Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af ikke underskrevet kontrakt?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Jesper Sandberg:
Du bedes holde dine subjektive holdninger for dig selv, når du ikke kender historien bag det hele Smile

Kære ven, du er deltager på et debatforum. Der kan komme debatindlæg med holdninger, som ikke nødvendigvis er overensstemmende med dine egne.
Det bliver du altså nødt til at acceptere. [(:)]

Kære ven, tak for informationen, jeg er blot vant til debatforums hvor moderatoren ikke støtter negative indlæg omkring andre brugere. Smile Bare min holdning som nødvendigvis ikke er overensstemmende med din.

Jesper:

Du spørger om hvordan du sliper ud af en aftale du selv har indgået. Du har fået en kontrakt, som du ikke har returneret. Du ønsker at skride på et minut og du vil have din løn. Disse ting er ikke subjektive.

Min umiddelbare vurdering er så, at en retssag den ene eller den anden vej ikke betaler sig for hverken dig eller arbejdsgiveren. Hvis du gør som du har agt, kan arbejdsgiveren reagere som jeg skriver. What goes around comes around.

Historien bag har jeg ikke forholdt mig til, men jeg forventer ikke arbejdsgiveren selv synes han fortjener den behandling fordi han har behandlet dig urimeligt?

For det første har jeg ingen aftale indgået.

Men selvom jeg havde har jeg på intet tidspunkt spurgt hvordan jeg kommer ud af en sådan aftale, alt jeg spurgte om er reglerne for hvad jeg havde ret til, hvordan jeg ville reagere ud fra disse informationer har jeg intet nævnt om.

Jeg har intet nævnt omkring en retssag, så jeg forstår ikke hvorfor du bringer dette på banen.

PS. Som information kan jeg nævne at jeg, efter at have fundet ud af mine rettigheder, har haft en snak med arbejdsgiver og fundet en løsning som både han og jeg er tilfreds med.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sandberg:
PS. Som information kan jeg nævne at jeg, efter at have fundet ud af mine rettigheder, har haft en snak med arbejdsgiver og fundet en løsning som både han og jeg er tilfreds med.

Super. Jeg er glad på hans vegne. Du er på et iværksætterforum og jeg synes din indstilling er fucking taberagtig når du gider kommentere meta-diskussionen om en frivillig moderator, der fortæller dig hvad alle andre tager for givet i et offentligt forum. Held og lykke.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)