Amino Buzz er inaktiv. Vi henviser til kategorien “Iværksætternyheder” i Aminos forum. Klik her
-2
Boblerikon

Usynligt og aldrig set online - men der er både effektiv markedsføring og gode penge i skidtet

At bruge snuden til at gå efter de bedste tilbud er jo fornuftig forbruger adfærd. Men hvad sker der, hvis man vender det på hovedet og netop bruger forbrugernes adfærd og snuder til at bruge flere penge ? Kan man det - og hvordan... Klik dig til en vaskeægte og autentiske markedsførings historie om Ikea i Gentofte og Mormors kolonihavehus udsat for en masse usynlige kanalsnegle...
Læs hele historien på baron-company.dk
Bliv den første til at skrive en kommentar!
 

Få det bedste fra Buzz

Tilmeld dig det daglige nyhedsbrev.





Populære kommentarer

Ingenting her! Du må hellere skrive en fed kommentar!
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere