Super duper gået makker. |
Takker:)
Super duper gået makker. |
Kristian Ole Rørbye
super godt gået , jeg håber det øger jers salg |
Flot Super at I vil dele denne positive oplevelse med os Tonny |
Cool nok! - Godt gået med den kæmpeside :D Og fede referencer i har :) Mvh Steffen |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
Tillykke med det. Det er den slags historier der inspirere andre med trang og ønsker om at etablere virksomhed i udlandet. Fortsat god vind!
Mvh Jakob / www.sportnu.dk |
Hej Michael. Stort tilykke med succeen. Det er altid fedt at høre om folk der virkelig springer ud i et vildt eventyr og formår at komme ud på den anden side med en masse erfaringer og selvfølgelig succes. Tæsk bliver man kun stærkere af, hvad der ikke slår der ihjel gør dig stærkere. Jeg har selv et online medie hvor vi bl.a. skriver om entreprenøre som dig. Hvis du har lyst vil jeg gerne lave et interview med dig til www.trendsonline.dk. Du kan svare nedenfor eller PM hvis det har interesse. Med venlig hilsen Daniel Laursen |
Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk
Tak for de dejlige svar. Jeg er glad for at se hvordan folk kan glæde sig over andres gode oplevelser, og rart at få god feedback:) Jeg ønsker jer alle en god dag. Daniel: jeg har sendt dig en PB. Jepser: Du er altid velkommen, du siger bare til;) / Mikkel
|