Thomas Justesen ligger i selen til at blive den nye heldige ejer, her hvor der er 2 dage 4 timer og 50 minutter tilbage :-) |
Så fik siden sine første affiliate salg igennem, 400 kr. pr. salg - kachiiing :-)
Thomas Justesen ligger i selen til at blive den nye heldige ejer, her hvor der er 2 dage 4 timer og 50 minutter tilbage :-) |
Ja ja ja....Du får et bud: 11.000 Danske Kr. (Du kan også få dem i svenske ;-) ) |
Er jeg blind eller er der undersider på domænet ? jeg tænker her hvor meget tekstindhold er der på siden ?
Mikkel |
Jeg tror du tænker på tags. De opretter selv undersiger. F.eks. domæne.dk/tags/billig-iphone, eller hvad det nu er. Dem er der en del af. Synes jeg har hørt noget snak om, at de ikke har nogen betydning. Ellers er det bare at fjerne dem igen. Herudover har jeg et plugin der hjælper til med den interne linkbuilding.
|
Højeste byder: Manden med det appetitlige navn, Flødebollen. Bud: 12.500 kr. Næste bud: 13.000 kr. Resterende tid: 1 dag 23 timer 21 minutter |
Det kan give problemer rent SEO-mæssigt... Men hvis det plugin du taler om er All in One SEO, så er problemet løst med et enkelt flueben - hvilket du måske allerede har? EDIT: Det kan jeg se du har, så alt er fryd og gammen :)
Bare lige for at tage den i opløbet.... Er jo spændt på at se hvad auktionen ender på :)
|
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hej Fama, Jeg har hak i 'no-index for tag archives', er det den du taler om? |
Lige præcis.... Har opdateret mit indlæg, efter jeg var inde og kigge på din side.... Der er noindex på dine tag-arkiver, så det burde ikke give noget problem i forb. med DC..... |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?