Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det og lave denne hjemmeside??

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Præstø
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fama:

Må man spørge om hvad der ligger bag den overbevisning? :)

Ja. Det må man gerne. 

Jeg mener ikke, at man skal holde sig tilbage med at fortælle åbent om projektet/idéen. Jeg kan ikke se hvad det skal gøre godt for? Medmindre det selvfølgelig er en helt revolutionerende íde/koncept man har fundet på. Hvis man fortæller åbent om projektet, er det naturligvis meget nemmere at give feedback. Fx så er jeg overbevist om, at der findes en side ala. den trådstarter ønsker at starte. Jeg kender et utal af virksomheder (der ikke er nemme at finde på google) som der har præcist samme koncept, som det trådstarter har oplyst so far (er dog også meget begrænset med information).

 

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Elkjær:
Hej, jeg kender et firma, som laver web, hvor ejermanden's svoger har byggeklar.dk og de vil helt sikkert hjælpe dig helt professionelt.


Jeg har selv arbejdet der, og din hjemmeside bliver bygget i en TYPO3 løsning som jeg mener at kunne huske Byggeklar er.

 

Fint at du anbefaler Mentor IT. Jeg kan skrive under på, at de arbejder meget professionelt og kan varmt anbefale dem til eksempelvis TYPO3 løsninger

Men... 

Jeg stiftede i sin tid Byggeklar og står bag arkitekturen og al projektledelse af programmører og designere.

Søren (partner i Mentor IT og min svoger) hjalp til med driften af Byggeklar i 2007. Han og Mentor IT har dog ikke haft noget at gøre med udviklingen af Byggeklars backoffice og frontend.

De ville sagtens kunne påtage sådan en opgave, men jeg tvivler på, at Søren vil påtage sig en opgave for en konkurrent til undertegnede. Han har trods alt lidt insiderviden.

 @ Bendtsen
 
Rasmus Lindgren har fat i den lange ende. Jeg kan skrive under på at udviklingsprojekter af den slags kan gå grueligt galt - også selvom opgaven er udspecificeret detaljerigt med use cases, osv.

Hvis du ikke har indgående kendskab til udvikling af webapplikationer/backoffice, vil jeg anbefale, at du får professionel hjælp til udfærdigelse af en kravspecification.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Igen tak for alle jeres input - vi er allerede igang med design/udvikling af siden - det er et meget spændende projekt - og vi har lavet nogle specielle features der gør siden unik i forhold til de konkurerende sider.

Men det tager jo noget tid sådan noget, men vi regner med at være i luften i december måned, hvorefter vi lige skal prøvekøre siden, og så bliver den lanceret fra starten af 2011.

Jeg skal nok smide et link på her på Amino når vi er færdige :)

Go weekend.

Bendtsen

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Super spændende debat. Håber du finder har fundet den rigtige samarbejdspartner.

Når du er klar med sitet så sig til, så vil vi gerne skrive en artikel om din startup på www.trendsonline.dk

Bare PB mig når du er klar!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse H. Kristiansen:

Hej Lasse.. Sjovt du også lige er her, men hvorfor ikke.

Jeg vidste skam godt at Søren og Mentor ikke har haft noget med Byggeklar at gøre, men jeg mente bare TS med fordel kunne vælge Mentor IT da Sørens viden fra dit projekt ville kunne hjælpe til under overvejelserne i opstarten og udvikling af sådan en side.

Du har ikke byggeklar mere eller hvordan?.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for dit indlæg, også til alle andre - vi er snart igennem hele design fasen, og skal snart igang med selve programmeringen - men jeg har fundet den helt rette til opgaven, så ser virkelig frem til at kunne præsenterer siden herinde - jeg tror det bliver rigtig godt.

Go søndag til alle.

Bendtsen

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet, Bendtsen. Jeg kan regne ud, at vi går i samme retning, hvad angår måden udbud/leads skal sælges på. Fornuftigt!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bendtsen:
Hvis du spørger en håndværker, "hvad koster det og få lagt nyt tag" , så er det jo heller ikke op til den private forbruger og informerer håndværkeren om hvilken konstruktion han/hun vil have benyttet - det er håndværkerens opgave og komme retur med nogle gode ideer


He he, kommer helt an på hvilken håndværker men bruger, undertegnet bombadere kunderne med spørgsmål til hverdag, og som minimum skal 10 spørgsmål besvares i forbindelse med et tegltag for at jeg overhovedet har en ide om hvad de skal have.

Men helt korrekt når en kunde ringer her og bestiller nyt tag eller tilbud på et nyt tag, så er det selvfølgelig mig der rådgive om hvilken tagbelægninger og løsninger der findes, og hvilken tagløsninger der er bedst for kunden.

Selvfølgelig er det tømrermesteren der ved hvilken løsninger der tjener kunden bedst, men uden nogen specifikke krav er det jo ikke muligt at sidde og sammenligne 3 forskellige håndværkere tilbud.

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Ja jeg tager lige dette gamle projekt frem igen - jeg havde fundet en meget dygtig designer/programmør - desværre er vores samarbejde stoppet efter den indledende design fase, dvs. mangler stadig enkelte detaljer design mæssigt, men har brug for en der kan programmerer siden også.

Jeg står ikke og har en kæmpe pose penge, så håbede måske på at jeg kunne finde en herinde, der ville give lidt rabat i form af og kunne bruge sådanne side som reference til fremtidige projekter mv.

Hvis der er nogen der er friske - eller der sidder en ung gut/gutinde der har mod på og tage udfordringen op så skriv gerne til mig - kvaliteten og funktionerne på siden skal være i top, men kan sagtens accepterer at ting tager tid :)

Håber der er nogen derude. Go weekend.

Bendtsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Constant Solutions Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen.

Jeg synes opgaven lyder rigtig interessant.

Kan du ikke sende mig en e-mail med en uddybende beskrivelse af din opgave og hvad du ønsker - så skal jeg nok komme med et tilbud i en rimelig og overkommelig prisklasse.

Du kan kontakte mig på: post@constantsolutions.dk.

Ser frem til at høre fra dig!

 

Med venlig hilsen

Mattias Siø Fjellvang - www.constantsolutions.dk - +45 26 78 98 88

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)