Michael Thorborg har ikke indsendt nogle historier!
Michael Thorborg
de kommer 100% til at have deres egen "bestil online" funktion. ingen tvivl om at de ikke vil ind på just-eat eller hungry. men med det brand, bliver det nok heller ikke et problem.
Lars: jeg tror ikke at de har set dem som så store konkurrenter. roomservice leverede jo også et lidt andet koncept med sushi osv. og tror det er derfor at justeat begyndte (læs: spekulationer)
jeg tror heller ikke at det er den endelige strategi, men mon ikke de har tænkt over hvordan de skal forholde sig til et bud :-)
kan man som ejer af et websted ikke på nogen måde se hvilken router en besøgende har og blokke den pågældende? hvis brugere af routeren mister muligheden for at besøge en del websteder, så dropper de nok hurtigt den igen
egentlig et dumt spørgsmål... jeg prutter hvor jeg har en reel chance for at få et afslag. det har man bla. på biler, demovarer og i høj grad håndværk. jeg er selv tømrer, og når man laver en fast pris, er det altid på et skøn over hvor mange timer man regner med at bruge (ud over faste priser på f.eks materialer). derfor alt afhænig af størrelsen på ordren, kan man i mange tilfælde godt få 5-10% rabat, eller få tømren til at samle et ikea skab eller lign. inkl. prisen