Så jeg synes lige jeg ville slå et slag for organdonation, idet reglerne, som de er i dag, er fuldstændigt tåbelige, da man aktivt skal melde sig til i stedet for aktivt at skulle melde sig fra.
Så kære læser : Vær sød at tage stilling - hvadenten du vil donere fuldt, begrænset eller ikke vil donere overhovedet.
Spar dine pårørende for den svære beslutning - for de vil kunne komme til at stå i den situation at skulle tage stilling til det hvis ikke du selv har gjort det.
Jeg smider da lige et link til http://bloddonor.dk/, som handler om at doner lidt blod i ny og næ. Jeg er det selv, og sygeplejerskerne yder en super flot service og er meget venlige.
Så vidt jeg husker, så mangler de ca. 20.000 nye donere hvert år.
jeg er sund og frisk løber lidt hverdag er ikke ryger ,så man er godkendte som bloddoner , har gode blodtal producerer hurtigt blod da er meget aktiv med at løbe og dyrke sport og spiser sundt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Så jeg synes lige jeg ville slå et slag for organdonation, idet reglerne, som de er i dag, er fuldstændigt tåbelige, da man aktivt skal melde sig til i stedet for aktivt at skulle melde sig fra.
Min krop er min egen og jeg synes absolut ikke lovgivningen skal tvinge mig til at donere den til noget som helst. Det MÅ og SKAL være frivilligt. Der er mange etiske, religiøse og andre overvejelser den enkelte kan have, som ikke rager andre.
Personligt er jeg heldigvis helt fri for at tage stilling, da ingen af mine organer, af forskellige årsager, kan bruges til noget.
jeg er sund og frisk løber lidt hverdag er ikke ryger ,så man er godkendte som bloddoner , har gode blodtal producerer hurtigt blod da er meget aktiv med at løbe og dyrke sport og spiser sundt
Nu skal du sku passe på at den russiske organ mafia ikke ser med her, så ryger du på bordet og solgt på det sorte markede du. ;-)