Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungdomshuset t-shirt

Side 3 ud af 13 (125 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jep. Dem ville du kunne sælge lige præcis 40 af. Eller er de 60? ;-)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:19
Problemet opstår, da man skal være 18 år for at få dankort og derved kunne handle i netshoppen, så falder 3/4 af deres medlemmer fra...
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 13:25
Dato: 15-01-2007 13:19:21 Forfatter: Brian Nielsen Problemet opstår, da man skal være 18 år for at få dankort og derved kunne handle i netshoppen, så falder 3/4 af deres medlemmer fra...

De tager da bare ud til forældrene på Strandvejen og låner et af farmands kort. ;)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:38
Kunne man ikke lave en t-shirt der bruger den fantastisk morsomme udtalelse de kom med i går? Altså den med skødet..

Sådan en ville jeg gerne aftage en del af..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 13:40
Dato: 15-01-2007 13:25:15
Forfatter: James
Dato: 15-01-2007 13:19:21 Forfatter:
Brian Nielsen Problemet opstår, da man skal være 18 år for at få
dankort og derved kunne handle i netshoppen, så falder 3/4 af deres
medlemmer fra...

De tager da bare ud til forældrene på Strandvejen og låner et af farmands kort. ;)

Hov? Vent? Hvad?

Hvem taler vi nu om? Ungdomshusets brugere eller Faderhusets medlemmer?  De er jo alle unge.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 14:17
Dato: 15-01-2007 13:39:37 Forfatter: Lone S. Hansen
Dato: 15-01-2007 13:25:15 Forfatter: James
Dato: 15-01-2007 13:19:21 Forfatter: Brian Nielsen Problemet opstår, da man skal være 18 år for at få dankort og derved kunne handle i netshoppen, så falder 3/4 af deres medlemmer fra...

Hov? Vent? Hvad?
Hvem taler vi nu om? Ungdomshusets brugere eller Faderhusets medlemmer?  De er jo alle unge.

Det var en stikbemærkning til ungdomshuset. Jeg kan ikke længere bakke op om det, selvom et ungdomshus i sig selv er ganske relevant.

Det er ikke sagen. Det er principperne. - Men udover det blander jeg mig ikke i det.

Mvh.

James

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 14:19
Dato: 15-01-2007 14:16:42
Forfatter: James
Dato: 15-01-2007 13:39:37 Forfatter: Lone S. Hansen
Dato: 15-01-2007 13:25:15 Forfatter: James
Dato: 15-01-2007 13:19:21 Forfatter:
Brian Nielsen Problemet opstår, da man skal være 18 år for at få
dankort og derved kunne handle i netshoppen, så falder 3/4 af deres
medlemmer fra...

Hov? Vent? Hvad?

Det
var en stikbemærkning til ungdomshuset. Jeg kan ikke længere bakke op
om det, selvom et ungdomshus i sig selv er ganske relevant.

Det er ikke sagen. Det er principperne. - Men udover det blander jeg mig ikke i det.

Mvh.

James

Det kunne bare lige så godt være en stikbemærkning til Faderhusets medlemmer, eftersom de jo netop også bor i Helleup.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 14:26
Nu er det ikke faderhuset der forbød politiet, at undersøge kriminelle aktiviteter tilknyttet huset.

Det er heller ikke faderhuset der inviterede ballademagere fra nær og fjern til at skabe midlertidige tilstande af anerki og frygt for borgerne vel. ;)

Det er jo ren martysime der åbenbart praktiseres. Men det er da selvforskyldt.
Det kan jeg sgu ikke sympatisere med. - Var sagen blevet grebet anderledes an, så havde min holdning nok været en anden.

Men argumenter endelig for, at ungdomshuset gør mere godt end ondt - så kan jeg godt stille mig op på toppen af HT bygningen med et banner og råbe: "Fingrene væk...".

Det er bare min holdning - beklager.

Mvh.

James

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 14:35
Jeg argumenterer ikke for, at Ungdomshuset gør mere godt end ondt. Jeg
kunne måske godt - men det var ikke det jeg var i gang med.

Jeg morede mig blot over at Nordjyden producerede en T-shirt der
bakkede op om at "Befri Nørrebro", når jeg nu tilfældigvis selv bor
lige ved siden af Ungdomshuset.. og sådan set hellere vil befries for
Faderhusets indtog.

Tilmeldt 29. Aug 05
Skrevet kl. 14:49
Jeg kan godt gå så langt at sige. At faderhuset nok også har bidraget mere til konflikt end løsning.

Jeg er dog ikke af det indtryk, at tingene er sort/hvide - men faderhuset griber i mine øjne tingene mere korrekt an.

Men selve ophavet og årsagen til problemerne ligger altså i hænderne på ungdomshuset og faderhuset står med en sag, som langt de fleste af os nok er glade for IKKE at befinde os i.

Jeg ser bare; at ungdomshuset var forblevet et ungdomshus hvis aftalerne der blev lavet i sin tid var blevet holdt.

Det er et spørgsmål om handling og konsekvens. - Ungdomshuset "handlede" og nu vil de ikke tage konsekvensen af det.

Hvis de vil have lov til at beholde ungdomshuset - så svarer det til at jeg jeg skal have lov til at beholde mit kørekort hvis jeg en dag kører 10 børnehavebørn ned. - Det er jo i det tilfælde fuldstændigt ligegyldigt om jeg føler mig berettiget til at beholde kortet eller ej. - I did the crime, so I must do the time.

Når man dummer sig; så kan man ikke bare tage det tilbage. - Sådan er det for os allesammen og så skal ungdomshuset efter min mening ikke have positiv særbehandling.

Mvh.

James

Side 3 ud af 13 (125 indlæg)