Nyeste Ekspertblog-indlæg

Tjen penge på at ringe forkert

af Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live
30. april 2011 | 6.305 Visninger | 67 kommentarer | Bedømmelse:
Efter flere opfordringer lægger jeg teksten på igen - dog med en klar advarsel som på cigaretpakker: Misbrug ALDRIG denne ide til at ringe forkert med vilje. Det er dumt, uetisk og ulovligt. -----------------------------------------...
Læs hele indlægget

Spørg og lyt

af Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation
29. april 2011 | 1.283 Visninger | 3 kommentarer | Bedømmelse:
Hvis du vil udvikle din virksomhed, er der især to ting, du skal kunne - og turde. Du skal kunne spørge. Og du skal kunne lytte. Forleden stødte jeg ved en tilfældighed på en udviklingsmulighed for min virksomhed. Af hensyn...
Læs hele indlægget

Hvad brænder tre Amino-eksperter for?

af Gæsteeksperten
27. april 2011 | 2.215 Visninger | 12 kommentarer | Bedømmelse:
Hvis du bare er nogenlunde aktiv på Amino, kender du disse tre herrer: Hans Stokholm Kjer, Kim Kampp og Glenn Kibsgaard. Jeg vil betegne dem alle som eksperter på deres felt, og to af dem er endda ekspertbloggere her på siden. Da vi...
Læs hele indlægget

Spå om fremtiden med dine Analytics data

af Jacob Kildebogaard fra Webjuice.dk
26. april 2011 | 5.199 Visninger | 3 kommentarer | Bedømmelse:
"Det er svært at spå, især om fremtiden" - Storm P. Men med Analytics på dit site, så har du muligheden og det er nu du skal handle. Hvad søger kunderne på i foråret? Sagen er nemlig, at du har...
Læs hele indlægget

Exceptionelt værdifuldt!!

af Christian Campbell fra gennembrud.nu
26. april 2011 | 1.539 Visninger | 5 kommentarer | Bedømmelse:
Uanset hvordan vi vender og drejer det, så bunder al' succes i, hvor gode vi er til at løse problemer for andre. Imens mange lever i glitter klichéerne, at der ikke findes problemer men udfordringer, løber dem der kalder...
Læs hele indlægget

Money talk!

af Christian Campbell fra gennembrud.nu
25. april 2011 | 1.671 Visninger | 7 kommentarer | Bedømmelse:
Virksomhedens penge-jargon sætter retningslinierne for, hvordan vi møder vores kunder og samarbejdspartnere. Det kan godt være, at vi selv har vænnet os til vores jargonen, og synes den er helt fin, men det er ikke garanti for...
Læs hele indlægget

Kunde service - NÅR DEN ER VÆRST - håber du er bedre

af Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live
23. april 2011 | 3.388 Visninger | 31 kommentarer | Bedømmelse:
En af mine gode venner, Johnny Søborg Larsen fra C&B Data Systemer og som ved ALT om hvordan man behandler sine kunder godt, har lige sendt mig følgende, som han modtog: Tak for din henvendelse til XX Brandforsikring Vi gør opmærksom...
Læs hele indlægget

LOL er et ord!

af Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation
20. april 2011 | 3.322 Visninger | 23 kommentarer | Bedømmelse:
LOL er - som de fleste nok ved - internetslang og betyder "Laughing out loud". Men nu indgår det som en helt legitim del af sproget (i hvert fald det engelske). Sprog er ikke en statisk størrelse. Det er under konstant udvikling...
Læs hele indlægget

Pas godt på din goodwill-konto

af Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live
19. april 2011 | 5.741 Visninger | 33 kommentarer | Bedømmelse:
Hvad pokker er en goodwill-konto, spørger du sikkert. Jo, en goodwill-konto er en - ofte hemmelig konto du har - hos hvert eneste menneske du møder. Inden vi går i gang får du lige en historie om manden med verdens absolut største...
Læs hele indlægget

Myten om Management....

af Mogens Nørgaard fra Miracle A/S
19. april 2011 | 1.411 Visninger | 1 kommentarer | Bedømmelse:
Jeg faldt lige over denne fantastiske artikel via Instapaper på min iPhone. Instapaper er en totalt genial app, som gør det muligt at gemme URL-tekster på iPad eller iPhone og læse dem senere, sende dem til andre, osv. Og så...
Læs hele indlægget

Darwin var ikke iværksætter

af Kim Kampp fra House of Visions
18. april 2011 | 1.686 Visninger | 10 kommentarer | Bedømmelse:
De store virksomheder kontra den lille iværksætter, hvem har bedst chance for at overleve. – Darwin mente, at det var den stærkeste, hurtigste og største, der altid ville overleve. Betyder det så, at man som iværksætter...
Læs hele indlægget

Gir dit liv mening, sådan for alvor?

af Eva Gøttrup, Businessudvikler
17. april 2011 | 1.916 Visninger | 3 kommentarer | Bedømmelse:
Forleden talte jeg med en kvinde, der havde fået en vigtig erkendelse. Hun havde fundet ud af, præcis hvordan det var hun skulle koble de to ting hun holdt allermest af at gøre i sit liv, på en helt unik måde, som hun både...
Læs hele indlægget

