Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En SEO gåde.. hvem kan løse den ?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Kristian R.:

Ja den er ikke helt god. Især ikke hvis du havde nogle gode links ind til siden uden WWW (http://aktiv3.dk) da linkjuicen så vil blive ledt over på den mystiske URL istedet for den med WWW

Hvis det er tilfældet(at der var mange links ind til den side), så tror jeg faktisk gåden er løst.

Ja. Det må vi da håbe så Jimi kan erober noget ranking tilbage.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:16

Kristian R.:

Ja den er ikke helt god. Især ikke hvis du havde nogle gode links ind til siden uden WWW (http://aktiv3.dk) da linkjuicen så vil blive ledt over på den mystiske URL istedet for den med WWW

Hvis det er tilfældet(at der var mange links ind til den side), så tror jeg faktisk gåden er løst.

Nej der var der ikke. Al linkning er sket mod www. Kun 3-4 links uden www

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:19

Okay, 

Så er mystikken vedvarende :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:35

Hejsa

Prøv at lave lidt flere links, der er nogle ord hvor du konstant skal lave links eller opdateringer for at holde placeringen.

Hvis der ingen opdatering er på siden, eller der kommer nye links kan den godt falde lidt.

Men hold det naturligt :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:37

Ja og så lige lidt H1 overskrifter på siden vil da heller ikke skade :)

Kristian Ole Rørbye