de forskellige forretninger, så jeg er da målløs. Men jeg kan da give dig et eksempel på rådgivning der mangler kvalitet. En 20 årig pige der rådgiver om rynkecreme eller f.eks. mig selv der skal rådgive om en rynkecreme når jeg ikke har rynker.
Men vil du ikke mene at en person der bruger et produkt, er mere produkt ekspert end en der ikke bruger et produkt?
Det kan blive taget fra dig på 2 minutter....ja ligesom franchise, affiliate m.m. Men hvor nemt er det da i MLM? Jeg mener ikke du har gennemtænkt din "problem" stilling, hvad der ville ske hvis et firma pludselig ændrede på udbetalinger eller lign. Er det ikke sådan i stort set samtlige brancher, at noget kan blive ændret på få sekunder, jeg har faktisk den modsatte opfattelse at i og med at xxx.000 mennesker står som firmaets markedsførings enhed, så kan firmaerne ikke bare sådan lige ændre noget, uden at det er et kæmpe sats. Vil du mene at det er realistisk at ændre på noget som virker godt?
Hvis du kender masser til MLM, hvorfor nævner du så hele tiden "sælge"? Det giver ikke mening. Der er meget få selskaber hvor det er købe hjem og sælge, og det undre mig hvis dine personlige bekendte har fortalt dig at de lever af at sælge. Faktum er vel nærmere at MLM bliver solgt på drømme, men du har da ret i at de fleste drømmer om økonomisk frihed.