Det suger så meget...

af Lise Halskov fra Projektledelsen
16. april 2011 | 1.437 Visninger | 5 kommentarer | Bedømmelse:
Det er altid interessant at se anderledes måder at reklamere på, og sådan et eksempel har jeg lige set i USA. Det drejer sig om firmaet Kotex, der laver hygiejne bind. De har meget smart opdaget, at der er et helt nyt marked for bind...
Læs hele indlægget

Kun få ord skiller dig fra SUCCES eller MANGEL PÅ SUCCES

af Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live
12. april 2011 | 5.612 Visninger | 45 kommentarer | Bedømmelse:
Se dette korte klip. 1 minut og 47 sekunder. Se den igennem til en fantastisk afslutning. Den viser hvor vigtigt det er vi bruger DE RIGTIGE ORD, når vi kommunikerer. Kun få ord adskiller dig nemlig fra SUCCES eller MANGEL PÅ SUCCES...
Læs hele indlægget

Skal du have kniven for struben?

af Eva Gøttrup, Businessudvikler
12. april 2011 | 1.547 Visninger | 2 kommentarer | Bedømmelse:
Er du en af dem, der er blevet selvstændig fordi du elsker dit fag? Du brænder for at tænke kreativt, hjælpe andre eller noget helt andet? Er du god til at arbejde, og at arbejde meget, når du ved du skal være færdig...
Læs hele indlægget

Frækhed betaler sig - tro mig

af Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live
11. april 2011 | 5.262 Visninger | 20 kommentarer | Bedømmelse:
Du og jeg har tabt ordrer, fordi vi var for frække. Men tænk på de mange ordrer vi har tabt - fordi vi ikke var frække nok . Fordi vi ikke turde satse. I efteråret gav jeg et eksempel med succesrig frækhed. Læs...
Læs hele indlægget

Stjerne i dit eget Talkshow

af Mikael Johnsen fra Click Film
8. april 2011 | 2.674 Visninger | 3 kommentarer | Bedømmelse:
Jeg har netop haft fornøjelsen af at arbejde sammen med en virksomhed, der har lavet deres egen web-tv kanal. Jeg har hjulpet med teknik og indhold, og det har været sjovt, for jeg synes, ideen er fantastisk: Ideen var lige så enkel...
Læs hele indlægget

Måltal og KPI'er igen, og igen, oooogggg.... i Computerworld & DJØF-bladet.

af Mogens Nørgaard fra Miracle A/S
8. april 2011 | 2.099 Visninger | 9 kommentarer
DJØF-bladet har bragt noget om måltal og mig, bl.a. fordi debatten internt i DJØF om alle de der KPI'er og ekstraløn (oveni den normale løn), som man kan skrabe til sig i det offentlige og private efterhånden...
Læs hele indlægget

Lær kropssprog - sælg bedre

af Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation
7. april 2011 | 2.445 Visninger | 19 kommentarer | Bedømmelse:
Hvis du kan lære at styre dit kropssprog, bliver du en bedre sælger. Dette gælder også for telefonsalg. Om kropssprogets betydning Forskellige mere eller mindre kendte og anerkendte forskere og formidlere har givet deres forskellige...
Læs hele indlægget

Giv det hele væk

af Lise Halskov fra Projektledelsen
7. april 2011 | 1.118 Visninger | 0 kommentarer | Bedømmelse:
Jeg var i dag til møde hos en stor FMCG kunde og lave en præsentation af, hvordan man kan bruge QR koder kommercielt til at skabe øget salg. Jeg er ret begejstret for QR koderne, fordi mulighederne er så mange, og derfor har...
Læs hele indlægget

Stifte selskaber uden kontanter? Lidt om såkaldt "Apportindskud"

af Advokat Jacob Tøjner fra ditselskab.dk
7. april 2011 | 7.625 Visninger | 3 kommentarer | Bedømmelse:
De (næsten) resterende dele af den nye selskabslov trådte i kraft den 1. marts 2011 Det betyder visse lettelser i forhold til de krav, der stilledes tidligere, i forbindelse med en stiftelse af selskab. Mange har læst på Erhvervs...
Læs hele indlægget

Sådan bliver du ÅRETS DIT eller ÅRETS DAT

af Rolf Høegh fra Resultatskaber.dk og Place2live
7. april 2011 | 1.891 Visninger | 13 kommentarer | Bedømmelse:
Jeg har opskriften på, hvordan f.eks. bliver ÅRETS IVÆRKSÆTTER. Bare sig til og dine ønsker går i opfyldelse. Eller - hvis du hellere vil det - kan du blive ÅRETS SÆLGER, ÅRETS HOTEL, ÅRETS...
Læs hele indlægget

Er din kommunikation professionel?

af Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation
4. april 2011 | 1.273 Visninger | 0 kommentarer | Bedømmelse:
- eller køb 10 Prince for en femmer... Se video i indlægget Når du kommunikerer på vegne af din virksomhed, bør du kommunikere professionelt. Du bør forholde dig bevidst til, at alle...
Læs hele indlægget

Venteposition, det er ikke noget, der passer mig

af Eva Gøttrup, Businessudvikler
1. april 2011 | 1.871 Visninger | 2 kommentarer | Bedømmelse:
Tingene går ikke altid som man forestiller sig. Min helt aktuelle historie, er på den private front. Det har ikke noget med iværksætteri at gøre. Forhistorien er, at vi gennnem de sidste fire år har været i gang...
Læs hele indlægget

Går du glip af tusindvis af kroner … i passiv indtægt?

af Gæsteeksperten
31. marts 2011 | 19.710 Visninger | 35 kommentarer | Bedømmelse:
Alt for mange selvstændige knokler r…n ud af bukserne og må stadig se langt efter attraktiv indtægt, ikke mindst under sygdom, ferie og andet fravær. Men der er en løsning på problemet! Passiv indkomst... online...
Læs hele indlægget

Ny skat fra 1. april 2011 til iværksættere: Gebyr på registrering af selskab

af Advokat Jacob Tøjner fra ditselskab.dk
30. marts 2011 | 5.029 Visninger | 27 kommentarer | Bedømmelse:
Nye gebyrer for selskabsregistreringer pr. 1. april 2011 Som led i finansloven for 2011 vil der blive opkrævet gebyrer for visse registreringer af selskabsoplysninger i aktie- og anpartsselskaber og andre selskaber med en lignende hæftelsesbegrænsning...
Læs hele indlægget

Lidt mere om QR koder

af Lise Halskov fra Projektledelsen
29. marts 2011 | 1.390 Visninger | 3 kommentarer | Bedømmelse:
Som en lille forbrugerservice, har jeg lavet en side på min blog www.projektledelsen.dk, hvor jeg kommer til at lægge en masse gratis tips og tricks ud til iværksættere. Til at starte med, har jeg lagt to små film ud, hvor...
Læs hele indlægget

Hvordan man laver en QR kode selv

af Lise Halskov fra Projektledelsen
28. marts 2011 | 30.767 Visninger | 21 kommentarer | Bedømmelse:
For dem der ikke allerede er i fuld gang med at bruge QR koder, kommer her en lille vejledning til, hvordan man kommer i gang. En QR kode er en lille kvadratisk kode, der med en mobilscanner kan returnere enten noget tekst eller lede videre til et website...
Læs hele indlægget

Sælg for dyrt...

af Hans Stokholm Kjer fra Kjers Kommunikation
27. marts 2011 | 3.091 Visninger | 17 kommentarer | Bedømmelse:
Se (2 minutter), hvordan en god historie tilfører værdi til et produkt - i dette tilfælde en flaske vin. Klik på linket for at se videoen: http://www.youtube.com/watch?v=HC_LghHzFGA Optagelsen stammer fra slutningen af mit foredrag...
Læs hele indlægget

Min hjemmeside er 34.000 personers startside!

af Soulaima Gourani
27. marts 2011 | 3.283 Visninger | 5 kommentarer | Bedømmelse:
Drømmer du også om at din virksomhed er afsender og ejer ef en et site/portal/hjemmeside, som er det mest foretrukne sted for dine venner, kunder og samarbejdspartnere, når de skal søge ny viden? Uanset om du drømmer om...
Læs hele indlægget



Seneste kommentarer


Leon Birdi kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Godt input, Rolf. Det er bare med at tage tyren ved hornene og få lukket dumme sager...
i går kl. 22:10
René B.H. Poulsen kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Hej Rolf? Godt indlæg. Det kan altid betale sig at opføre sig ordentligt. Kommer...
30-07-2015 kl. 21:19
morten kaae kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Hej Rolf, Jeg er så enig med dig, at jeg for nogen tid siden lavede en iværksætterblog...
30-07-2015 kl. 14:14
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Herligt Per Helt enig Bedste hilsener Rolf
30-07-2015 kl. 13:43
Anne Eilertsen kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
har altid haft stor respekt for dig, Martin, selvom jeg kun kender dig fra medierne...
30-07-2015 kl. 09:50
Per Bendiksen kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Jeg samler også på glade kunder, og det vil jeg blive ved med. En klog butikchef...
29-07-2015 kl. 19:52
Martin Thorborg kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Nemlig Rolf, igen tak for sidst og ja, vi ses lige pludselig! De bedste hilsner Martin
29-07-2015 kl. 13:56
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Sådan Martin Du og jeg samler på glade kunder. Sådan skal det være. Vi ses - lige...
29-07-2015 kl. 13:55
Martin Thorborg kommenterede
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Godt indlæg Rolf! Dinero Support er åben 75 timer om ugen og vores supportere tager...
29-07-2015 kl. 13:44
Sådan bliver en utilfreds kunde lige...
Tak Søren. Dejligt du er enig. Hilsen Rolf
29-07-2015 kl. 11:18