Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Standardsvar til telefonsælgere

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Telefonsalg er jo et nødvendigt onde - om vi vil det eller ej.

Mange, mig selv inklusiv, er nør til at ringe rundt og fortælle hvad VI kan.

Det er sku en sur tjans, men første trin i rakketten......

Så husk det, næste gang du syntes det er "træls" at en eller anden (måske nervøs) sælger ringer.

Vær flink ...

Bo

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:45

mit bedste bud er, at hvis kunderne begynder og ringe tilbage på det nummer, man ringer fra. Så kan sælgeren/mødebookeren jo ikke ringe ud vel. :-) Eksempelvis hvis sælgeren ringer på dit mobil nr. og du når ikke at tage telefonen, ringer derefter tilbage, får enten at få en optaget tone og så ringer man så tilbage igen og igen, indtil man får fat i personen . for at finde ud af at det er en avis personen vil sælge.........

Jeg forstår simpelthen ikke, at man laver så mange "fine" forslag/hjemmesider m.m. for at "slippe" for en telefonsælger der ringer. Hvis man ikke vil købe noget kan I jo blot sige nej.... :-)

Ligesom når der kommer en sælger forbi, en sælger på gågaden osv.... :-) Det er sjovt at man gider bruge så megen energi på dette emne, istedet for blot at takke nej tak til tilbudet.

Mvh Kim

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:49

Vibrugerikke.dk er kanon :-)

Men ellers:

Mobiler/telefoni: jeg får det gratis af mit arbejde

Strøm/vand/varme: Jeg bor hjemme

Man kan altid tørre dem :-P

Men vi bruger ikke, skal da testes, de ringer bare aldrig :-)

Mikkel

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:49

jeg har väret med til at installere et telemarketing system hvor folk kan ringe tilbage til sælger.

Og sælger kan stadig ringe ud selvom folk ringer ind

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Synes måske også dette bliver blæst op til noget større end det. Når jeg bliver ringet op af sælgere lytter jeg de første 20 sekunder på hvad de har at tilbyde, og hvis det ikke er noget for mig, eller at de endnu ikke er blevet færdig med at læse op fra deres manuskript, siger jeg pænt: - Mange tak for at du ringede, men det er ikke noget vi har brug for. Kan du have en fortsat god dag. Farvel.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:10

Du er selv i marketing branchen. Har du overvejet om du vil få flere kunder i butikken eller give kunderne bedre resultater ved at kombinere med telemarketing? Brugt rigtigt er der yderst effektivt.

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:15

Jeg kender ikke det pågældende telemarketings system, men forholdt mig blot til almen logik.

vibrugerikke.dk er da hamrende sjov og giver helt sikkert også et godt grin hos sælgeren. Der findes også en hjemmeside, hvor butiks ansatte kan svine kunderne til. (kan selvfølgelig ikke lige huske nu hvad den hedder) Men sådan skal vi jo alle ha afløb engang imellem for vores frustrationer. :-)

Dog synes jeg det ville være langt mere givtigt, hvis folk kunne snakke pænt og ordentligt til hinanden - fra begge sider af disken/telefon osv...

Mvh Kim

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har solgt annoncer for mere end 100.000 kr. ved opsøgende telefonsalg her i formiddag.
Jeg har ikke oplevet én eneste "vi bruger ikke" eller "fuck dig".
Jeg har til gengæld oplevet masser af "Tak fordi du ringede", "Ikke lige denne gang, men ring bare senere".

Jeg er blevet god til ikke at være nærtagende overfor afslagene - jeg ved jo, at de, der afslår i dag, muligvis køber om en måned.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:20

Folk der har så "ondt i røven" over at blive kontaktet af andre virksomheder kunne jo overveje en af to muligheder.

1. Blive markedsføringsbeskyttet i CVR - Det kan man få ordnet ved at henvende sig til E&S

Så er det ikke længere muligt at trække telefonnummeret med ud fra CVR i en eksport (så vidt jeg forstod dem)

2. Droppe telefonen som kontaktform. Wink

Punkt 1 fungerer fint her og har gjort det i over 6 år, der ringer maksimalt 1-2 sælgere om måneden, ofte er det JyllandsPosten eller Telia der ikke helt har forstået det her med at de ikke skal ringe.

Punk 2 ville jeg nok selv være træt af Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:20

allt er ikke logiskt,  men det handler om hvor mange linjer man har til vært nummer.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)