Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standardsvar til telefonsælgere

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor så meget hate mod telefon sælgere? Jeg plejer gerne at snakke i 30minuter minimum :D de fleste er flinke mennesker og man siger pænt nej tak i slutningen af samtalen også har man fået lidt selskab hvis det har været en kedelig dag på arbejdet.

Jeg modtager ikke opkald fra 3 mobil, Diverse annoncehajer, telia, TDC m.m mere :)

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:33

Du må da vist have en meget produktiv arbejdsdag, når du ikke mener du bliver afbrudt af dit arbejde med 30minutters telefonsnak med en telefonsælger du slutter med at sige nej til. Er det ikke både tidsspilde for dig dit firma og telefonsælgeren.

Selvfølgelig er de telefonsælgere der ringer flinke mennesker, bortset fra de har den frækhed at afbryde folks arbejde med deres salgsfusk.  Så kære telefonsælgere få jer et anstændigt arbejde hvor i ikke uopfodret skal forstyrre en masse mennesker med noget de ikke har bedt om og ikke ønsker.

BOYKOT telefonsælgerfirmaerne. 

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:09

Jeg kan huske da jeg selv prøvede kræfter med jobbet som telefonsælger for Jyllands-Posten. Det var kort tid efter de havde trygt Muhammad tegningerne, hvilket gav nogle sjove opkald. Nogle gange oplevede man at folk begyndte at skælde en ud over disse tegninger, hvilket vi jo ikke ligefrem havde så meget med at gøre. Andre gange syntes folk det var helt fantastisk, og af den grund med det samme tegnede et abonnement på avisen.

I samtlige 3 måneder jeg havde jobbet, var jeg indehaver af rekorden i at ringe til flest mulige kunder, på kortest tid. Det var primært fordi at jeg ikke gad sidde at følge vores vejledning i at forsøge at overtale kunden til at købe, hvis de først havde sagt "nej tak", så sagde jeg "så må du have en fortsat god dag", og ringede videre til den næste på listen.

Heldigvis for mig, var der en intern konkurrence, hvor den der havde flest opkald om ugen, blev belønnet med et par biograf billetter. Så jeg gik ofte i biografen i den periode.

Efter 3 måneder blev jeg enig med mig selv om, at det nok ikke var telefonsælger jeg skulle være og stoppede.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:07

NB-Import:
Så kære telefonsælgere få jer et anstændigt arbejde hvor i ikke uopfodret skal forstyrre en masse mennesker med noget de ikke har bedt om og ikke ønsker.

Den udtalelse er jo så fantastisk, at den lige må frem igen. Hvis det nu var helt rigtigt, så ville der jo  aldrig blive solgt noget af telefonsælgere, og så ville branchen automatisk dø, da de ikke ville tjene penge på det.

Det er ikke umuligt at du, og flere andre, ikke ønsker at købe noget af telesælgerne, men der er tilsyneladende en del der gerne vil. Og som vi har været inde på flere gange, er det jo bare et spørgsmål om at blive reklamebeskyttet, så kan du fortsætte med dit anstændige job, uden at blive forstyrret at nye muligheder eller tilbud.

Jeg nåede desværre ikke mere end 3 salgsopkald i går, og det gav 1 salg, 1 møde, 1 afslag og 3 x "tak fordi du ringede". Så selvom jeg har et utroligt uanstændigt job, hvor jeg ikke laver andet end at sælge ting folk ikke ønsker, giver de fleste alligevel udtryk for at de har været glade for opkaldet. De skal holde op med at lyve sådan over for mig, og aftage mine produkter!! Det er jo at sende forkerte signaler.

NB-Import:
BOYKOT telefonsælgerfirmaerne. 

Nu når jeg ikke selv så mange opkald som jeg gerne ville, og bruger derfor et TM bureau til at booke møder til mig, og det giver et ret pænt overskud. Så ved at følge det råd, ville jeg sige nej tak til en pæn fortjeneste. Så jeg takker for opfordingen, men vælger at takke nej :o)

EDIT: Nu ved jeg ikke hvad du laver, men der er et par brugtvognsforhandlere der også hedder NB Import. Hvis dit anstændige job er salg af brugte biler, synes jeg faktisk ikke at du er i en branche, der råber "salgsfusk" efter andre. Men det er så min personlige holdning.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)