Telefonsalg er jo et nødvendigt onde - om vi vil det eller ej. Mange, mig selv inklusiv, er nør til at ringe rundt og fortælle hvad VI kan. Det er sku en sur tjans, men første trin i rakketten...... Så husk det, næste gang du syntes det er "træls" at en eller anden (måske nervøs) sælger ringer. Vær flink ... Bo |
mit bedste bud er, at hvis kunderne begynder og ringe tilbage på det nummer, man ringer fra. Så kan sælgeren/mødebookeren jo ikke ringe ud vel. :-) Eksempelvis hvis sælgeren ringer på dit mobil nr. og du når ikke at tage telefonen, ringer derefter tilbage, får enten at få en optaget tone og så ringer man så tilbage igen og igen, indtil man får fat i personen . for at finde ud af at det er en avis personen vil sælge.........
Jeg forstår simpelthen ikke, at man laver så mange "fine" forslag/hjemmesider m.m. for at "slippe" for en telefonsælger der ringer. Hvis man ikke vil købe noget kan I jo blot sige nej.... :-)
Ligesom når der kommer en sælger forbi, en sælger på gågaden osv.... :-) Det er sjovt at man gider bruge så megen energi på dette emne, istedet for blot at takke nej tak til tilbudet.
Mvh Kim