Hej alle Aminoer Jeg håber at I kan hjælpe mig med at vurdere og komme med råd til at komme igang med min netradio. Jeg har fået hjemmesiden gjort klar og søger efter noget kapital eller sponsorer, som vil være med til opstarten af radioen. Om radioen: Der vil blive sendt musik nonstop døgnet rundt, som er store hits og kendte sange fra 1980’erne og frem til i dag, inden for pop, rock, disco og r'n'b. Jeg har lavet mange undersøgelser omkring opstart af udsendelserne, bl.a. musikafgift og har gjort 1500 brugbare sange klar, som har gennemgået de store krav jeg stiller til den musik, der skal spilles i radioen. Derudover har jeg bearbejdet hitlisterne fra 1990 og frem til idag, har lyttet til sangene på youtube og noteret de sange, der kunne bruges og skal indkøbes til brug, når udsendelserne startes op. Jeg har også undersøgt priserne for radio afviklings-software og streaming af dette. Jeg har prøvet af søge efter sponsorer ved at skrive en god beskrivelse af radioen og internet produkterne og sendt det til mange virksomheder i en email. Men jeg hører ikke fra så mange, hvilke kunne tyde på at jeg måske i stedet skal opsøge pr telefon, hvilket jeg ikke har den store erfaring med. Hvilken salgstale skal der bruges osv. Så hvis nogen vil kigge på min hjemmeside: RadioAllstars.dk og komme med feedback, råd og hvordan jeg får fat i nogle sponsorer til opstart. Hvis der endda skulle være nogle Amino'er, der har lyst at være med som sponsor, så er der et link til at læse om sponsorering og priser her: http://radioallstars.dk/annoncering.php
På forhånd tak Michael Jacobsen |
Jeg synes det er et fedt projekt og synes bare du skal give den gas 100%.
Du skriver non stop musik. Betyder det vi endelig får en reklamefri radio?
Men hvor kommer indtægterne så fra.
Men kan sige at med det musikvalg du har lagt dig for kommer mine computere til at stå på din hele tiden. Melding når du er klar til at broadcaste :)
Sig til hvis du mangler en studievært nogle timer :)