TT tekstforfatter.Glæder mig til se din ide ført ud i livet. Viser det sig at man kan tjene penge på din ide, kopier jeg din ide og gøre den mere attraktiv ,bedre webdesign osv, så har jeg lidt af din marked!
TT tekstforfatter.Glæder mig til se din ide ført ud i livet. Viser det sig at man kan tjene penge på din ide, kopier jeg din ide og gøre den mere attraktiv ,bedre webdesign osv, så har jeg lidt af din marked!
Ville det så ikke være hurtigere at kopiere en idé der allerede nu tjener penge hjem - og tage en del af det marked ?
Du må meget have mig undskyldt, men du opfører dig som en taber, der synes at verden omkring dig er uretfærdig, og at alle andre bør gøre noget så dit liv kan blive bedre.
Se at få fingeren ud og gør noget for dig selv. Der er ingen andre der gør det!
Held og lykke med dét. Min bror er en knalddygtig webdesigner, så designet bliver superflot.
Hvis du skal forbedre det, må du hellere tage lidt ekstra arbejde og gå i gang med at sparre sammen til en dyr webdesigner allerede nu - med tanke på, at du ikke har en krone tilbage, når du har betalt regninger :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det kommer helt an på hvordan man starter! Se denne film: http://www.imdb.com/title/tt0168122/ handler om hvordan Microsoft og Apple startede, ikke et spørgsmål om penge, men talent.
Du kan jo lidt HTML, og du fik en del links til gratis templates du kunne kaste dig over.
Men hvis dit eneste formål er at plagiere andres ideer, og du ovenikøbet er for doven til selv at finde dem du skal kopiere, kan jeg sgu godt forstå hvis det står lidt sløjt til :o)
Men du skal da have held og lykke med dit foretagende. Med det engagement, skal du helt sikkert nok få succes.
(jeg har ikke så meget forstand på ironoi, så jeg er ikke helt sikker på om det er anvendt i dette indlæg)
Man skal enten have en unik ide eller den rigtige samarbejdspartner haves ideen kræver det enten meget tid til selv til at udvikle den og hårdt slid , intet foræres i denne verden.
Normalt for det er ikke normalt man har alle pengene eller er du er i forvejen millionær og har pengene til at investere uden at tænke det giver 10 gange igen for du skal blive millionær .
Op på iværksættere iver giv aldrig tænkt ikke for meget på at blive rig , med tænkt på at få et godt liv , med gode oplevelser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows