Jeg læste fornylig at det ikke bliver priserne man fokusere på i fremtiden men der imod den gode service. Og det tror jeg holder stik, jeg vil heller betale lidt mere et sted hvor jeg får god service frem for en billig vare ;-) Og så tror jeg næppe at vi vil se tomme gå gader. ihvert fald ikke i de store byer. Men syntes pt jeg ser en tedens til at butikker lukker i de små centre i forstaderne. og måske af samme grund så er det de samme kedelige butikker der åbner i alle de nye centre ( matas, netto, fona mm ) og som noget helt andet der er rigtig mange useriøse lorte shops på nettet, og hvorfor google efter en taske og kigger 10 useriøse igennem, når man kender en fed butik nede på strøget. og ret spændene tanke med at blive overbumpet af tilbud på face og andre steder af sine ´venner´ det endelig en lidt uhyggelig tanke, men tror klart at man skal ha det i sit baghovde i fremtiden når man vil promovere sig selv og sin shop på sådanne steder. det ar lige de tanker jeg fik da jeg læste div indlæg her på denne tråd ;-) ha en rigtig god nat ;-) |
Jeg var et smut i Berlin for en uges tid siden og oplevede der den ringeste kundeservice ever. Det var i en butik som solgte Geox sko (de sko der sprøjter med luft i reklamerne på de forskellige tegnefilms kanaler) og jeg stod med 3-4 forskellige par i hånden, da ekspedienten spørger om jeg egentligt havde tænkt mig at købe nogle af dem. Allerede der var jeg ved at forlade butikken, men jeg havde fundet et par med hajhoveder på snuden og øjne der lyser når man går og jeg ville gerne have sådan et par til begge mine unger. De havde dem kun i en størrelse som passede til min mindste dreng, så jeg nøjedes med det ene par. Da han kom tilbage fra lageret havde jeg ombestemt mig og ville også gerne have et andet par til min store dreng. Så skal jeg love for at der var en fransk ekspedient i Berlin som blev tosset over at jeg ikke havde bedt ham om at tage dem med første gang han skulle på lageret Da han kom tilbage med par nummer 2, så var han endda så fræk at spørge om jeg behøvede at få kassen med til skoene
Øh, nej jeg klemmer bare min fod ned i en størrelse 26 og går herfra i dem, hvis du gider at smide mine gamle sko ud