Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 9 ud af 13 (126 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TT tekstforfatter.Glæder mig til se din ide ført ud i livet. Viser det sig at man kan tjene penge på din ide, kopier jeg din ide og gøre den mere attraktiv ,bedre webdesign osv, så har jeg lidt af din marked!

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

TT tekstforfatter.Glæder mig til se din ide ført ud i livet. Viser det sig at man kan tjene penge på din ide, kopier jeg din ide og gøre den mere attraktiv ,bedre webdesign osv, så har jeg lidt af din marked!

Ville det så ikke være hurtigere at kopiere en idé der allerede nu tjener penge hjem - og tage en del af det marked ?

Du må meget have mig undskyldt, men du opfører dig som en taber, der synes at verden omkring dig er uretfærdig, og at alle andre bør gøre noget så dit liv kan blive bedre.

Se at få fingeren ud og gør noget for dig selv. Der er ingen andre der gør det!

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Viser det sig at man kan tjene penge på din ide, kopier jeg din ide og gøre den mere attraktiv ,bedre webdesign osv, så har jeg lidt af din marked!

Nå hvis det er det du er interesseret i, er det sgu da ikke så svært:

www.apple.com

Så fik du din idé. Kopier den, gør det mere attraktivt og lav et bedre webdesign. De tjener penge!

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 13:00
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:16

Det skal

Held og lykke med dét. Min bror er en knalddygtig webdesigner, så designet bliver superflot.

Hvis du skal forbedre det, må du hellere tage lidt ekstra arbejde og gå i gang med at sparre sammen til en dyr webdesigner allerede nu - med tanke på, at du ikke har en krone tilbage, når du har betalt regninger :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:16

www.apple.com  det kræver mange penge!

Det kommer helt an på hvordan man starter! Se denne film: http://www.imdb.com/title/tt0168122/ handler om hvordan Microsoft og Apple startede, ikke et spørgsmål om penge, men talent.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:22

Ikke nødvendigvis.

Du kan jo lidt HTML, og du fik en del links til gratis templates du kunne kaste dig over.

Men hvis dit eneste formål er at plagiere andres ideer, og du ovenikøbet er for doven til selv at finde dem du skal kopiere, kan jeg sgu godt forstå hvis det står lidt sløjt til :o)

Men du skal da have held og lykke med dit foretagende. Med det engagement, skal du helt sikkert nok få succes.

(jeg har ikke så meget forstand på ironoi, så jeg er ikke helt sikker på om det er anvendt i dette indlæg)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:27

Man skal enten have en unik ide eller den rigtige samarbejdspartner haves ideen kræver det enten meget tid til selv til at udvikle den og hårdt slid , intet foræres i denne verden.

Normalt for det er ikke normalt man har alle pengene eller er du er i forvejen millionær og har pengene til at investere uden at tænke det giver 10 gange igen for du skal blive millionær .

Op på iværksættere iver giv aldrig tænkt ikke for meget på at blive rig , med tænkt på at få et godt liv , med gode oplevelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 15:04

Som jeg ser det, så er det en god ide at købe en eksisterende virksomhed/forretning.

Har du en velkøende forretning/virksomhed (ikke hjemmesider osv), så skriv endelig om du er intresseret i at sælge den

Jeg kan betale 100.000kr og resten kan vi lave på afbetaling.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:11

Som jeg ser det, så er det en god ide at købe en eksisterende virksomhed/forretning.

Har du en velkøende forretning/virksomhed (ikke hjemmesider osv), så skriv endelig om du er intresseret i at sælge den

Jeg kan betale 100.000kr og resten kan vi lave på afbetaling.

Umiddelbart lyder 100.000 kr. ikke af meget, hvis man har en velkørende forretning.

Hvorfor ikke en hjemmeside? Der kan da være mange gode penge i en eller flere hjemmesider? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 9 ud af 13 (126 indlæg)