Hej Aminoer, Som overskriften siger, så kom jeg en tur i avisen for et par dage siden og det syntes jeg da lige at jeg ville dele med jer. Artiklen handler lidt om iværksætteri i udlandet, da jeg er 22 år og har valgt at bosætte mig i Thailand. Det har jeg valgt at gøre, for at gøre vores virksomhed VSI Group til en stærkere spiller på et forholdsvis mættet marked. Det er dog ikke noget man kommer sovende til, og jeg og mine partnere har da også taget imod en del tæsk gennem tiden, inden vi fandt sammen og fik startet noget der virkelig er blevet til noget godt. Læs artiklen hvis i har lyst, og kommentere gerne på den:) 4846.JydskeVestkysten 09.09.2010.pdf Hvis artiklen har givet apetit til at hør mere om vores planer her ude, eller i gerne vil høre lidt om hvad vi rent faktisk kan tilbyde jer, så er i velkommen til at kontakte os. Enten herinde eller på http://www.vsi-group.dk/ Mvh. Mikkel Schmidt
|
Mikkel Schmidt:Det er dog ikke noget man kommer sovende til, og jeg og mine partnere har da også taget imod en del tæsk gennem tiden, inden vi fandt sammen og fik startet noget der virkelig er blevet til noget godt.
Godt gået