Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nethandlen truer de fysiske butikker

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Største problem for mange fysiske butikker lige nu, tror jeg er at de kaster sig ud i nethandel, uden at have sat sig ind i hvad det egentlig kræver. Både af vidensindsamling forinden og ikke mindst af arbejdstid som jo kommer oven i deres almindelige tid.

Dermed startes netbutikker hvor der ikke bliver besvaret emails eller taget telefoner. Der bliver ikke lavet synkronisering af varelager i butikken kontra webshoppen - og dermed er der ofte udsolgte varer = sure kunder. Det hele ender med at der bruges 50% energi på hver type forretning - og så forstår jeg godt der ikke er overskud til nytænkning.

Men tilbage til den fysiske butik som jeg må starte en dag. Den skal ligge i Århus Syd og have en god stor parkeringsplads - og mulighed for skiltning ud mod en hovedvej. Her skal der så være en kæmpe mega stor butik. Der skal være legeområde, kaffeautomat, vanddims og ikke mindst et lækkert sofaområde hvor man kan hygge sig lidt. Dvs man skal kunne kombinere en hyggelig eftermiddag med at ungerne kan lege lidt - samtidig med at man kan småshoppe uden at få sved på panden. Een gang om måneden kan man arrangere foredrag, modeshow, lagersalg og meget andet sjov. Der er naturligvis en udbygget kundeklub - hvor man får invitationer og nyheder lige i indbakken.

Nå, men jeg gider jo ikke det der med butik og åbningstider - så det sker nok aldrig alligevel - men det er da sjovt at finde på :·)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til at køre Affiliate kampagner på 3 liter mælk, Spareribs og Nutella ♥.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)