Hej Amino Så skal jeg have alle jer webshop/hjemmeside firmaer på banen. ;-) Hvad vil det koste og lave en hjemmeside a la www.byggetilbud.dk , www.fixxes.dk Vi påtænker og lave en side hvor det for forbrugeren er gratis og lægge opgaver ud på nettet - det skal også være gratis for håndværkeren og tilmelde sig ordningen - håndværkeren kan så frit vælge mellem relevante opgaver, hvor der så betales en pris per opgave de byder på. I den forbindelse er mit næste spørgsmål så, sal sådan en side bygges op som en webshop, eller kan man løse det ved en almindelig hjemmeside, blot hvor man på en eller anden måde tilkobler et betalingsmodul? Samtidig skal det være sådan at forbrugeren lægger oplysningerne ind på siden sammen med opgaven, men disse oplysninger skal kun være synlige for de håndværkerer der betaler og dermed kan byde ind på opgaven og tage kontakt til kunden - der vil så blive sat et max på 2-3 håndværkere per opgave, hvorefter en sag vil være synlig, men dog låst for yderligere budgivning. Håber på at få nogle gode bud på hvordan sådan en side kan bygges og gerne et estimat på hvad sådan en side vil koste. Ser frem til lidt input. (det må være en rigtig amino opgave) Bendtsen |
Hej,
Jeg kan lave det på max. 3 uger til en pris på mellem 10-12.000 excl. moms.
Lad mig høre hvad du synes.
Mvh