Kig lige på det samfund du lever i! Dankort, banker, valutahandel, aktiehandel, nethandel, google, global kommunikation, mobiltelefoni, flytrafikken - jeg kunne blive ved. Hvor mange firmaer lever i dag ikke 100% på og af Internettet? Jeg er mere rystet over du ikke har mere fornemmelse af, hvad der rør sig omkring dig, og hvor stor en del af alles hverdag Internettet er blevet. |
Jeg forstår hvad i siger.. og ja det vil da starte en krise, men slet ikke i nærheden af den vi oplever nu. Den vi har nu , er pga vi har brugt penge som kun eksisterede på papiret. Ved en webkrise, ville pengene og kundernes købebehov stadig være der, så er der bare op til købmanden at finde på en måde at løse det på uden nettet. Og tro mig, den løsning kommer lang tid før nogle andre løsninger.
For folk der har baseret hele deres uddannelse på IT, ja sur røv- Svarede til at der aldrig blev brug for blikkenslagere mere. Men altså en stor trussel mod verdensøkonomien, aldrig.Pengene er der, forbruget er der, behovet er der. Nuff said :-)
Der skal nok blive solgt børnetøj andre steder :-)