Jeg må atter sande, at min motivation ligger i at opbygge sider, og ikke drive dem. Derfor afhænder jeg nu mit hjertebarn, som jeg bankede på benene den 7. juni og har arbejdet intenst med siden da. Tørre tal Daglige besøg: 330 besøg på en sløv dag, omkring 1.000 på en god dag. Normen er 400 - 450 daglige besøgende på alle ugens dage. Besøg siden lancering 7. juni: 20.587 besøg og 51.735 sidevisninger. Heraf 14.000 organiske besøg Google (70%). Afvisningsprocent: 54,02% Der har kun været AdSense på i et par dage. Torskedumt set i bakspejlet, da siden indtjener mellem 40 og 50 kroner på det hver dag. Burde have gjort det noget før, men det er mit tab og din gevinst. AdSense dagligt: 40-50 kroner. Affiliateindtjening siden lancering: 437,55 kroner. Indtjening i alt: knap 1.000 kroner. Bemærk om indtjening, at iPhone 4 slet ikke er lanceret endnu. Desuden vil siden, hvis AdSense indtjeningen kan holde dampen oppe, isoleret set sikre en månedlig indtjening på mellem 1.200 og 1.500 kroner om måneden. Det får du
Hosting skal du selv stå for. Jeg betaler 10 kroner om måneden eller hvad det er hos Surftown. Pris Bud starter ved: 5.000 kroner + moms. Dette er en auktion som kører indtil søndag den 1. august 2010 klokken 20.00. Dokumentation og den slags kan sendes til din mail hvis du er pessimist. |
Hvor mange indlæg er der cirka?
Med venlig hilsen
Casper Schneideriet