Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side med god omsætning til salg

Side 9 ud af 12 (116 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Business-Martin:
Hej.

Bare lige for at være sikker, så det man tjener på siden er hvis f.eks. jeg som kunde går ind på din hjemmeside og ser man kan få en billig iPhone i f.eks. Telia, jeg køber den så fra dit link og du får penge på den måde, er det forstået korrekt?

Martin

Korrekt. Og i modsætning til andre prissammenligningssider er min sides troværdighed langt højere. Der er mulighed for at generere flere salg gennem tekstlinks i slutningen af relevante iPhone-artikler, og det mener mange affiliate-eksperter sælger bedre. 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 11:16

Det er bare ærgeligt der er angivet et "forkert" produktnavn i domænet i og med at den nye iPhone ikke hedder 4g men kun 4.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:20

igang:

Hvordan ser tallene fra i går ud?

Jeg fjernede min bedste reklame (sidebar på siden), fordi den generede et par læsere. Det kan sikkert ordnes med en simpel kodestump, men jeg har ikke kompetencer og vurderede derfor, at det var vigtigtere at 'slukke branden' i første omgang.

Besøg: 1.158
Indtjening: 100,53 kr.

Værd at bemærke er, at der hver dag bliver placeret over 200 cookies i Call Me, Telia og 3's webshops. Ingen af dem har iPhone 4 på lager, men så snart den er på lager igen kan disse give 400 kr. stykket. Så iPhone 4 'manglen' er den største stopklods lige nu, men på den positive side er der derved mere tid til optimering.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Frederik - DirectHost:

Det er bare ærgeligt der er angivet et "forkert" produktnavn i domænet i og med at den nye iPhone ikke hedder 4g men kun 4.

Hej Frederik,

Du ved tydeligvis hvad du taler om, så følgende information går givetvis tabt på dig. Er du klar over, at rigtig mange faktisk tror den nye iPhone hedder iPhone 4G? Ligesom den gamle hed iPhone 2G, 3G og 3GS.

Den overvejelse havde du naturligvis gjort dig, før misundelsen fik afløb gennem din kommentar.

Og by the way. Hvem ligger above the fold, side 1, på en 'iPhone 4' søgning i Google? Ikke dårligt for en side med et forkert produktnavn.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:25

Thomas Justesen:

Mit bud er 15.500 kr.

Højeste byder: Thomas Justesen

Højeste bud: 15.500 kr.

Næste bud: 16.000 kr.

Tid tilbage: 8 timer 35 minutter

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
16.000
Mvh FLØDEBOLLEN.
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 15:43

flødebollen:
16.000

Højeste byder: Manden med det appetitlige navn, Flødebollen

Højeste bud: 16.000 kr.

Næste bud: 16.500 kr.

Tid tilbage: 4 timer 17 minutter

Den stadigt voksende Facebook fanside har også lige fået en overhaling.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Er du klar over, at rigtig mange faktisk tror den nye iPhone hedder iPhone 4G? Ligesom den gamle hed iPhone 2G, 3G og 3GS.

Ja, det er jeg udemærket klar over - pointerede det blot lige Wink

BZR:

Og by the way. Hvem ligger above the fold, side 1, på en 'iPhone 4' søgning i Google? Ikke dårligt for en side med et forkert produktnavn.

Nej det er rigtig flot - men som sagt tidligere ville jeg blot lige pointere det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frederik - DirectHost:

Det er ligesom de der tossede VVS firmaer online. De insisterer også på at kalde det for "vandhaner", selvom den korrekte betegnelse er "armaturer". Tsk - tsk - tsk. ;-)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Rosenstand:

Frederik - DirectHost:

Det er ligesom de der tossede VVS firmaer online. De insisterer også på at kalde det for "vandhaner", selvom den korrekte betegnelse er "armaturer". Tsk - tsk - tsk. ;-)

Nu vil jeg så vove at påstå at vandhane er et slags "alias" for armatur hvorimod 4G er en forkert betegnelse.. Men lad os lade det være ved det..

Side 9 ud af 12 (116 indlæg)