Det var da genialt, mange tak for det. Godt arbejde |
Godt at det kunne bruges
Det var da genialt, mange tak for det. Godt arbejde |
Cool liste... det kunne være godt med en RSS feeds liste også, altså steder hvor man kan tilføje sit feed. så er din side næsten fuldendt :) MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
cool ;) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hov, du har glemt min blog, og min artikeldatabase. Ellers godt arbejde. Og husk nu onkel morfars råd med at droppe spam ;-) |
Hej Det er en super god liste :) Du er velkommen til at sætte min blog på også - www.konsulentbog.dk Stor hilsen Videregående access kursus til dig og dine kollegaer |
Må jeg lige have lov til også at være Onkel Morfar? Ganske fint site, og kan godt se at det kan hjælpe med linkbuilding, men og det er to storte MEN'er! 1. Hvis din linkbuildingstrategi er at oprette links fra sites du finder via diverse linksamlinger, så vil du opdage at dit site har præsic de samme inlinks som rigtig rigtig rigtig mange andre sites. Og en dag opdager google det også - Kapow 2. Du bruger selv nofollow på din oversigt over dofollow blogs - Det synes jeg er usmageligt Ellers syntes jeg at sidens layout og design er rigtig fint :-) |
Er 100% enig med Morten! Artikel sider er ved at være en "død sild" i forhold til linkbuilding i DK, så pas på ikke at spilde tiden med noget der ikke giver værdi! Onkel Morfar nr. 3! ;-)
|