Freelancer er heller ikke tilgængelig herfra. |
Kristine Pedersen:Hej!
Ved ikke om der er en sammenhæng, men jeg kan ikke komme på freelancer!!
Det kan jeg heller ikke ....
87.57.189.63
/allan
Freelancer er heller ikke tilgængelig herfra. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det kan jeg heller ikke .... 87.57.189.63 /allan |
Du kan jo se på hans skærmdump at han får fat i den rigtige adresse. DNS fejl var også min første tanke, men jeg tror der er noget andet galt. |
@ Martin - Jeg havde jo sagt at jeg kunne administrere moderator-rettighederne....... |
Hej Martin, Som andre skriver ender min tracert også ved Fuzion, men på en anden IP end den du ender ved, min ender ved 92.62.199.190. Testede også lige på http://centralops.net/co/ den ender samme sted som min tracert. Det kunne måske tyde på at en eller anden tidligere router før Fuzion har en forkert route. Hilsen Erik |
STOR humor! |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg er lige på vej ind på arbejde, så tester jeg igen og vender tilbage. |
Hej Martin. Hvis du ikke får hul igennem ved at flushe dine lokale DNS records (ipconfig /flushdns) eller ved at benytte Open DNS, så prøv at se om der i det hele taget er hul igennem ved at tvinge computeren til at kommunikere direkte med serveren uden om DNS servere, ved at redigere i din hosts fil. Indsæt følgende xxx.xxx.xxx.xxx amino.dk I filen C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Bruger du Linux eller OSX, er stien /etc/hosts Det kan være nødvendigt at genstarte alle browsere du har åbne - men genstart eventuelt hele computeren for at være sikker. Prøv nu at browse "amino.dk" - er du hul igennem? Venligst |
.... forresten, hvis du bruger Vista eller Windows 7, kan det være nødvendigt at starte notepad ved at højreklikke og vælge "Kør som adminsitrator" - ellers kan du sandsynligvis ikke få lov til at gemme ændringen i filen. |