Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En SEO gåde.. hvem kan løse den ?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Kristian R.:

Ja den er ikke helt god. Især ikke hvis du havde nogle gode links ind til siden uden WWW (http://aktiv3.dk) da linkjuicen så vil blive ledt over på den mystiske URL istedet for den med WWW

Hvis det er tilfældet(at der var mange links ind til den side), så tror jeg faktisk gåden er løst.

Ja. Det må vi da håbe så Jimi kan erober noget ranking tilbage.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:16

Kristian R.:

Ja den er ikke helt god. Især ikke hvis du havde nogle gode links ind til siden uden WWW (http://aktiv3.dk) da linkjuicen så vil blive ledt over på den mystiske URL istedet for den med WWW

Hvis det er tilfældet(at der var mange links ind til den side), så tror jeg faktisk gåden er løst.

Nej der var der ikke. Al linkning er sket mod www. Kun 3-4 links uden www

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:19

Okay, 

Så er mystikken vedvarende :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:35

Hejsa

Prøv at lave lidt flere links, der er nogle ord hvor du konstant skal lave links eller opdateringer for at holde placeringen.

Hvis der ingen opdatering er på siden, eller der kommer nye links kan den godt falde lidt.

Men hold det naturligt :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:37

Ja og så lige lidt H1 overskrifter på siden vil da heller ikke skade :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:51

Hej Jimi Hove måske du kan finde dit svar her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:06

hej igen jimmi nu har jeg selv læst lidt på caffiene siden her.

og her siges der,  to the more traditional Web and SEO motto to proudly say, “Content is king.” More specifically, fresh and relevant content is 

og groft oversat af mig så er det der står, til det mere tradiotionelle web og seo motto som stolt siger "indhold er kongen" mere specifikt relevant og frisk indhold er.

Hvilket i min verden betyder at sider der opdaterer deres indhold ofte ranker alt andet end lige bedre end sider der sjældent, aldrig opdaterer deres indhold.

og jeg tror faktisk at linkbuilding bliver mindre og mindre værd, fordi det kan alle og enhver idiot lave, jeg tror at i fremtiden så handler seo om 2 ting.

1. Naturlige links

2. regelmæssigt opdateret relevant indhold.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:07

Seo++:
Hej Jimi Hove måske du kan finde dit svar her

Jeg har fulgt med i Caffeines udvikling siden starten. Min pageload speed er i orden, jeg er på youtube, facebook, twitter og andre sociale medier, som Google skulle værdsætte mere efter Caffeine.

Hvad er det med Caffeine du kan se , som jeg ikke kan se ?

Faktisk burde lanceringen af Caffeine give mig ENDNU større forspring til mine konkurrenter, da jeg har indrettet mig efter det

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:13

Seo++:

og jeg tror faktisk at linkbuilding bliver mindre og mindre værd, fordi det kan alle og enhver idiot lave, jeg tror at i fremtiden så handler seo om 2 ting.

1. Naturlige links

2. regelmæssigt opdateret relevant indhold.

Ja det ved jeg. Mit problem er bare at alle dem foran mig ikke opdaterer nær så ofte som mig, nogen af dem har ikke opdateret ,eller fået nye links, i mindst 2 år.

Jeg opdaterer min side ca 1 gang hver anden uge, og får jævnligt nye links. Endnu en grund til at jeg burde ligge forrest

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:24

Hvad kan aktiv3.dk (2008) gøre bedre end ren-ejendomsservice.dk (1999), eller dan-ejendomme.dk (1997), eller ckc-ejendomsservice.dk (1999) eller hp-ejendomsservice.dk (2004) eller sseservice.dk (2002) spørger Google måske sig selv?

Det er i hvert fald en rød tråd. Dine konkurrenter har SEO mæssigt flere år i aktiv tjeneste - aktiv3.dk har knap nok gennemgået rekrut tiden. Det er gisninger, men jeg ser det igen og igen :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)