Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En liste over dofollow blogs

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel :

Hvordan vil du vurdere om folk har brugt listen ?

Så hvis en hyggelig fætter kigger forbi og skriver : " fed blog " og indsætter link til hans side ( som man nu kan ) så straffer du ham med din seo ekspertise ?

Jeg hader selv spam, men undrer mig bare over din tilgang til det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ps:

jeg har skrevet flere indlæg på mindst 3-4-5 stykker af de blogs, lang tid før jeg hørte om lister. Det gjorde jeg fordi jeg kan lide indholdet.

Men nu skal min online verden så smadres af DeMib ?

Men rolig nu. Jeg skal nok lade være med at skrive mere på dem, og jeg vil opfordre andre til at gøre det samme

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:41

Jeg tror nu bare Demib vil fremover gå efter spammere, og folk der bare bruger kommentarer til at smide deres links ind er da også irriterende.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også lige høre Martin Thorborg om han også er med i den krigsalliance, at hvis man indsætter et link på hans thorborg.tv, så vil han gøre alt for at smadre dig ?

Det IKKE sagt for at provokere dig Mikkel, det ved jeg at du tror. Men jeg er ret rystet fordi jeg ved at du ikke er bleg for at udrydde alle du ikke bryder dig om på nettet. Og den liste vil jeg ikke være på, så jeg tør simpelthen ikke skrive mere på de blogs. Eller jo man kan jo undlade at ligge sit link ind. Det vil jeg så huske

Tak for advarslen. Jeg er stoppet nu

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:46

Lasse:
Jeg tror nu bare Demib vil fremover gå efter spammere, og folk der bare bruger kommentarer til at smide deres links ind er da også irriterende.

Og hvordan vurderer han så det ?

Jeg vil ikke udelukke at han er hårdt plaget af reelle spammere, som er røviiriterende. Jeg har dem selv fra konkurrenter på min rengøringsblog, som klart er den stærkeste i min branche. Men så fjerner jeg bare linket. Jeg går ikke efter at smadre deres levebrød

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:01

Hej Mathias

Vil du ikke være rar at slette thomas-rosenstand.dk fra din liste over nofollow blogs? Jeg har også set en voldsom stigning i "meget kløgtige kommentarer" ovre hos mig, og da jeg ønsker at fastholde mit blide sind og muntre tilgang til verden, vil jeg gerne ændre det forhold.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:04

Ps:

Det er vigtigt for mig at understrege at jeg absolut heller ikke ville bryde mig om at være på den liste. Mine blogge er skabt for at dele viden, og for at man hygge sig sammen på nettet, ikke for spam.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 18:09

Thomas Rosenstand:

Hej Mathias

Vil du ikke være rar at slette thomas-rosenstand.dk fra din liste over nofollow blogs? Jeg har også set en voldsom stigning i "meget kløgtige kommentarer" ovre hos mig, og da jeg ønsker at fastholde mit blide sind og muntre tilgang til verden, vil jeg gerne ændre det forhold.

Go stil Thomas!

Mere generelt undrer jeg mig lidt over at alle blogejere med den slags problemer ikke implementerer f.eks. Facebook Comments ...så bliver kommentarer ikke indekseret og der bliver ikke delt links ud på nogen måde ...kun til blogejeren hvis brugerne deler kommentaren på Facebook.

:-) Andy

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Andy Max Jensen:

Mere generelt undrer jeg mig lidt over at alle blogejere med den slags problemer ikke implementerer f.eks. Facebook Comments ...så bliver kommentarer ikke indekseret og der bliver ikke delt links ud på nogen måde ...kun til blogejeren hvis brugerne deler kommentaren på Facebook.

Man vil vel gerne have kommentarene indekseret. Det er jo gratis indhold :-)

Desuden udelukker man dem der ikke er på facebook. Jo vist, næsten alle er på facebook, men der er trods alt stadig en gruppe man udelukker, hvis det er et krav at have en facebook bruger.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:24

Erik Pilgaard Hejlskov:

Man vil vel gerne have kommentarene indekseret. Det er jo gratis indhold :-)

Desuden udelukker man dem der ikke er på facebook. Jo vist, næsten alle er på facebook, men der er trods alt stadig en gruppe man udelukker, hvis det er et krav at have en facebook bruger.

Anonyme (ikke Facebook brugere) kan også enables ...og kommentarerne er ikke gratis indhold, efter min overbevisning, men nærmere noget der udvander indholdet ...ud fra et SEO perspektiv.

:-) Andy

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)